Auteur Topic: Waar vind ik...? Waar koop je dat?  (537625 keer gelezen)

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #60 Gepost op: 08 maart 2007 – 21:45:36
Citaat van: "Rogier"
Ik ga denk ik morgen toch even kijken naar die Santoni sneakers, zal ik meteen ff uitleggen wat SF is en een fotootje maken. :lol:  :wink:


Die Santoni sneakers (die ik ook heb, precies dezelfde) liggen bij Smits in Arnhem voor 285,-.

Sir Laurence

  • Gebruiker
  • Berichten: 48
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #61 Gepost op: 08 maart 2007 – 22:03:08
Ik ben nog steeds met spanning aan het wachten op Napi's foto van z'n Boss sneakers.................... :?
Only the best is good enough

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #62 Gepost op: 08 maart 2007 – 22:08:54
Citaat van: "Sir Laurence"
Ik ben nog steeds met spanning aan het wachten op Napi's foto van z'n Boss sneakers.................... :?


Vergeet die Boss dingen toch man, check die mooie Santonitjes eens van 150 euro (in de sale)  :lol:


Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #63 Gepost op: 08 maart 2007 – 22:10:45
:D Mooi Vortex :D

Aero

  • Gebruiker
  • Berichten: 961
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #64 Gepost op: 08 maart 2007 – 22:16:46
Groene sokken zijn cool :D Vind het erg toffe schoenen, maar ik vind dat sommige nieuwe modellen die op de site staan mooier zijn, deze staan er ook op maar dan met blauwe strepen. Iemand een idee waar die tekoop zijn?

Denk als ik die andere niet kan vinden, mss deze schoenen koop voor de zomer, Tod's heb ik het een beetje mee gehad :P

Zie alleen wel de knopen van je jeans zit niet helemaal ok krijg ik zo het idee maar kan de foto zijn :D

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #65 Gepost op: 08 maart 2007 – 22:36:06
Citaat van: "Aero"
Groene sokken zijn cool :D Vind het erg toffe schoenen, maar ik vind dat sommige nieuwe modellen die op de site staan mooier zijn, deze staan er ook op maar dan met blauwe strepen. Iemand een idee waar die tekoop zijn?

Denk als ik die andere niet kan vinden, mss deze schoenen koop voor de zomer, Tod's heb ik het een beetje mee gehad :P

Zie alleen wel de knopen van je jeans zit niet helemaal ok krijg ik zo het idee maar kan de foto zijn :D


Idd ze hebben ze ook met andere kleur streepejes die ook erg vet zijn! Vind ze voor 285 Euro wel te duur btw, 150 euro is een leuke prijs voor zo'n sneakers die je een paar seizoen draagt.

Tods vind ik zelf ook niks, zien er niet uit (tenminste de modellen die ik heb gezien). De prijs is ook veel te hoog.

Die knopen zitten wel goed alleen de stof voor de gulp zit beetje krom. Waarschijnlijk omdat er een groot voorwerp tegen aan wordt gedrukt .

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #66 Gepost op: 08 maart 2007 – 23:03:55
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Rogier"
Ik ga denk ik morgen toch even kijken naar die Santoni sneakers, zal ik meteen ff uitleggen wat SF is en een fotootje maken. :lol:  :wink:


Die Santoni sneakers (die ik ook heb, precies dezelfde) liggen bij Smits in Arnhem voor 285,-.

Kijk, dat is mooi! Arnhem is een stuk lekkerder te doen dan Sluis. En fuck die  uitverkoop men, gewoon kopen kopen kopen! :lol:

Ik wil er trouwens wel oranje sokken bij! :P
This, madame, is Versailles.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #67 Gepost op: 08 maart 2007 – 23:21:21
Citaat van: "Rogier"
Kijk, dat is mooi! Arnhem is een stuk lekkerder te doen dan Sluis. En fuck die  uitverkoop men, gewoon kopen kopen kopen! :lol:

Ik wil er trouwens wel oranje sokken bij! :P


Nee man, uitverkoop is perfect   :lol:
Draag ze met roze, oranje, groene, blauwe en grijze sokken! Welke riem ga je erbij dragen?




(Bij Tijssen in Nijmegen te koop).


Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #68 Gepost op: 08 maart 2007 – 23:24:32
Vortex een nieuwe camera?

Dan wil ik je rooie Santoni's zien! (die had je toch gekocht?)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Aero

  • Gebruiker
  • Berichten: 961
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #69 Gepost op: 08 maart 2007 – 23:24:55
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Aero"
Groene sokken zijn cool :D Vind het erg toffe schoenen, maar ik vind dat sommige nieuwe modellen die op de site staan mooier zijn, deze staan er ook op maar dan met blauwe strepen. Iemand een idee waar die tekoop zijn?

Denk als ik die andere niet kan vinden, mss deze schoenen koop voor de zomer, Tod's heb ik het een beetje mee gehad :P

Zie alleen wel de knopen van je jeans zit niet helemaal ok krijg ik zo het idee maar kan de foto zijn :D


Idd ze hebben ze ook met andere kleur streepejes die ook erg vet zijn! Vind ze voor 285 Euro wel te duur btw, 150 euro is een leuke prijs voor zo'n sneakers die je een paar seizoen draagt.

Tods vind ik zelf ook niks, zien er niet uit (tenminste de modellen die ik heb gezien). De prijs is ook veel te hoog.

Die knopen zitten wel goed alleen de stof voor de gulp zit beetje krom. Waarschijnlijk omdat er een groot voorwerp tegen aan wordt gedrukt .


Als ik in Adam niet kan slagen, ga ik naar Arnhem, 285 voor sneakers is wel prijzig, maar in de uitverkoop denk ik dat ik ze niet meer in mijn maat tegen kom... Tods hebben ze wel een hoop klote modellen, het 1 zomer en 1 winter model die vrij standaard zijn zonder lelijke kleuren etc. maar ik vind ze te duur en ze gaan te snel kapot :P

Ik bedoelde ook dat de stof voor de gulp verkeerd zat, maarja dat verklaard een hoop :P

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #70 Gepost op: 08 maart 2007 – 23:25:21
Riem weet ik nog niet. Misschien suggesties? Zo´n wite canvas riem van Fiat die Napi heeft lijkt me wel wat. Maar goed, waar kan je leuke casual riemen kopen?
This, madame, is Versailles.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #71 Gepost op: 08 maart 2007 – 23:27:43
Ik zie nu dat die schoenen van jouw, Vortex, een ander kleur streepje hebben dan die van Carel. Die van Carel zijn oranje en die van jouw een beetje bruinig. Als ik het goed zie. En ik wil echt de oranje eigenlijk. :P
This, madame, is Versailles.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #72 Gepost op: 08 maart 2007 – 23:29:03
Citaat van: "Sergio"
Vortex een nieuwe camera?

Dan wil ik je rooie Santoni's zien! (die had je toch gekocht?)


Helaas helaas, dit zijn al oude foto's :( Verwacht over 2 weken weer een camera tot m'n beschikking te hebben, nog even in spanning wachten dus. Worden leuke foto's heb mooie aankopen gedaan :D

Aero

  • Gebruiker
  • Berichten: 961
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #73 Gepost op: 08 maart 2007 – 23:29:27
Die riemen van RL met 2 ringetjes zijn wel leuk, in veel kleuren, maar wel heel simpel en duur.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #74 Gepost op: 08 maart 2007 – 23:30:27
Citaat van: "Rogier"
Riem weet ik nog niet. Misschien suggesties? Zo´n wite canvas riem van Fiat die Napi heeft lijkt me wel wat. Maar goed, waar kan je leuke casual riemen kopen?


Wat vind je van die Stefano Corsini riem die ik heb gepost? Tijssen heeft ze in allerlei kleurtjes (maar ook vele andere casual riemen). Wanneer kom je naar Arnhem btw, moet d'r dinsdag weer zijn om m'n Isaia jasje op te halen!