Sorry alvast.
Vanmiddag even het centrum van deze provinciale stad ingeweest om een opslag mogelijkheid te onderzoeken voor mijn horloges.
Op internet al het één en ander gezien (zoiets;
http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/itsbeautiful/article26463513.jpg ) maar ja ik heb nog steeds een lichte voorkeur voor een fysieke winkel dus even de stad ingerold.
Op naar een juwelier die zich ook nog Horloger durft te noemen, nou dat belooft wat.
Na mijn vraag zo duidelijk mogelijk te hebben uitgelegd had ze géén idee wat ik bedoelde, ze kon, na overleg, wel even contact opnemen met de groothandel, zou ze mij over terug bellen.
Iets later word ik inderdaad keurig gebeld en had ik dezelfde dame, half euforisch, aan de lijn want ze had wat gevonden hoor.
Een echte houten horlogekist, om ze gelijk tentoon te kunnen stellen, voor maar €145,-
Mijn collectie bestaat niet echt uit top stukken dus zie ik dat sowieso niet zo maar dan nog komop het ging mij om ze te bewaren, nothing more. Dus telefonerend schudde ik mijn hoofd terwijl zij doorratelde dat dit toch echt de enige was die "haar" groothandel aanbood etc. vriendelijk bedankt en ik ga wel zoeken op the webz.