Ik ben bang dat ik deze Tank MC niet zo'n "winner" vind. Ik zal het horloge in het echt moeten gaan zien, maar de foto's doen mij vooralsnog niet jubelen. Zo vind ik de ronde en diepliggende secondeaanduiding niet zo mooi. Die had ik graag kleiner en, in lijn met de rest van het horloge, rechthoekig gezien. Het horloge doet nu, ook door de vorm van de wijzers en de opzet van de wijzerplaat, een beetje denken aan de laatste versie van de JLC Reverso Duoface.
Nu is het wel zo dat de Duoface geen datumvenster heeft, maar dat vind ik bij de Tank MC geen aanwinst; het verstoort de balans van de wijzerplaat en is, afgezet tegen de grote secondeaanduiding, erg klein.
Ten slotte lijkt het bij het stalen model met de witte wijzerplaat dat op sommige foto's ervan er onder Cartier wat zwarte puntjes/streepjes staan. Op andere foto's blijkt dan dat er Automatic staat, dat komt echter door de geguillocheerde wijzerplaat niet altijd even goed naar voren. Wellicht had men er een ander lettertype/dikkere letter voor moeten gebruiken.