Auteur Topic: Slim fit polo's  (90190 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Slim fit polo's
Reactie #240 Gepost op: 01 juni 2012 - 15:10:26
Gewoon zo'n hippe waistcoat eroverheen, Leone.

drawa

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #241 Gepost op: 01 juni 2012 - 15:25:42
[...] omdat het lijf dan toch wel erg in beeld verschijnt en dat is zelden fraai te noemen.

Ik ben een uitzondering.  :mrgreen:

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #242 Gepost op: 01 juni 2012 - 16:34:37
Gewoon zo'n hippe waistcoat eroverheen, Leone.

Over zo'n even hippe polo?

Lijkt me niet........... :P
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #243 Gepost op: 07 juni 2012 - 12:37:18
Zag net dat de Fred Perry's in de aanbieding zijn bij de Society Shop. Twee voor 99E!
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Markx

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #244 Gepost op: 07 juni 2012 - 12:42:34
Zag net dat de Fred Perry's in de aanbieding zijn bij de Society Shop. Twee voor 99E!

Elke zomer weer. Mooie polo's. De slimfits zitten stukken beter dan de reguliere Lacoste's. Ben er nog niet over uit welke van de twee langer mooi blijft.

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #245 Gepost op: 15 juni 2012 - 09:17:09
Nu ook bij www.42hoursclub.com (alhoewel de link bij mij nu niet werkt)
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #246 Gepost op: 15 juni 2012 - 12:27:33
Als je slim fit Polo's wilt koop je toch gewoon een polo van je gading en ga je naar je lokale kleermaker om de slim fit ook cut to your own bone te laten verbouwen. Dat lijkt mij het makkelijkste en het beste recept voor goed eindresultaat in slim fit.

L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

DrJkll

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #247 Gepost op: 15 juni 2012 - 16:46:53
Schouders en armgat zijn kleermakers niet happig op bij polo's. Die zijn ook slanker dan bij een regular fit.

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #248 Gepost op: 15 juni 2012 - 16:48:01
Goede kleermaker zoeken is geen probleem.

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

DrJkll

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #249 Gepost op: 15 juni 2012 - 16:52:17
Als je een suggestie kan doen mbt een kleermaker in Amsterdam welke dat durft en kan dan hoor ik het graag.
Asgul wilde wel experimenteren met de schouder van mijn shirt, wat ik nog niet eerder ben tegengekomen bij andere kleermakers, maar toen ik dat ook wilde bij een polo weigerde hij omdat hij dat niet durfde/'zeker' wist dat het niet mooi zou worden.

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #250 Gepost op: 15 juni 2012 - 17:46:09
Ik kan je in Amsterdam niet helpen Mr Hyde. Mijn kleermakertje in Leiden doet het goed, echter de door mij gevraagde aanpassingen zijn niet al te groot en de mouwen en schouders van een RL Costum fit zitten bij mij al behoorlijk aan de strakke kant. Mijn kleermakertje heeft wel eens twee XXL RL costum fit polo's voor mij aangepast (die ik liever in XL zou hebben gekocht echter niet meer voorradig was) en dat is heel netjes geworden. Zit prima.

Leonardus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #251 Gepost op: 15 juni 2012 - 20:20:26
Ik kan je in Amsterdam niet helpen Mr Hyde. Mijn kleermakertje in Leiden doet het goed, echter de door mij gevraagde aanpassingen zijn niet al te groot en de mouwen en schouders van een RL Costum fit zitten bij mij al behoorlijk aan de strakke kant. Mijn kleermakertje heeft wel eens twee XXL RL costum fit polo's voor mij aangepast (die ik liever in XL zou hebben gekocht echter niet meer voorradig was) en dat is heel netjes geworden. Zit prima.

Dat vraag ik me dus af, als je een shirt hebt die ongeveer 30 cm moet worden ingenomen en waarvan de mouwen ingenomen van moeten worden en worden ingekort. Wordt het dan nog mooi of is dan het model eruit?

Amadeus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #252 Gepost op: 15 juni 2012 - 23:38:56
30 cm innemen is geen aanpassing meer te noemen.

Dan heb je echt totaal de verkeerde maat gekocht, gekregen, geruild of anderszins verkregen.

Verkopen op e-bay en een meer passend exemplaar kopen, al levert de 30 cm innemen ook weer voldoende stof op om een paar slanke mouwen van de maken. Tja, ?????

Leonardus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #253 Gepost op: 16 juni 2012 - 16:33:44
30 cm innemen is geen aanpassing meer te noemen.

Dan heb je echt totaal de verkeerde maat gekocht, gekregen, geruild of anderszins verkregen.

Verkopen op e-bay en een meer passend exemplaar kopen, al levert de 30 cm innemen ook weer voldoende stof op om een paar slanke mouwen van de maken. Tja, ?????

Hahaha ik vroeg het me alleen maar af omdat ik laatst een mooi shirt aan had alleen het was iets te groot en mijn maat was niet aanwezig.

Emilio

• Gebruiker
  • Vintage Rolex/Omega | 32 inch Televisie| Tram 1
    • Bekijk profiel
    • Instagram
Reactie #254 Gepost op: 16 juni 2012 - 16:59:32
Overigens indien je polo bij de schouders goed zit valt er heel wat te redden.

Ik red ze altijd zoals op onderstaande slechte photoshop aangegeven, hierbij wordt het armsgat kleiner, heb je geen overtollige stof meer onder je oksels en slank je de gehele body af.

In Delft ben ik hiervoor meestal €20,00 kwijt..