Auteur Topic: Pak vermaken van mt 50 naar mt 48?  (31283 keer gelezen)

erikdegier

  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Pak vermaken van mt 50 naar mt 48?
Gepost op: 04 februari 2007 – 13:36:58
Hallo,

Aangezien dit mijn eerste post is zal ik me even kort voorstellen. Ik ben Erik en ik ben student. Ik loop graag in pak, maar heb er vrij weinig verstand van en mijn middelen zijn ook wat beperkt aangezien ik nog studeer ;)

Ik heb laatst een pak gekregen van Scabal, maar deze valt een klein beetje ruim. Het pak is namelijk mt 50 en ik heb zelf 48. Nu vroeg ik me af wat jullie vinden dat het beste is:

- Pak laten vermaken (wat kost dat ongeveer?)
- Zo dragen

Voor vermaken heb ik twee goede adressen gevonden op de site die in de buurt van Delft zijn, namelijk Het Vingerhoedje (Amsterdam) en Twins (Den Haag). Zijn zij ook in staat een goede pasvorm aan te meten?

Alvast bedankt,

Erik

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Pak vermaken van mt 50 naar mt 48?
Reactie #1 Gepost op: 04 februari 2007 – 13:38:39
Ik zou hem sowieso laten vermaken, maar overleg het even met je kleervermaker wat de beste oplossing is.
Maar zou sowieso geen oversized pak dragen ;)

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Pak vermaken van mt 50 naar mt 48?
Reactie #2 Gepost op: 04 februari 2007 – 13:44:55
Volgens mij is hier al ergens een topic over. Conclusie was dat het nagenoeg ondoenlijk is een pak een volle maat kleiner te laten vermaken. Je raakt de verhoudingen kwijt. Kijk of je het pak kunt verkopen en koop voor 't geld een pak in je eigen maat.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

erikdegier

  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Pak vermaken van mt 50 naar mt 48?
Reactie #3 Gepost op: 04 februari 2007 – 14:28:11