Auteur Topic: Wastips  (88678 keer gelezen)

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Wastips
Reactie #15 Gepost op: 27 november 2006 – 18:01:21
het smokinghemd dat ik vrjdag naar Kermesse aan had was redelijk naar de klote -> allerlei verschillende drankvlekken, vieze zwarte strepen etc etc. Paar uutjes in de Vanish en je zet er echt helemaal niets meer van... ToP!
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Napoleon

  • Gast
Wastips
Reactie #16 Gepost op: 27 november 2006 – 18:32:39
ik heb zondag gehockeyed bij OranjeZwart op waterveld (1) aka moddelpoel. Mn shirt + broek hebben 1 dag in de biotex inweek gezeten, en toch niets eruit gekregen na het wassen :x

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
Wastips
Reactie #17 Gepost op: 27 november 2006 – 19:50:27
Citaat van: "Napoleon"
ik heb zondag gehockeyed bij OranjeZwart op waterveld (1) aka moddelpoel. Mn shirt + broek hebben 1 dag in de biotex inweek gezeten, en toch niets eruit gekregen na het wassen :x


Sporten in de modder is een ander verhaal.. Ik gebruik voor de rugby training ook echt alleen maar oude zooi, je krijgt de modder er met niks meer uit na een keertje fijne regen op zo'n veld..
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Jason

  • Gast
Wastips
Reactie #18 Gepost op: 28 november 2006 – 16:55:00
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "Napoleon"
ik heb zondag gehockeyed bij OranjeZwart op waterveld (1) aka moddelpoel. Mn shirt + broek hebben 1 dag in de biotex inweek gezeten, en toch niets eruit gekregen na het wassen :x


Sporten in de modder is een ander verhaal.. Ik gebruik voor de rugby training ook echt alleen maar oude zooi, je krijgt de modder er met niks meer uit na een keertje fijne regen op zo'n veld..


Wat vinden ze van je maathemd van 300 euro bij de rugby?

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
Wastips
Reactie #19 Gepost op: 28 november 2006 – 17:47:47
Citaat van: "Jason"
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "Napoleon"
ik heb zondag gehockeyed bij OranjeZwart op waterveld (1) aka moddelpoel. Mn shirt + broek hebben 1 dag in de biotex inweek gezeten, en toch niets eruit gekregen na het wassen :x


Sporten in de modder is een ander verhaal.. Ik gebruik voor de rugby training ook echt alleen maar oude zooi, je krijgt de modder er met niks meer uit na een keertje fijne regen op zo'n veld..


Wat vinden ze van je maathemd van 300 euro bij de rugby?


Ik ben niet zo van prijzen noemen :wink:  Maar ik sta wel bekend als een beetje sf type daar... dus ze zijn het wel gewend..
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

mr_prak

  • Gebruiker
  • Berichten: 212
    • Bekijk profiel
Wastips
Reactie #20 Gepost op: 28 november 2006 – 18:00:30
Citaat van: "Camiceria"
het smokinghemd dat ik vrjdag naar Kermesse aan had was redelijk naar de klote -> allerlei verschillende drankvlekken, vieze zwarte strepen etc etc. Paar uutjes in de Vanish en je zet er echt helemaal niets meer van... ToP!


Well Mike, that sounds AMAZING to me!!

heb je miss ook nog een kleine tube die we de luisteraars kunnen geven voor onderweg? dat is altijd handig...

Jason

  • Gast
Wastips
Reactie #21 Gepost op: 28 november 2006 – 23:29:13
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "Jason"
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "Napoleon"
ik heb zondag gehockeyed bij OranjeZwart op waterveld (1) aka moddelpoel. Mn shirt + broek hebben 1 dag in de biotex inweek gezeten, en toch niets eruit gekregen na het wassen :x


Sporten in de modder is een ander verhaal.. Ik gebruik voor de rugby training ook echt alleen maar oude zooi, je krijgt de modder er met niks meer uit na een keertje fijne regen op zo'n veld..


Wat vinden ze van je maathemd van 300 euro bij de rugby?


Ik ben niet zo van prijzen noemen :wink:


Daar zie ik je ook niet voor aan, maar ik bedoel het als voorbeeld van sf.

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Wastips
Reactie #22 Gepost op: 28 november 2006 – 23:30:03
Citaat van: "Camiceria"
het smokinghemd dat ik vrjdag naar Kermesse aan had was redelijk naar de klote -> allerlei verschillende drankvlekken, vieze zwarte strepen etc etc. Paar uutjes in de Vanish en je zet er echt helemaal niets meer van... ToP!


Dat heeft echt goed gedaan voor mn NvN!!!  \:D/

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
Wastips
Reactie #23 Gepost op: 29 november 2006 – 12:51:40
Citaat van: "Jason"
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "Jason"
Citaat van: "Dhr. Lex P"
Citaat van: "Napoleon"
ik heb zondag gehockeyed bij OranjeZwart op waterveld (1) aka moddelpoel. Mn shirt + broek hebben 1 dag in de biotex inweek gezeten, en toch niets eruit gekregen na het wassen :x


Sporten in de modder is een ander verhaal.. Ik gebruik voor de rugby training ook echt alleen maar oude zooi, je krijgt de modder er met niks meer uit na een keertje fijne regen op zo'n veld..


Wat vinden ze van je maathemd van 300 euro bij de rugby?


Ik ben niet zo van prijzen noemen :wink:


Daar zie ik je ook niet voor aan, maar ik bedoel het als voorbeeld van sf.


No offense taken, ik dacht alleen dat je bedoelde hoe ze op de prijs reageerde. Verder is rugby best een nette sport waar er verwacht wordt dat je weet hoe je moet kleden na een belangrijke wedstrijd (al gebeurd dat zelden), er wordt altijd gezegd:
Rugby is a barbaric sport for gentlemen, whereas American Football is a Gentlemen's sport for Barbarians.
En nu weer ontopic..  :oops:
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Napoleon

  • Gast
Wastips
Reactie #24 Gepost op: 04 december 2006 – 16:18:08
net 2 zara truitjes uit de 30 graden delicaat progr. wasmachine; grijze trui is helemaal gekrompen :S bruine die ik al had ziet er nog hetzelfde uit...vaag zeer verschillende kwaliteit maar wel zelfde prijs

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Wastips
Reactie #25 Gepost op: 04 december 2006 – 19:12:44
Citaat van: "Napoleon"
net 2 zara truitjes uit de 30 graden delicaat progr. wasmachine; grijze trui is helemaal gekrompen :S bruine die ik al had ziet er nog hetzelfde uit...vaag zeer verschillende kwaliteit maar wel zelfde prijs


Zal wel een andere 'serie' zijn dan. Wel in hetzelfde land gemaakt ?
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Desiderata

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.933
    • Bekijk profiel
Wastips
Reactie #26 Gepost op: 04 december 2006 – 20:30:39
Citaat van: "Napoleon"
net 2 zara truitjes uit de 30 graden delicaat progr. wasmachine; grijze trui is helemaal gekrompen :S bruine die ik al had ziet er nog hetzelfde uit...vaag zeer verschillende kwaliteit maar wel zelfde prijs

Dit is mosterd na de maaltijd, maar truien kunnen beter handwarm in een emmer gewassen worden met een beetje biotex. Delicaat programma of niet, je wasmachine doet truien meer kwaad dan goed. Bovendien is het overkleding, welke -normaalgesproken- minder vuil wordt dan kleding die direct op het lichaam wordt gedragen. Daarna te drogen leggen, als je gesteld bent op het model.

Voor de witte was: steradent, het spul dat je moeder gebruikt om haar kunstgebit wit te krijgen :)

Groeten,
Don

Bram

  • Gebruiker
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Wastips
Reactie #27 Gepost op: 18 januari 2007 – 14:05:46
..
Laatst bewerkt op: 30 september 2008 – 12:53:44 door Bram

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Wastips
Reactie #28 Gepost op: 18 januari 2007 – 14:07:28
Het is Vanish oxy. :wink:  En verder gebruikt m'n moeder dat ossen-nog-wat-zeep, werkt prima voor de randen van manchetten e.d. :D
This, madame, is Versailles.

Desiderata

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.933
    • Bekijk profiel
Wastips
Reactie #29 Gepost op: 18 januari 2007 – 14:09:18
Citaat van: "Rogier"
Het is Vanish oxy. :wink:  En verder gebruikt m'n moeder dat ossen-nog-wat-zeep, werkt prima voor de randen van manchetten e.d. :D

ossen-nog-wat-zeep