Hoop dat het ok is dit hier te vragen. Volgens mij kan ik niet zelf een topic aanmaken (vanwege te weinig posts?)..
Ik heb in de uitverkoop een paar Church's oxfords "Westerham" in brandy calf gekocht voor een redelijke prijs.
Maat is 43 G (iets wijder, standaard wijdte is F bij Church). Ik heb redelijk wijde bal van mijn voet en een slanke hiel. Pasvorm van deze schoen is perfect bij de bal en niet zo nauwsluitend bij de hiel als ideaal zou zijn maar kan nog goed.
Vind de schoen verder erg mooi qua vorm en leer. Alleen.. het is net niet mijn kleur.
Nu vroeg ik me af of dit nog enigszins bij te sturen is dmv pomadier creme, Saphir Medaile d'Or dark brown of Paris brown bijv.
De kleur is me iets te "heftig" / "verzadigd" en lastig te omschrijven maar misschien iets te rood mid-bruin.
Heb laatst een riem gekocht van Brioni (uitverkoop) met erg mooi bruin leer. Rustiger van kleur, hoop het meer die kant op te krijgen (de donkere plekken). Is dit enigszins mogenlijk? Zal proberen foto's te plaatsen.

Zo niet mogenlijk, enige tips wat voor een schoenen met mooi leer werken met mijn pasvorm? Budget helaas <300..