Auteur Topic: Eredi Pisano  (3961 keer gelezen)

Pim

  • Gebruiker
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Eredi Pisano
Gepost op: 27 mei 2007 – 17:29:41
Iemand die een shirt heeft van dit merk? Ben atm in NY en liep langs hun winkel. (Naast Thomas Pink op Madison). Prijzen zijn ongeveer gelijk aan de duurdere E Zegna shirts en 't voelde allemaal net iets beter aan. Zit er aan te denken om er een te gaan halen, alles is hier (relatief) zo ontzettend goedkoop. Heeft iemand al een shirt van dit merk zo ja, bevalt het ;)?.

http://www.eredipisano.com

Snob

  • Gebruiker
  • Berichten: 780
    • Bekijk profiel
Eredi Pisano
Reactie #1 Gepost op: 28 mei 2007 – 17:24:06
Pim,

Doen ! Goeie shop, kwaliteit, mooi spul.
Zitten zowel in NY als in Roma.

 :wink:
Where has all the glamour gone?

Pim

  • Gebruiker
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
Eredi Pisano
Reactie #2 Gepost op: 29 mei 2007 – 07:32:58
Heb hem al gekocht, roze stof met een hele licht graat erin en witte cuffs/boord, ik kan hem zaterdag ophalen :).

Morgen eerst langs Saks fifth waar ik nu ben(Hamptons), die is iets kleiner als die op 5th, wel zo prettig. En daarna Madison afmaken en Lexington lopen.. Heb echt het gevoel dat je hier zo veel prettiger geholpen wordt, ze proberen je niks aan te smeren, bij Brioni was ik binnen 2 minuten weer buiten aangezien de verkoper zei dat hij geen perfect passend shirt had als ik niet de tijd voor mtm had :).

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Eredi Pisano
Reactie #3 Gepost op: 04 juni 2007 – 22:52:44
Ik heb een RTW shirt van Eredi Pisano. Prima overhemd voor die prijs (USD 180 geloof ik). Mooie dikke knopen, nice cut away boord en erg cttb (is ook van de extra slim fit lijn). Ben in NY nog niets beters tegengekomen in deze prijsklasse.
The man with style, is the man who can smile