Auteur Topic: Wat draag je onder je shirt?  (466706 keer gelezen)

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Wat draag je onder je shirt?
Reactie #165 Gepost op: 05 februari 2007 - 16:26:22
Citaat van: "Clay"
Citaat van: "Bachelor"
Citaat van: "Marijn"
H&M hebben ook witte t-shirts met een hele diepe v hals. Perfect voor onder een shirt. Ze kosten ook nog eens geen kont. Voor 4,95 ben je klaar geloof ik.

Dat is inderdaad een mooi alternatief, maar ik draag sowieso geen t-shirts onder mn hemden.

Ik meestal ook niet, maar het kwik in de thermometer begint steeds lagere waardes aan te geven dus dan is het wel lekker warm.

Geeft je meer redenen om een mooi pak aan te trekken met daarover een overjas  :lol:
Quotidie potest esse ultimo die

Armand

• Bekijk profiel
Reactie #166 Gepost op: 19 februari 2007 - 21:42:41
Sorry dat ik zo laat deze topic kom binnenvallen maar... 'wat draag je onder een shirt?' Is dat een strikvraag?

Niets natuurlijk...helemaal niets! En zeker geen t-shirt. Da's pas echt fout. (naar mijn bescheiden mening hoor)

Als je een jaartje of wat ouder bent kun je gerust een onderhemd dragen. Dat zie je dan wel zitten maar ach... dat maakt opaatje niet uit. Als het maar warm is.

Maar als je nog jong bent (lees: voelt), dan draag je je shirts toch zeker zonder ondergoed. En wanneer je geen das draagt en je hebt een beetje stijl (en wie heeft dat niet op het stijlforum  :wink: ) minstens twee knoopjes open. Als je dit te bloot vindt zou ik gewoon voor de das gaan.

Wat dat zweten betreft. Er zijn zat shirts waarin je kunt zweten zonder dat het eruit ziet alsof je een marathon hebt gelopen. En in het ergste geval wissel je gewoon je shirt.

Maar het laatste dat ik zou doen (nooit dus) is iets dragen onder mijn shirts. Als ik een cashmere shirt draag wil ik het voelen ook. Een Borrelli en een t-shirt :shock:... no way
een stijl is ook stijl; alleen niet de mijne!

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #167 Gepost op: 19 februari 2007 - 21:44:00
Een cashmere shirt?  :wink:  je bedoelt zeker katoen?

Armand

• Bekijk profiel
Reactie #168 Gepost op: 19 februari 2007 - 21:49:25
Mengweefsel he... ik zal voortaan de percentages erbij zetten als je van duidelijkheid houdt :wink:

toni sarto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijnhelsen.com
Reactie #169 Gepost op: 19 februari 2007 - 23:53:27
De Royal Classic van Zimmerli :

Komt genoeg onder de oksels om 't zweet op te vangen, en is genoeg uitgesneden aan de hals om niet te komen piepen als het eerste knoopje van het shirt open gaat.

Is een zéér dunne, gemerceriseerde katoen die niet deformeert (ook niet na verschillende wasbeurten) en mooi wit blijft.

Prijs is iets aan de hoge kant, maar ik wil geen ander !

Gr.

T. 8)
ww.stijnhelsen.com

Carel

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #170 Gepost op: 20 februari 2007 - 08:53:07
Citaat van: "Armand"
Mengweefsel he... ik zal voortaan de percentages erbij zetten als je van duidelijkheid houdt :wink:

Mooi om casual te dragen.. heb het al wel eens gezien. Boterzacht  :wink:
Tribula

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #171 Gepost op: 20 februari 2007 - 18:57:44
En wanneer je geen das draagt en je hebt een beetje stijl (en wie heeft dat niet op het stijlforum  :wink: ) minstens twee knoopjes open. Als je dit te bloot vindt zou ik gewoon voor de das gaan.

Sorry hoor, maar als ik iets NIET stijlvol vind dan is het wel een shirt met 2 knoopjes open.... :roll:
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

cypripedium

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #172 Gepost op: 20 februari 2007 - 19:06:37
Citaat van: "Lex"
En wanneer je geen das draagt en je hebt een beetje stijl (en wie heeft dat niet op het stijlforum  :wink: ) minstens twee knoopjes open. Als je dit te bloot vindt zou ik gewoon voor de das gaan.

Sorry hoor, maar als ik iets NIET stijlvol vind dan is het wel een shirt met 2 knoopjes open.... :roll:

is ook mijn mening 8)
bij twee knoopjes open zie ik meteen dat krullende borsthaar met daarop een gouden schakelketting  :wink:

Immanuel

• Gast
Reactie #173 Gepost op: 20 februari 2007 - 20:47:53
tenzij in de zomer in italie..

Armand

• Bekijk profiel
Reactie #174 Gepost op: 20 februari 2007 - 22:23:00

Ik had het ook over de zomer. In de winter met twee knoopjes open en zeker ook zonder sokken!? :roll: Lijkt me niet alleen niet echt stijlvol, maar ook wel een beetje fris.
Toch ga ik dan eerder voor een das. Of misschien wel een sjaaltje. Dat is ook erg chic.

In ieder geval vind ik dat Hollandse enkele knoopje (met t-shirt helemaal) altijd zo typisch. 't Is niet echt open maar ook niet echt dicht. 't Is echt een beetje West-Europees denk ik.

Goed, over smaak valt toch te twisten blijkt maar weer :wink:

Armand

• Bekijk profiel
Reactie #175 Gepost op: 20 februari 2007 - 22:24:51
En god zij dank heb ik geen borsthaar... dat scheelt

Lex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #176 Gepost op: 23 februari 2007 - 19:22:48

Ik had het ook over de zomer. In de winter met twee knoopjes open en zeker ook zonder sokken!? :roll: Lijkt me niet alleen niet echt stijlvol, maar ook wel een beetje fris.
Toch ga ik dan eerder voor een das. Of misschien wel een sjaaltje. Dat is ook erg chic.

Ik had het over alle seizoenen, zelfs in de zomer vind ik 2 knoopjes teveel.... Mocht het nodig zijn dan trek ik wel een polo of iets dergelijks aan..
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.

marcos

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #177 Gepost op: 23 februari 2007 - 20:32:14
Helemaal eens met 2 knoopjes op. 1 knoopje open staat gewoon ontzettend truttig.

Bachelor

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #178 Gepost op: 23 februari 2007 - 20:41:47
Citaat van: "marcos"
Helemaal eens met 2 knoopjes op. 1 knoopje open staat gewoon ontzettend truttig.

Ik heb ook altijd 2 knoopjes open, maar dat is een kwestie van smaak.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #179 Gepost op: 24 februari 2007 - 12:32:48
Citaat van: "marcos"

Ik vind twee knoopjes meestal net weer té staan, beetje fout.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors