Citaat van: "Migliore"Ik heb steeds in gedachten dat Montulet in Maastricht ook Fay verkoopt, maar ik kan er naast zitten.. Iemand die dat toevallig weet???Anders ga ik deze week ff kijken!ik loop dadelijk even binnen
Ik heb steeds in gedachten dat Montulet in Maastricht ook Fay verkoopt, maar ik kan er naast zitten.. Iemand die dat toevallig weet???Anders ga ik deze week ff kijken!
Citaat van: "Napoleon"Citaat van: "Migliore"Ik heb steeds in gedachten dat Montulet in Maastricht ook Fay verkoopt, maar ik kan er naast zitten.. Iemand die dat toevallig weet???Anders ga ik deze week ff kijken!ik loop dadelijk even binnenWas ook even in de buurt!! "Maandags gesloten!"
welke Laurier,hoek links?
Ja,klopt.Ben bang dat je al te laat bent.Heeft vaak maar enkele stukken die al heel snel weg zijn.Ga anders as. zaterdag wel even voor je kijken. :idea:
....heb nog wat mooie dingen gezien bij laurier-bome - zeker nog even kijken een dezer dagen
Ben zelf op zoek naar een houtjes-touwtjes jas. Het liefst in een niet al te standaard kleur; lichtblauw of iets dergelijks lijkt mij wel leuk. Iemand enig idee of heeft iemand er al een paar zien hangen?
Citaat....heb nog wat mooie dingen gezien bij laurier-bome - zeker nog even kijken een dezer dagenHebben ze daar nog Valentini?
Citaat van: "Bogart"Ja,klopt.Ben bang dat je al te laat bent.Heeft vaak maar enkele stukken die al heel snel weg zijn.Ga anders as. zaterdag wel even voor je kijken. :idea:Bedoel je bij Montulet??
Citaat van: "Migliore"Citaat van: "Bogart"Ja,klopt.Ben bang dat je al te laat bent.Heeft vaak maar enkele stukken die al heel snel weg zijn.Ga anders as. zaterdag wel even voor je kijken. :idea:Bedoel je bij Montulet??Ja
Citaat van: "Migliore"Citaat....heb nog wat mooie dingen gezien bij laurier-bome - zeker nog even kijken een dezer dagenHebben ze daar nog Valentini?liever valentini dan incotex?