Auteur Topic: Waar vind ik...? Waar koop je dat?  (578855 keer gelezen)

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Waar vind ik...? Waar koop je dat?
Reactie #2295 Gepost op: 28 februari 2024 - 18:58:53

arch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2296 Gepost op: 28 februari 2024 - 19:28:08
Die adidas terrex is dus wel een te hoog bever gehalte. Zit nog wel een aardige North Face tussen, die had ik eerst maar vrij snel versleten.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2297 Gepost op: 28 februari 2024 - 19:36:58
die hokas doen
live and let die

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2298 Gepost op: 28 februari 2024 - 19:37:14
disco alphen
live and let die

Dos Cadenas

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2299 Gepost op: 28 februari 2024 - 21:15:52
Ben nu op vakantie maar merk dat ik niet echt goede schoenen heb voor vakanties waar je heel veel loopt. Dus nu op zoek: de ideale schoen voor op vakantie. Zoek een hele comfortabele sneaker waar je veel mee kan lopen, maar ook eentje die er niet uitziet als de wandelschoenen van de Bever. Moet er ook mee naar de disco kunnen. Liefst semi-waterdicht en geschikt voor warme klimaten (ademend). Zat zelf te denken aan die NB 993 die werd genoemd hier of Ultraboost, maar nog alternatieven?
In dezelfde lijn als de 993 kun je kijken naar de 990v4 of v5. Erg comfortabel voor langere periodes dragen. Ultraboost is als lopen op wolken, maar vanwege een gebrek aan stabiliteit merk ik dat m’n voeten daar sneller moe van worden

Casper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2300 Gepost op: 28 februari 2024 - 21:23:56
Salomon XT6 voldoet aan al je eisen
 De Bever-approved sneaker dat nog hip tegenwoordig is ook. Ook te krijgen in Gore-Tex als je kroeg ergens in de jungle zit. Als je de echt high-fashion wit is er de Salomon XT6 door Boris Bidjan Saberi, maar die kosten 600 euro ofzo.

Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2301 Gepost op: 28 februari 2024 - 21:37:54
Ben nu op vakantie maar merk dat ik niet echt goede schoenen heb voor vakanties waar je heel veel loopt. Dus nu op zoek: de ideale schoen voor op vakantie. Zoek een hele comfortabele sneaker waar je veel mee kan lopen, maar ook eentje die er niet uitziet als de wandelschoenen van de Bever. Moet er ook mee naar de disco kunnen. Liefst semi-waterdicht en geschikt voor warme klimaten (ademend). Zat zelf te denken aan die NB 993 die werd genoemd hier of Ultraboost, maar nog alternatieven?
Teign + Liquiproof  8)

RJ

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2302 Gepost op: 28 februari 2024 - 21:42:05
Salomon XT6 voldoet aan al je eisen
 De Bever-approved sneaker dat nog hip tegenwoordig is ook. Ook te krijgen in Gore-Tex als je kroeg ergens in de jungle zit. Als je de echt high-fashion wit is er de Salomon XT6 door Boris Bidjan Saberi, maar die kosten 600 euro ofzo.

Is dat hip? Ik noem het afgrijselijk

BucharestBlues

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2303 Gepost op: 28 februari 2024 - 23:50:16
Is dat hip? Ik noem het afgrijselijk
Die hippe winkel in rotterdam vol carhartt, stanley en zo nog wat meuk heeft een wandje vol. Das geen bever of runnersworld.

tango

• Gebruiker
  • 0,047 berichten per dag
    • Bekijk profiel
Reactie #2304 Gepost op: 29 februari 2024 - 09:43:24
Die hippe winkel in rotterdam vol carhartt, stanley en zo nog wat meuk heeft een wandje vol. Das geen bever of runnersworld.

Onze forum vriend Fransje doet er ook aan mee...

I don't dig it.

arch

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2305 Gepost op: 29 februari 2024 - 09:50:54

Welke winkel is dat? Misschien zijn ze in het echt wat mooier dan online.

Casper

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2306 Gepost op: 29 februari 2024 - 09:56:50
Je kiest wel een specifieke colourway... Er zit wat mij betreft wel aardige modellen tussen. Ik probeerde een linkje te delen met alle modellen, maar de salomon website werkt niet echt mee.

Hoe dan ook, de XT6 is best een mainstream sneaker. In Rotterdam hebben ze zelfs liggen in de bijenkorf. In utrecht heb ik ze gezien in zaken zoals Coef.

Als je de gore-tex variant wilt, dan moet je volgens mij wat verder kijken. De Boris Bidjan Saberi versie zijn volgens mij gesniped door resellers. Zo te zien mag je op websites als Farfetch daar tegenwoordig een rug voor ophoesten. Gaat wat ver.
Laatst bewerkt op: 29 februari 2024 - 10:06:04 door Casper

Brench

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2307 Gepost op: 13 maart 2024 - 11:48:09
ik meen op het forum schoenspanners gezien te hebben die de schoen/wreef ook kunnen oprekken. Welke waren dat? Kan ze niet meer vinden.

L.deJong

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Reactie #2308 Gepost op: 13 maart 2024 - 11:54:43
ik meen op het forum schoenspanners gezien te hebben die de schoen/wreef ook kunnen oprekken. Welke waren dat? Kan ze niet meer vinden.
Hier kun je zelf even kijken welke je moet hebben: https://schoenspannersshop.nl/schoenoprekkers.html

Brench

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2309 Gepost op: 13 maart 2024 - 12:31:45
dank. iemand ervaring met een paar?