Auteur Topic: [Groningen] Harvie  (22224 keer gelezen)

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
[Groningen] Harvie
Gepost op: 25 oktober 2004 – 16:57:47
Hoewel ik er nog niet echt iets gekocht heb (haha ja, een flesje Acqua di Parma maar daar hoefden ze niet bepaald m'n maat voor op te nemen ;)) wilde ik toch graag melden dat ik daar vandaag errug prettig te woord ben gestaan... Ik maakte van tevoren duidelijk dat ik op dat moment geen aankoop kwam doen, en toch kreeg ik een kopje koffie en een uitgebreide rondleiding langs alle verschillende pakken/shirts/stoffen etc... Mocht ook dingen aanpassen enzo. Volgens mij vond die verkoper het erg leuk dat ik als jonge kerel van 22 zo enthousiast was over dit soort kleding en vond 'ie het ook gewoon leuk om me te helpen!

Kan dus nog niets zeggen over hun kunde wat betreft mij het juiste pak aanmeten, maar de klantvriendelijkheid is iig zeker aanwezig!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Groningen] Harvie
Reactie #1 Gepost op: 25 oktober 2004 – 18:13:31
Ff titelwooren omgedraaid
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Huey

  • Gast
[Groningen] Harvie
Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2004 – 18:17:31
Ik heb er wel eens vaker over gehoord. Maar het is simpelweg te ver weg voor mij als Amsterdammer :)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Groningen] Harvie
Reactie #3 Gepost op: 25 oktober 2004 – 23:11:42
Citaat van: "Huey"
Ik heb er wel eens vaker over gehoord. Maar het is simpelweg te ver weg voor mij als Amsterdammer :)
Dat is voor mij precies eender uit rotterdam.Ik moet wel zeggen dat het een mooie zaak is en vriendelijk personeel en mooie collectie.Beter kun je noordelijker niet vinden als Harvie.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Groningen] Harvie
Reactie #4 Gepost op: 25 oktober 2004 – 23:46:32
In het kader van een jaarlijks bezoeken aan enkele hunebedden (voor de 5e keer dit jaar) verblijf ik binnenkort in Grun.  Ik zal eens gaan kijken bij Harvies.....
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: [Groningen] Harvies
Reactie #5 Gepost op: 28 oktober 2004 – 00:13:58
Citaat van: "W1ZZ"
Hoewel ik er nog niet echt iets gekocht heb (haha ja, een flesje Acqua di Parma maar daar hoefden ze niet bepaald m'n maat voor op te nemen ;)) wilde ik toch graag melden dat ik daar vandaag errug prettig te woord ben gestaan... Ik maakte van tevoren duidelijk dat ik op dat moment geen aankoop kwam doen, en toch kreeg ik een kopje koffie en een uitgebreide rondleiding langs alle verschillende pakken/shirts/stoffen etc... Mocht ook dingen aanpassen enzo. Volgens mij vond die verkoper het erg leuk dat ik als jonge kerel van 22 zo enthousiast was over dit soort kleding en vond 'ie het ook gewoon leuk om me te helpen!

Kan dus nog niets zeggen over hun kunde wat betreft mij het juiste pak aanmeten, maar de klantvriendelijkheid is iig zeker aanwezig!
Op vrijdag 29 oktober en zaterdag 30 oktober zijn de kleermakers van Giorgio Armani aanwezig bij Harvies te Groningen om eventueel een pak op te laten meten.Misschien is het wel leuk voor jou om dan aanwezig te zijn en eens rond te kijken wat ze zoal te bieden hebben op deze dagen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
[Groningen] Harvie
Reactie #6 Gepost op: 28 oktober 2004 – 10:54:24
ahh hee, bedankt!
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Groningen] Harvie
Reactie #7 Gepost op: 28 oktober 2004 – 12:59:33
Had verleden maand een kaartje van hun thuis gestuurd gekregen daar stond het op vandaar dat ik dat maar je doorgeef.Het is voor jou het dichts bij en misschien iets leuks voor de zaterdagmiddag :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Groningen] Harvie
Reactie #8 Gepost op: 04 december 2004 – 18:34:12
Op Zondag 12 december a.s. tussen 12.00 en 17.00 uur Harvie start op deze koopzondag de winteropruiming met kortingen van 20% tot 50% op een aanzienlijk deel van de collectie van hun bekende merken.

Giorgio Armani           Incotex
Corneliani                  Sutor Mantelassi
Ermenegildo Zegna     Armani Jeans
Luigi Borrelli               Vicri
Rene Lezard               Jacques Britt

Bij deze maak ik er maar melding van voor degene die in of bij Groningen woont en er misschien iets van zijn gading zal vinden.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Stijlkoning

  • Gebruiker
  • Berichten: 256
    • Bekijk profiel
[Groningen] Harvie
Reactie #9 Gepost op: 20 januari 2005 – 00:26:04
Heren, de naam van de zaak in Groningen is Harvie en niet Harvies. Trouwens zeker de moeite waard om eens te bezoeken eventueel in combinatie met een weekendje Groningen. Leuke, bruisende stad!
empre scarpe inglese!
Ignatious Joseph

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Groningen] Harvie
Reactie #10 Gepost op: 20 januari 2005 – 00:37:04
Zo als ik al zei Harvie :wink:
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Stijlkoning

  • Gebruiker
  • Berichten: 256
    • Bekijk profiel
[Groningen] Harvie
Reactie #11 Gepost op: 20 januari 2005 – 01:02:27
Citaat van: "gusto napolitano"
Zo als ik al zei Harvie :wink:


Beste Gusto,

Inderdaad je hebt helemaal gelijk!  :oops:  :oops:
Jij bent geloof ik degene met een hard disc onder zijn schedel. Misschien kunnen we elkaar dan een hand geven, want ik ben al vaak voor wandelende encyclopedie uitgemaakt. Maar geen gebral, want daar houd ik niet van. Leuke site trouwens met levendige en aansprekende onderwerpen.
Hoe bevalt het dragen van een echte Attolini? Is ie werkelijk "tutto fatto a mano"? Ik ken in elk geval een sarto die werkelijk alles met de hand maakt, geen machine aan te pas gekomen, maar daar praten we nog wel eens over. :D
empre scarpe inglese!
Ignatious Joseph

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
[Groningen] Harvie
Reactie #12 Gepost op: 20 januari 2005 – 09:58:37
Citaat van: "Stijlkoning"
Ik ken in elk geval een sarto die werkelijk alles met de hand maakt, geen machine aan te pas gekomen, maar daar praten we nog wel eens over. :D

We zijn op 't forum altijd benieuwd naar nieuwe informatie ;)

Topictitel aangepast bdw.
Fashion can be bought. Style one must possess.

C&A

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.851
    • Bekijk profiel
[Groningen] Harvie
Reactie #13 Gepost op: 06 juni 2005 – 17:01:33
Voor de liefhebbers en koopjesjagers:

vanaf volgend weekend begint de uitverkoop bij harvie. met kortingen tot 70%.
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Lex

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.667
    • Bekijk profiel
[Groningen] Harvie
Reactie #14 Gepost op: 06 juni 2005 – 17:37:59
wat verkoopt harvie allemaal?
'm talking about liquid. Rich enough to have your own jet. Rich enough not to waste time. Fifty, a hundred million dollars, buddy. A player. Or nothing.