Auteur Topic: Winterjas  (472398 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winterjas
Reactie #225 Gepost op: 08 november 2007 - 10:49:53
:lol:

Veel plezier bij H&M vandaag. (Ben benieuwd naar de beelden vanavond op TV, die tijgerprintmeuk ligt vanaf vandaag in de winkels)

Ben wel benieuwd naar dat jasje! :)

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winterjas
Reactie #226 Gepost op: 08 november 2007 - 11:13:04
Citaat van: "Clay"
Citaat van: "Timothy"

He mikey, ik ben 1.81 en 69kg.... dus S gaat bij mij ook niet mooi zitten :S
Ik ga morgen een HM schippersjasje kopen en die eventueel laten verbouwen, ik ben het nu zat.

Alternatief voor de H&M jas (iedereen heeft er al eentje) heb ik bij de Zara een jas gehaald. Langer model (eindigt net boven knie), enkele knopenrij, slank en leuke kleur:

Ben zelf 1.80 en 64 kg, maatje S gaat prima, zit ook goed bij de schouders.

ik zie echt 99 van de 100 keer bij wijze van, geen S bij Zara..

Clay

• Moderator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winterjas
Reactie #227 Gepost op: 08 november 2007 - 11:15:55
Citaat van: "ruby tuesday"

Dat klopt, je moet geluk hebben om een S tegen te komen..

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winterjas
Reactie #228 Gepost op: 08 november 2007 - 11:21:28
Citaat van: "Clay"
Citaat van: "ruby tuesday"

Dat klopt, je moet geluk hebben om een S tegen te komen..

Volgens mij hebben ze bij de meeste collecties gewoon uberhaupt geen S meer.

Was even vergeten dat het Cavalli circus is vandaag bij HM .... tegen de tijd dat ik er kom zal de strijd wel gestreden zijn ;)
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Petrolium3

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winterjas
Reactie #229 Gepost op: 08 november 2007 - 11:35:44
Ik was net van plan om naar de stad te gaan naar de h&m zara etc. maar als er nu cavalli is heeft 't weinig zin :P

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winterjas
Reactie #230 Gepost op: 08 november 2007 - 19:10:05
HM zuigt, de jassen die ik leuk vond hadden ze niet meer in m'n maat (1 wel... maar die was bruin en... ja....) en 46 zit wel een beetje ruim :(
Die Cavalli collectie was toen ik er om half 4 was al helemaal op, dus ik had nergens last van ;).
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winterjas
Reactie #231 Gepost op: 08 november 2007 - 21:31:12
Citaat van: "Mikey Fuoco"
Citaat van: "Carel"
Die jas draag ik echt met veel plezier.. zit perfect en is warm genoeg. De nieuwe kleuren zijn ook erg mooi -> groene.

Hoe is jouw postuur Carel? Ik heb een 'small' gepast en ik kon daar voor m'n gevoel nog een keer in. Ik ben zelf zo'n 70 kg @ 1.79.

- nog steeds op zoek dus naar een mooie goed passende winterjas -

1.76, 60kg  tis best een dikke jas.. ik vind em goed zitten rond mijn lijf getailleerd zit ie zeker niet.. bij niemand niet
Tribula

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winterjas
Reactie #232 Gepost op: 08 november 2007 - 21:32:32
Die jas draag ik echt met veel plezier.. zit perfect en is warm genoeg. De nieuwe kleuren zijn ook erg mooi -> groene.

Hoe is jouw postuur Carel? Ik heb een 'small' gepast en ik kon daar voor m'n gevoel nog een keer in. Ik ben zelf zo'n 70 kg @ 1.79.

1.76, 60kg  tis best een dikke jas.. ik vind em goed zitten rond mijn lijf getailleerd zit ie zeker niet.. bij niemand niet

Doe eens een plaatje/foto van dat ding. Ik ben wel benieuwd. :D
This, madame, is Versailles.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winterjas
Reactie #233 Gepost op: 08 november 2007 - 21:37:47
Gaat helaas niet lukken op dit moment! volgende week is de camera terug.. ik zal er dan een posten  :)
Tribula

Rogier

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winterjas
Reactie #234 Gepost op: 08 november 2007 - 21:39:12
Gaat helaas niet lukken op dit moment! volgende week is de camera terug.. ik zal er dan een posten  :)

Top! Ik heb namelijk wel gegoogeld, maar ik vind die Parka's nou net echt spectaculair. Dus ik ben benieuwd naar diegene die jij hebt. :D
This, madame, is Versailles.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winterjas
Reactie #235 Gepost op: 08 november 2007 - 21:43:59
Citaat van: "Rogier"

Doe eens een plaatje/foto van dat ding. Ik ben wel benieuwd. :D

ts..ts... Carel, eerst zit ie perfect en nu slechts nog goed, nu niet terugkrabbelen he :wink: Ben net als Rogier benieuwd naar 't plaatje :)
Ik vond 'm echt wat te ruim voor mijzelf maar het is natuurlijk ook geen model dat je strak op je lichaam draagt. Bovendien zijn de broeken die ik casual draag ook redelijk strak waardoor het nogal detoneerde.

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winterjas
Reactie #236 Gepost op: 08 november 2007 - 21:50:32
ja voor mij zittie perfect.. daar blijf ik bij  :wink: mouwen zijn goed.. en wat ik zei het is gewoon een wat dikke jas. Maar jij hebt em dus al gepast? model is volgens mij niet veranderd tov vorig jaar hoor
Tribula

foto010101

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winterjas
Reactie #237 Gepost op: 09 november 2007 - 17:06:09
Citaat van: "AJM"
Citaat van: "Timothy"
Zijn die Woolrich Parka's nog hip eigenlijk of niet ?

Volgens mij wel, zie in ieder geval veel 'look-a-likes' van andere merken in kledingzaken hangen.

De Woolrich Parka jassen zijn momenteel hip. Echter, hip of niet hip, Woolrich Parka jassen kun je vrijwel altijd dragen. Verder zijn ze van mooie kwaliteit.

Zoek gewoon je eigen stijl en laat je stijl niet bepaald worden door wat hip en niet hip is.
Te koop: Caruso, Incotex en Hugo Boss

https://www.marktplaats.nl/verkopers/7084980.html

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winterjas
Reactie #238 Gepost op: 09 november 2007 - 22:08:17
Ik heb even zo'n HM schippersjasje besteld. Vond ze wel lekker aanvoelen alleen hadden ze daar m'n maat niet, op het net wel. En een leuke bijkomstigheid, online koste hij maar 65 euro ;) Dus geld zat over om hem even in te laten nemen mocht dat nodig zijn.

Aero

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Winterjas
Reactie #239 Gepost op: 09 november 2007 - 23:37:47

Denk dat ik deze jas morgen ga halen, hij valt echt heel slank en zit super, alleen vraag ik me af of het wel heel warm is. Stof is wel heel erg fijn met het regenachtige en winderige weer hier in Nederland.

Had hem vandaag op een pak eronder aangepast, maar dat kan ook prima.

Iemand mss ervaring met Peuterey jassen en dit soort misschien? Bij Frans in Sluis hebben ze deze jassen ook.