Wat Greve betreft heb ik het toen via
http://www.vanasperen.nl/ laten opsturen en toen ik hun mijn bezwaren kenbaar maakten wilde ze slechts wat korting geven op een paar nieuwe schoenen die in lijn was met wat ze toch met enige regelmaat geven bij de jaarlijkse opruiming. Ik heb het maar zo gelaten en ben gelijk overgestapt op C&J.
Ik heb overigens wel mijn Greve golfschoenen zelf naar de fabriek in Waalwijk opgestuurd ivm. een constructieprobleem en door een hoop correspondentie zijn die netjes teruggekomen met een verdikte Mohawk-zool en metaalversterkingen binnen in de zool. Het loopt niet echt geweldig dus de volgende keer ga ik maar een paar Footjoys kopen, hoewel ik toch liever met leren zolen loop.
Wat de revisie en de zool van v/d Geest betreft ben ik daar erg tevreden mee. De wat aparte afwerking is tot stand gekomen door dat hij de stiksel in het zwarte gedeelte bedekt heeft. Die lopen weer fantastisch en ik heb nu de neiging om ook een paar C&J suede Drummond, die ook aan revisie toe zijn, door hem te laten repareren.
Overigens, ik heb me niet fatsoenlijk voorgesteld. Ik ben Zweeds*, 38jaar, woont Voorburg en werkzaam bij een int. instituut. Alvast excuus voor de spelfouten die ik ongetwijfeld gemaakt heb of ga maken
* De link met de aapje van Pippi Langkous en mijn achternaam is puur toevallig