Auteur Topic: [Schoenen - Onderhoud] Onderzoek schoenonderhoud  (3675 keer gelezen)

thomas82

  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
[Schoenen - Onderhoud] Onderzoek schoenonderhoud
Gepost op: 31 januari 2007 – 16:41:02
Hallo,

Ik doe voor mijn studie industrieel ontwerpen onderzoek naar schoenpoetsgedrag van nederlanders. Zijn er misschien mensen hier die een aantal vragen over schoenpoetsen willen beantwoorden? (max. 5 minuten)
Alvast heel erg bedankt voor de medewerking!

http://www.studentenonderzoek.com/?qid=24183&ln=ned

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Re: onderzoek schoenonderhoud
Reactie #1 Gepost op: 31 januari 2007 – 17:02:06
Citaat van: "thomas82"
Hallo,

Ik doe voor mijn studie industrieel ontwerpen onderzoek naar schoenpoetsgedrag van nederlanders. Zijn er misschien mensen hier die een aantal vragen over schoenpoetsen willen beantwoorden? (max. 5 minuten)
Alvast heel erg bedankt voor de medewerking!

http://www.studentenonderzoek.com/?qid=24183&ln=ned


Gedaan!!
Maar ik denk dat je redelijk weining aan onze reacties hebt, daar het hier over het algemeen mensen betreft die met uiterste zorg hun schoenen handmatig poetsen met de best mogelijke middelen.

Uit het verloop van de enquete blijkt dat het om de verbetering van schoenpoetsmachines gaat!!??  

Die machines zijn natuurlijk taboe voor de kwalitatief zeer hoogwaardige schoenen die door deze forumlezers worden aangeschaft!

Succes met je onderzoek!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

cheukert

  • Gebruiker
  • Berichten: 741
    • Bekijk profiel
Re: onderzoek schoenonderhoud
Reactie #2 Gepost op: 31 januari 2007 – 17:04:54
Citaat van: "Migliore"


Die machines zijn natuurlijk taboe voor de kwalitatief zeer hoogwaardige schoenen die door deze forumlezers worden aangeschaft!

Succes met je onderzoek!

Misschien wil Thomas hier juist wat aan doen :wink:
ls de buren van hiernaast zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig :lol:

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
[Schoenen - Onderhoud] Onderzoek schoenonderhoud
Reactie #3 Gepost op: 31 januari 2007 – 17:25:04
@thomas 82

ik ben bang dat ik je niet echt kan helpen. Ik heb jouw enquete al op het Duitse forum gelezen. http://www.dailyshoes.de/ Had je daar succes mee?
Ik kan me voorstellen dat je daar meer succes had, gezien de bredere groep schoenenliefhebers. Stijlforummers zullen niet vaak in aanraking zijn gekomen met een schoenpoetsmachine.

Ik wens je veel succes en plezier met je onderzoek. Ik zou het leuk vinden als je de uitkomst en de wetenswaardigheden op SF gaat posten!

groetjes en tot dan!  :wink:

Dennis

  • Gebruiker
  • Berichten: 290
    • Bekijk profiel
Re: onderzoek schoenonderhoud
Reactie #4 Gepost op: 31 januari 2007 – 17:25:41
Citaat van: "cheukert"
Citaat van: "Migliore"


Die machines zijn natuurlijk taboe voor de kwalitatief zeer hoogwaardige schoenen die door deze forumlezers worden aangeschaft!

Succes met je onderzoek!

Misschien wil Thomas hier juist wat aan doen :wink:


Dat zou dan wel een goed idee zijn voor zijn eventuele afstudeeropdracht. :D
"Suits are full of joy! They are the sartorial equivalent of a baby’s smile" - Barney Stinson

Vincer

  • Gebruiker
  • Berichten: 69
    • Bekijk profiel
[Schoenen - Onderhoud] Onderzoek schoenonderhoud
Reactie #5 Gepost op: 31 januari 2007 – 18:18:29
Ik heb nog wel een sectorstudie schoenmode hier liggen met heel veel informatie over de Nederlandse schoenensector. Als je die wilt hebben moet je even pm'en met je mailadres.
Nieuw of oud een goed pak is goud.

Zasa

  • Gebruiker
  • Berichten: 394
    • Bekijk profiel
[Schoenen - Onderhoud] Onderzoek schoenonderhoud
Reactie #6 Gepost op: 31 januari 2007 – 22:21:39
Ook ingevuld. Vond het inderdaad lastig om te reageren omdat je je Santoni's/C&J's niet bepaald onder een machine schoonmaakt.

Bart

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.016
    • Bekijk profiel
[Schoenen - Onderhoud] Onderzoek schoenonderhoud
Reactie #7 Gepost op: 31 januari 2007 – 22:54:14
Gedaan! En wat betreft de schoenpoetsmachines....kill them all  :wink:
Stemt rechts en haalt links in

Huey

  • Gast
[Schoenen - Onderhoud] Onderzoek schoenonderhoud
Reactie #8 Gepost op: 31 januari 2007 – 22:54:40
Citaat van: "Zasa"
Ook ingevuld. Vond het inderdaad lastig om te reageren omdat je je Santoni's/C&J's niet bepaald onder een machine schoonmaakt.

Jup mee eens. Die machines zijn nou niet bepaald goed :P

thomas82

  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
[Schoenen - Onderhoud] Onderzoek schoenonderhoud
Reactie #9 Gepost op: 01 februari 2007 – 09:42:37
Bah jullie hebben het allemaal veel te goed door  :D

En idd, hier bevindt zich niet echt een interessante doelgroep voor een general purpose schoenpoetsmachine, maar zo kom ik misschien wel te weten waar de perfecte machine aan moet voldoen...

@cypripedium, op het duitse forum heb ik tot nu toe 15 reacties. Waarvan 3 wel eens eentje gebruiken, en de rest vindt het een onding. Verder heb ik familie/vrienden e.d. gespammed, en heb ik 40 reacties waarvan een stuk of  7 gebruikers. Via dit forum 20 reacties tot nu toe. Thanks! Er komen wel wat verbeterpuntjes en ideeλn uit maar ik mag er eigenlijk niks over zeggen van mijn opdrachtgever :roll:.

Napoleon

  • Gast
[Schoenen - Onderhoud] Onderzoek schoenonderhoud
Reactie #10 Gepost op: 01 februari 2007 – 17:20:39
been there done that