Ik heb al meerdere pm-s gehad voor de riem. Ik kan die voor je bestellen, pm je adresgegevens en ik hou je op de hoogte. Kosten, tussen de 32-40 E afhankelijk van het aantal dat ik er bestel.
Ik ben op zoek naar zo'n soort sneaker, in wit ook, is Santoni
En dat vest wat Gusto heeft?
Citaat van: "Rogier"Ik ben op zoek naar zo'n soort sneaker, in wit ook, is SantoniDat zijn de Sharks van de Club collectie, staan op de site.
sweaters?
Klein forumsuccesje; als alles doorgaat komen er 6 FIAT riemen naar Nederland
Citaat van: "Bogart"sweaters?Citaat van: "Napoleon"Klein forumsuccesje; als alles doorgaat komen er 6 FIAT riemen naar Nederland
Citaat van: "Carel"Citaat van: "Bogart"sweaters?Citaat van: "Napoleon"Klein forumsuccesje; als alles doorgaat komen er 6 FIAT riemen naar NederlandDuh, maar Bogart wil weten of Napi ook naar sweaters heeft geïnformeerd. Lijkt mij dan.
Zoiets wat Gusto heeft.Zal zelf eens op onderzoek uitgaan.
bogart, alleen sweaters van 'kappa' met FIAT erop, geen hydrogen dusvind ze niet zo mooi en derhalve ga ik alleen in zee met hem wat betreft riemen
Citaat van: "Napoleon"bogart, alleen sweaters van 'kappa' met FIAT erop, geen hydrogen dusvind ze niet zo mooi en derhalve ga ik alleen in zee met hem wat betreft riemenWat kosten die riemen dan ?
Citaat van: "Timothy"Citaat van: "Napoleon"bogart, alleen sweaters van 'kappa' met FIAT erop, geen hydrogen dusvind ze niet zo mooi en derhalve ga ik alleen in zee met hem wat betreft riemenWat kosten die riemen dan ?pm