Auteur Topic: Schoenen algemeen  (1644686 keer gelezen)

TBD

• Moderator
  • Gebruiker
  • Eén miljoen zevenhonderdduizend en nogwat
    • Bekijk profiel
Re: Schoenen algemeen
Reactie #1650 Gepost op: 19 december 2010 - 22:25:06
Ik ben op zoek naar een mooie suede schoen, niet duurder dan 200 euro en met als belangrijkste eis: geen hak,
vanwege het feit dat ik dit gewoon niet mooi vind

De sneakers van Loding.

Keyser Soze

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1651 Gepost op: 29 december 2010 - 23:13:27
voor de geïnteresseerden:

ik heb een schoenenkast laten maken (altijd leuk toch je eigen bespoke schoenenkast  :D )
zie topic: show hier je nieuwste aanwinst pagina 769

Lucomaremio

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1652 Gepost op: 02 januari 2011 - 18:22:19
Heren/dames,

Ik zag zo snel geen ander draadje waar ik deze vraag moest plaatsen dus vooruit.

Een paar dagen geleden met mij bruine C&J Halam's aan de slag gegaan vor een mooie spit shine op de neus. Gebruik gemaakt van Saphir bruine was en op een neus perfect gelukt. Op de andere neus ook. Bijna wel te verstaan.

Er is een gedeelte "teveel" gepoetst en nu is de kleur verwijderd. Niet schokkend, maar toch zichtbaar. Wat kan ik doen om dit te herstellen? Ik weet niet of ik e.e.a. met een creme kan herstellen. Alles zit natuurlijk nu heerlijk in de was en om daar doorheen te komen???

Voor de rest wens ik een ieder een heel goed jaar 2011 en veel plezier met de schoentjes in dit jaar. Ik geniet met volle teugen van mijn nieuwe Church Tewkesbury.

Salut.

Iemand die commentaar heeft op stijl, heeft het zelf te weinig.

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1653 Gepost op: 02 januari 2011 - 18:45:43
Blijven poetsen met een zo donker mogelijke wax, veel meer kun je niet doen. Je zult het waarschijnlijk altijd blijven zien, ik heb dat met een van mijn Santoni's ook gehad. Je went eraan  :wink:

Jim-Jorden

• Gebruiker
  • modern' talking
    • Bekijk profiel
Reactie #1654 Gepost op: 02 januari 2011 - 19:13:00
Ik kan nooit wennen aan krassen oid.

Probeer eens de pommadier van Saphir deze heeft bij mij een hoop krassen weggewerkt.
"Greed is good"

Ramone

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1655 Gepost op: 02 januari 2011 - 19:17:06
Hij heeft het niet over krassen. Neemt niet weg dat je altijd de pommadier kunt proberen, ik heb daar zelf geen ervaring mee.

Charlie

• Gast
Reactie #1656 Gepost op: 02 januari 2011 - 20:13:32
Het zou erg handig zijn als je even wat foto's zou kunnen plaatsen, hierdoor kunnen we een beter beeld krijgen van de schade.

Lucomaremio

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1657 Gepost op: 02 januari 2011 - 22:10:51
Dank tot zover.

Fotootje zit er niet in. Het is een plek van ong. 4 cm die nu iets lichter is gekleurd.
Mijn idee is om deze met creme weer terug te brengen als de waslaag wat minder is.

Iemand ervaring?
Iemand die commentaar heeft op stijl, heeft het zelf te weinig.

Mediaman

• Gast
Reactie #1658 Gepost op: 02 januari 2011 - 22:15:23
Dank tot zover.

Fotootje zit er niet in. Het is een plek van ong. 4 cm die nu iets lichter is gekleurd.
Mijn idee is om deze met creme weer terug te brengen als de waslaag wat minder is.

Iemand ervaring?

De Pommadier cremé in de juiste kleur van Saphir zou je de benodigde kleuring moeten geven denk ik.

M!ch!el

• Bekijk profiel
Reactie #1659 Gepost op: 03 januari 2011 - 15:31:23
Welke schoenmaker heeft smalle zwarte oxford schoenen met ronde neus in het assortiment?

Denk aan: D-leest. Zoiets als 'n C&J Radstock (C-fitting) en dan een slagje goedkoper...

Eigenlijk was ik op zoek naar smalle Magnanni's, want dat soepele leer vind ik fijn en de prijsklasse matcht mijn portemonnee. Ik heb al gepost in het Magnanni-topic. Magnanni op een smalle leest lijkt echter zoeken naar een speld in een hooiberg. Daarom deze vraag.
Laatst bewerkt op: 03 januari 2011 - 15:33:37 door M!ch!el

Charlie

• Gast
Reactie #1660 Gepost op: 03 januari 2011 - 15:37:51
Uhh, je zou de C&J Hurst eens kunnen proberen...

Avvocato

• Gebruiker
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Reactie #1661 Gepost op: 03 januari 2011 - 16:11:06
Uhh, je zou de C&J Hurst eens kunnen proberen...

Zoiets als 'n C&J Radstock (C-fitting) en dan een slagje goedkoper...

Lijkt me niet helemaal wat M!ch!el zoekt ;-)

Ik zou eens bij Pelger gaan kijken voor een Cheaney of Kings als ik jou was M!ch!el!
The man with style, is the man who can smile

M!ch!el

• Bekijk profiel
Reactie #1662 Gepost op: 03 januari 2011 - 18:40:33
Ik betwijfel of Cheaney goedkoper is dan een C&J Radstock. Zo'n 300+ euro als ik me niet vergis.

Gewoon een smalle (ongeveer D) zwarte oxford met cap toe en vijf paar vetergaten. Eigenlijk heel eenvoudig. Het vinden, echter, blijkt moeilijk.

Mediaman

• Gast
Reactie #1663 Gepost op: 03 januari 2011 - 19:28:18
Ik betwijfel of Cheaney goedkoper is dan een C&J Radstock. Zo'n 300+ euro als ik me niet vergis.

Gewoon een smalle (ongeveer D) zwarte oxford met cap toe en vijf paar vetergaten. Eigenlijk heel eenvoudig. Het vinden, echter, blijkt moeilijk.

Als student krijg je korting op C&J, staat in dit topic ergens of in het C&J-topic.

carpe diem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #1664 Gepost op: 03 januari 2011 - 20:24:16
Je zou eens schoenen van John Spencer kunnen proberen. Worden in Maastricht bij Shoes and Shirts verkocht en ik heb zelf eens een paar in Den Haag gekocht schuin to Oger ergens
Smalle leest.
Be yourself no matter what they say