Auteur Topic: Chaussures Finsbury  (3529 keer gelezen)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Chaussures Finsbury
Gepost op: 12 januari 2007 – 00:21:08
Of het wat is kan ik niet zeggen maar je komt er best leuke schoenen tegen voor een redelijke prijs.Ook voor accessoires voor een schappelijke prijs.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Chaussures Finsbury
Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2007 – 00:30:43
http://www.finsbury-shoes.com/

Accessoires

Foto's:




Mooie schoen :D





Op de site staan nog meer foto's, prijzen vallen enorm mee; vanaf 99e dat ik zag.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Chaussures Finsbury
Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2007 – 00:33:59
Beetje het Bexley idee. Zou wel opletten want de schoenen kunnen in werkelijkheid wel eens er anders uitzien dan op de foto's. Daarbij kan de kwaliteit van het leer wel minder zijn dan we willen..

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Chaussures Finsbury
Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2007 – 00:35:50
Citaat van: "Vortex"
Beetje het Bexley idee. Zou wel opletten want de schoenen kunnen in werkelijkheid wel eens er anders uitzien dan op de foto's. Daarbij kan de kwaliteit van het leer wel minder zijn dan we willen..


Meeste schoenen kosten rond de 180e daar mag je natuurlijk geen topkwaliteit voor verwachten.
Maar als extra paar schoenen is dit een goed alternatief ipv v. Bommel.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Chaussures Finsbury
Reactie #4 Gepost op: 12 januari 2007 – 00:38:05
Citaat van: "Bachelor"
Meeste schoenen kosten rond de 180e daar mag je natuurlijk geen topkwaliteit voor verwachten.
Maar als extra paar schoenen is dit een goed alternatief ipv v. Bommel.


Nou ik weet het niet, heb ze niet in m'n handen gehad. En mijn ervaring met dat soort 'te mooi om waar te zijn voor die prijs' schoenensites is niet helemaal top.

Hoop dat iemand een paar schoenen besteld en mij het tegendeel bewijst  :lol:

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Chaussures Finsbury
Reactie #5 Gepost op: 12 januari 2007 – 00:39:24
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Bachelor"
Meeste schoenen kosten rond de 180e daar mag je natuurlijk geen topkwaliteit voor verwachten.
Maar als extra paar schoenen is dit een goed alternatief ipv v. Bommel.


Nou ik weet het niet, heb ze niet in m'n handen gehad. En mijn ervaring met dat soort 'te mooi om waar te zijn voor die prijs' schoenensites is niet helemaal top.

Hoop dat iemand een paar schoenen besteld en mij het tegendeel bewijst  :lol:


Als jij 180e geeft bestel ik ze :D

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Chaussures Finsbury
Reactie #6 Gepost op: 12 januari 2007 – 00:41:18
Citaat van: "Bachelor"
Als jij 180e geeft bestel ik ze :D


Heheh nee dank je, heb al eerder bij zo'n site een paar schoenen besteld. Vond het leer erg tegenvallen en een erg saai patina. Gelukkig heb ik ze zelf nog kunnen maken met aceton en Saphir maar anders had ik ze terug gestuurd (was beetje een experiment)...

Voor 180 Euro ga ik de koopjes wel af, dan kan ik de schoenen voelen en in het echt zien ipv mooie internet fotootje met flits.

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Chaussures Finsbury
Reactie #7 Gepost op: 12 januari 2007 – 00:46:00
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Bachelor"
Als jij 180e geeft bestel ik ze :D


Heheh nee dank je, heb al eerder bij zo'n site een paar schoenen besteld. Vond het leer erg tegenvallen en een erg saai patina. Gelukkig heb ik ze zelf nog kunnen maken met aceton en Saphir maar anders had ik ze terug gestuurd (was beetje een experiment)...

Voor 180 Euro ga ik de koopjes wel af, dan kan ik de schoenen voelen en in het echt zien ipv mooie internet fotootje met flits.

Precies. Voor 180e vind ik de gok nogal groot. Voot hetzelfde geld koop je rtw finamore. :P
This, madame, is Versailles.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Chaussures Finsbury
Reactie #8 Gepost op: 12 januari 2007 – 00:49:04
Citaat van: "Rogier"
Precies. Voor 180e vind ik de gok nogal groot. Voot hetzelfde geld koop je rtw finamore. :P


Ja precies, dan zou ik eerder dat doen. We kunnen natuurlijk met een paar SFers met het vliegtuig naar Parijs vliegen en even gaan kijken. Zijn nog wel meer goede schoenmakers in Parijs die de moeite waard zijn.

Dit vind ik wel een leuk schoentje om te proberen voor 80 euro (doe het alleen niet  :lol: ):


Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Chaussures Finsbury
Reactie #9 Gepost op: 12 januari 2007 – 00:52:45
Sowieso is zo'n SF tripje wel een leuk idee opzich. Maar dat is hier off topic! :lol:
This, madame, is Versailles.

Napoleon

  • Gast
Chaussures Finsbury
Reactie #10 Gepost op: 12 januari 2007 – 13:26:49
voor het geld zit er best wat aardigs tussen, maar durf het op een of andere manier toch niet aan...

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Chaussures Finsbury
Reactie #11 Gepost op: 12 januari 2007 – 15:58:00
Citaat van: "Vortex"
Citaat van: "Rogier"
Precies. Voor 180e vind ik de gok nogal groot. Voot hetzelfde geld koop je rtw finamore. :P


Ja precies, dan zou ik eerder dat doen. We kunnen natuurlijk met een paar SFers met het vliegtuig naar Parijs vliegen en even gaan kijken. Zijn nog wel meer goede schoenmakers in Parijs die de moeite waard zijn.

Dit vind ik wel een leuk schoentje om te proberen voor 80 euro (doe het alleen niet  :lol: ):

Gewoon naar Corthay gaan Vortex erg mooie schoenen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Chaussures Finsbury
Reactie #12 Gepost op: 12 januari 2007 – 15:59:16
Citaat van: "Vortex"
Beetje het Bexley idee. Zou wel opletten want de schoenen kunnen in werkelijkheid wel eens er anders uitzien dan op de foto's. Daarbij kan de kwaliteit van het leer wel minder zijn dan we willen..
Is ook voor de man met de kleine beurs en toch een leuke schoen wil dragen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Bonne

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.371
    • Bekijk profiel
Chaussures Finsbury
Reactie #13 Gepost op: 12 januari 2007 – 17:23:27
Best mooie modellen, maar weer zo'n rare vreemde site. Krijg er nooit echt een goed gevoel bij om er ook daadwerkelijk iets te bestellen.