Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1644756 keer gelezen)

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Schoenen algemeen
Reactie #2580 Gepost op: 30 mei 2012 - 10:51:56
Trickers nog langer... : )

Fleming

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2581 Gepost op: 30 mei 2012 - 10:52:22
alden maakt al een eeuw dezelfde schoenen, voor mannen; santoni maakt spitse bruine herenmolieres die ze al giechelend verschepen naar de ignoranti in olanda. van de winst kopen ze scarpe inglese. duidelijk?

:mrgreen:

Amadeus

• Gebruiker
  • I have no iPhone! I have a life.
    • Bekijk profiel
Reactie #2582 Gepost op: 30 mei 2012 - 11:02:38
@ Floriss & all
Santoni is, voor wat betreft de hier als Pipo leest beschreven modellen, ook een modegril. Zonder meer. Ik ben de laatste die dat zal ontkennen.
De meer klassieke Santoni leesten zie ik niet als modieus, maar ook daarover kunnen de meningen verschillen.

Santoni is zelfs al deel van het "SF uniform".  :wink:
Wie weet mogen de Aldens binnenkort aan het "casual SF uniform" worden toegevoegd.

En nogmaals niks mis met mode, je moet het alleen willen dragen/volgen.
Ik laat gewoon een ander geluid horen, zoveel mensen zoveel smaken.

Een eigen stijl is vaak niet modegevoelig en bevat elementen die in de mode met regelmaat terugkeren.
Een eigen stijl kan ook modieuze elementen bevatten, geen probleem en best leuk.
Zeker zoals Carwo dat toonde met blauw shirt en de Aldens witte broek en erg mooi jasje.

Het steeds maar klappen voor meer van hetzelfde, geeft alleen een "kleren van de keizer"effect en een eigen mening en soms kritiek is m.i. zinvol.

@ Wolf,
Funny! en je hebt gelijk klassieke (noord)Italianen zijn gek op Engelse schoenen.
Maar dan wel de slanke C&J leesten bijvoorbeeld. :mrgreen:
Zoveel verschillen die niet van Santoni en Sutor Mantelassi.
Het is maar even een vaststelling.
L'art donne les règles ; le goût, les exceptions

At the highest levels a man's clothing must be imperfect, no matter how hard he has to work to achieve that imperfection.

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #2583 Gepost op: 30 mei 2012 - 11:11:27
De leesten van Alden zijn veel klassieker dan wat Santoni heeft voortgebracht. Dat het je smaak niet is zal wel, het afdoen als een modegril is flauwekul.
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2584 Gepost op: 30 mei 2012 - 11:37:07
Ik laat gewoon een ander geluid horen

: ) Dezelfde plaat, die ook nog eens blijft hangen.

For the record (ja, pun intended): het aantal rondeleestenfans is hier op één hand te tellen.
Maar het worden er steeds meer.  :twisted:

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2585 Gepost op: 30 mei 2012 - 11:50:12
De leesten van Alden zijn veel klassieker dan wat Santoni heeft voortgebracht. Dat het je smaak niet is zal wel, het afdoen als een modegril is flauwekul.

Aldens (en Trickers en meer van dat lompe spul) zijn geen modeschoenen maar wel schoenen die nu heel erg in de mode zijn. ...

Een paar jaar geleden werden zulke modellen hier niet gezien en als je eens een vreemde eend in de bijt had werden ze weggehoond.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2586 Gepost op: 30 mei 2012 - 11:58:28
ben jij al om aan het gaan?
live and let die

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2587 Gepost op: 30 mei 2012 - 12:03:44
Mode of niet: ik houd van spitse neuzen en weiger dan ook om met stompe te gaan lopen.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2588 Gepost op: 30 mei 2012 - 12:05:36
Ik geef MF nog een jaar. : ) Mark heeft langer nodig.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2589 Gepost op: 30 mei 2012 - 12:07:07
mwah, als er eenmaal een kritische massa is kan het snel gaan. is gusto eigenlijk officieel om?
live and let die

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2590 Gepost op: 30 mei 2012 - 12:07:13
ben jij al om aan het gaan?

Nee. Ten eerste omdat ik ze ronduit lomp vind en ten tweede omdat ik ze niet bij mijn slanke postuur vind passen.

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2591 Gepost op: 30 mei 2012 - 12:12:10
mwah, als er eenmaal een kritische massa is kan het snel gaan. is gusto eigenlijk officieel om?

Al veel eerder dan ik. Het heeft mij een jaar of drie, vier gekost : ).

floriss

• Gebruiker
  • Rain Man
    • Bekijk profiel
Reactie #2592 Gepost op: 30 mei 2012 - 12:21:23
Ik zie mijzelf ook niet omgaan. Maar goed, ik heb dan ook weer geen echte pipo-leesten in bezit gehad. :wink:
"The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten."

Mark020

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2593 Gepost op: 30 mei 2012 - 12:32:09
Ten eerste omdat ik ze ronduit lomp vind .
Precies. Dus uit de mode: het zal wel maar ik blijf ze dragen.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2594 Gepost op: 30 mei 2012 - 12:34:05
Het heeft bij mij niets met om te maken.Ik draag al wat langer schoenen met een wat rondere neus in een casual outfit.Dit maakt niet tot een modepop,fashionisto of fashion victim.Overigens heb ik ook andere schoenenmode merken o.a Corthay rtw en bespoke en zelfs nog tasseloafers in cordovan leder en die hebben nog geeneens een ronde neus.Vandaag is het echt een mode festijn bij mij.Pak van linnen Borrelli mtm met mooie plooitjes in de schouders daaronder Finamore mtm en aan de voet Cortay .....so fashion :-({|= ik hoor er echt bij.