Citaat van: "ruby tuesday"Citaat van: "Migliore"Citaat....heb nog wat mooie dingen gezien bij laurier-bome - zeker nog even kijken een dezer dagenHebben ze daar nog Valentini?liever valentini dan incotex?Volgens Gusto beide erg goed... Dus wilde er eens eentje proberen als ik bij Ober was..... Nu ik weet dat ik in Maastricht voor zowel Incotex als Valentini terecht kan...... Wilde ik het eens proberen!Wat denk jij?
Citaat van: "Migliore"Citaat....heb nog wat mooie dingen gezien bij laurier-bome - zeker nog even kijken een dezer dagenHebben ze daar nog Valentini?liever valentini dan incotex?
Citaat....heb nog wat mooie dingen gezien bij laurier-bome - zeker nog even kijken een dezer dagenHebben ze daar nog Valentini?
....heb nog wat mooie dingen gezien bij laurier-bome - zeker nog even kijken een dezer dagen
waar verkopen ze allemaal valentini dan?
Zakken bij Incotex meer aan de zijkant.Verder bijna hetzelfde.
Heeft iemand enig idee wat die winterjassen bij SuSu kosten? Ik zag vorige week een mooie in het voorbijgaan, daarna waren ze helaas al gesloten. Het was een bruine jas met bodywarmer erin. Beetje het fay idee maar dan een stuk korter.
Citaat van: "Alex"Heeft iemand enig idee wat die winterjassen bij SuSu kosten? Ik zag vorige week een mooie in het voorbijgaan, daarna waren ze helaas al gesloten. Het was een bruine jas met bodywarmer erin. Beetje het fay idee maar dan een stuk korter.200E ofzo? Anyone?
Citaat van: "Rogier"Citaat van: "Alex"Heeft iemand enig idee wat die winterjassen bij SuSu kosten? Ik zag vorige week een mooie in het voorbijgaan, daarna waren ze helaas al gesloten. Het was een bruine jas met bodywarmer erin. Beetje het fay idee maar dan een stuk korter.200E ofzo? Anyone?Mwah dat is wel heel goedkoop voor een winterjas.
Citaat van: "Bonne"Ben zelf op zoek naar een houtjes-touwtjes jas. Het liefst in een niet al te standaard kleur; lichtblauw of iets dergelijks lijkt mij wel leuk. Iemand enig idee of heeft iemand er al een paar zien hangen?Kijk eens hier :http://www.scottishpimpernel.nl/mainbestanden/MONTYCOATS.htmvoor 300,- ! en de kwaliteits is engels ! (duurzaam) en 30 kleuren !
Ben zelf op zoek naar een houtjes-touwtjes jas. Het liefst in een niet al te standaard kleur; lichtblauw of iets dergelijks lijkt mij wel leuk. Iemand enig idee of heeft iemand er al een paar zien hangen?
volgens mij(in rotterdam) zag ik winterjassen die ik wel mooi vond voor of 299 of 399.. zag er niet verkeerd uit, en vanaf mt 44!!