Thanks, ja, ik kom sinds kort ook op 't horloge prikbord, maar zit al langer op het Omega Forum op WatchUSeek en heb m'n eigen sites. Ik moet wel even wennen om in 't Nederlands over horloges te tikken 
Ik ken je site -- toevallig vandaag nog een stukje gelezen, complimenten

Als ik een donker pak draag, dan draag ik vaak een Speedmaster Pro (zwarte plaat) met zwart leren band of een Chronoswiss met zwart leren band. Ligt een beetje aan de gelegenheid, maar als het een beetje casual is, dan ben ik al snel geneigd m'n Sea-Dweller of Panerai er bij te pakken. Da's toch iets 'sprekender' op zo'n moment.
Interessant hoe opvattingen hierover weer kunnen verschillen. Is toch iets moois, persoonlijke stijl

.
Speedmaster Pro staat overigens ook op m'n verlanglijstje, vooral de wijzerplaat vind ik een fantastisch stukje tijdloos design. :9~
Ik kan je die Sea-Dweller van harte aanraden voor 'casual' en 'klussen'. Daar kun je echt spijkers mee in een muur slaan als het moet 
Ik zou echt geen Rolex om durven doen tijdens het klussen

. Qua diver heb ik wel interesse in de Nettuno 3 van MarcelloC. Enige nadeel is misschien dat ie wel heel erg op de Submariner lijkt.
Zelf zat ik stiekem te kijken naar de SKX007, je kent ze wel de divers van Seiko. Robuust, en als je 'n dikke kras of deuk op je bezel of glas krijgt zet je er voor 'n paar tientjes 'n nieuwe op. Ik weet dat jij geen Japanner om je pols zou dragen

.