Merk ik hier een haat tegen rolex of ben ik gewoon niet mee met iets

? Neen, de pepsi is niet mijn enige horloge.
Ik ben begonnen met een Oris xxl complication (minder gecompliceerd dan de naam doet vermoeden).
Ik wou echter al van in het begin een GMT pepsi. Toen ik begonnen ben met zoeken was de prijs nog een kleine 3200 euro voor een mooi exemplaar. Ik begon dus te sparen. De prijs steeg echter behoorlijk snel en het sparen ging te traag. Dus, door middel van vakantiejobs/veel werken in de weekends, had ik een half jaar later het geld bijeen.
De prijs was echter toen al serieus gestegen dus heb ik hem zo rap mogelijk gekocht, samen met de coke insert.
Het merk, rolex, staat voor mij niet voor snobisme. Integendeel, mensen die een horloge enkel op hoog- en feestdagen dragen, zouden beter geen horloge kopen. Een rolex draag je overal en altijd, zelfs al ben je aan het schilderen/douchen/zwemmen/golfen/uitgaan... De krassen neem ik er met alle plezier bij, die worden er uit gepolierd bij een service beurt.
Toegegeven, er zijn vele andere mooie merken, minder opvallende en beter gebouwde.Maar voor de prijs die ik betaald heb, is het moeilijk om een alternatief te vinden.
Edit:net jullie posts herlezen, excuses, ik zou graag eens jullie collectie zien =D>