Auteur Topic: Brogues Laren  (9271 keer gelezen)

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Brogues Laren
Gepost op: 17 november 2006 – 21:45:21
was vandaag bij een opening van een nieuwe zaak van een klant in Laren. Daarvoor had ik nog even de tijd om te winkelen. Broques in laren heeft een waanzinnig grote collectie C&J. :D Ook veel EG, Church enz.
minpuntje is wel dat ze geen prijzen vermelden op de schoenen. Je moet het dus per schoen vragen aan de verkoopster,  :cry:
winkel ziet er zeer verzorgd uit  :D

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Brogues Laren
Reactie #1 Gepost op: 17 november 2006 – 21:55:01
Ze hebben de grootste collectie C&J van Nederland als het goed is.

Winkel ziet er m.i. niet speciaal netjes uit, al kan het zijn dat ze een kleine verbouwing hebben gehad. Het deel rechts achterin ziet er het netste uit. Personeel is erg vriendelijk.

En een klein puntje, het is Brogues, met een G ;)
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Brogues Laren
Reactie #2 Gepost op: 17 november 2006 – 22:01:13
Citaat van: "Peer Gynt"
Ze hebben de grootste collectie C&J van Nederland als het goed is.

Winkel ziet er m.i. niet speciaal netjes uit, al kan het zijn dat ze een kleine verbouwing hebben gehad. Het deel rechts achterin ziet er het netste uit. Personeel is erg vriendelijk.

En een klein puntje, het is Brogues, met een G ;)


dank! ben nooit te oud om wat te leren  :wink:
verkoopster was idd erg vriendelijk.

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Re: Brogues Laren
Reactie #3 Gepost op: 18 november 2006 – 08:36:35
Citaat van: "cypripedium"

....minpuntje is wel dat ze geen prijzen vermelden op de schoenen. Je moet het dus per schoen vragen aan de verkoopster.........


 :shock:  Dat kan toch iet waar zijn!!!???  :shock:
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
Re: Brogues Laren
Reactie #4 Gepost op: 18 november 2006 – 08:49:43
Citaat van: "Migliore"
Citaat van: "cypripedium"

....minpuntje is wel dat ze geen prijzen vermelden op de schoenen. Je moet het dus per schoen vragen aan de verkoopster.........


 :shock:  Dat kan toch iet waar zijn!!!???  :shock:


Dit was zéker niet zo de keren dat ik er geweest ben. De prijzen stonden keurig aangegeven. Misschien een tijdelijke situatie?
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Brogues Laren
Reactie #5 Gepost op: 18 november 2006 – 10:38:53
ik heb de prijzen bij een aantal schoenen gezocht. Binnenkant, buitenkant, op de zool......waar dan ook. Bij twee modellen vroeg ik het aan de verkoopster. De C&J wist ze uit haar hoofd, bij de EG ging ze naar achteren om te kijken en kwam weer terug met de prijs.

Ze heeft me niet laten zien waar de prijzen staan :roll:
Ik ging ervan uit dat dit dan bij hun bedrijfsvoering hoort. Meyer in de PC Hooft doet dit ook.

Verder geen kwaad woord over de zaak, hoor!
De dame was erg vriendelijk, zaak ziet er perfect uit, dus verder helemaal niets op aan te merken. Ik zal zeker nog eens teruggaan.

Maar ik vind het wel fijner om te kunnen zien wat iets kost, zonder daarvoor hulp in te moeten schakelen van het personeel.

Papageno

  • Gebruiker
  • Berichten: 179
    • Bekijk profiel
Brogues Laren
Reactie #6 Gepost op: 20 november 2006 – 09:28:53
Dat vind ik ook fijner.

Nu is Laren niet zo groot maar heb je misschien ook het adres??

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Brogues Laren
Reactie #7 Gepost op: 20 november 2006 – 09:55:47
Brogues Herenschoenen
Naarderstraat 30
1251 BC Laren nh
Tel: 035 5314019
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

DL

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.225
    • Bekijk profiel
Re: Brogues Laren
Reactie #8 Gepost op: 20 december 2008 – 18:50:04
Megakick:
Ook hier ben ik vandaag geweest, mijn vader kwam voor Santoni's maar die hadden ze niet meer, wel een grote collectie (limited edition's) Sutor Mantelassi. Een erg leuke winkel waar ik top geholpen ben door een vrouw/meisje van rond de 23. Ze was erg enthousiast en ik ook dus leuke gesprekken over schoenen gevoerd, ik heb een instapper van Tod's gepast maar niet gekocht. Ik wil eigenlijk Car Shoe's dus maar weer wachten tot dat ik in Amsterdam ben en het geen winter meer is.

Gaja

  • Gebruiker
  • Berichten: 859
    • Bekijk profiel
Re: Brogues Laren
Reactie #9 Gepost op: 25 maart 2009 – 18:49:05
Vandaag hier even binnen gelopen. Winkel ziet er erg mooi uit en de collecite C&J is enorm. Dit jaar bestaat Brogues 20 jaar, wat gevierd wordt met kortingen. OP C&J 10%, op Sutor 30% en alle andere merken ook diverse kortingen. 4 en 5 april hebben ze een speciaal Greve weekend. Er komt iemand van Greve die maatorders kan opnemen en die de gehele collectie van Greve meeneemt. Ook de nieuwe modellen, die er goed uit zien. Verder is mij verteld dat Greve ook wat dingen in de lagere prijscategorie wil gaan doen, waarbij kwaliteit voorop blijft staan. Voor hen die het interesseert.
Life is too short to drink bad wine

martijnv

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
Brogues Laren
Reactie #10 Gepost op: 27 december 2019 – 10:47:35
Was woensdag bij mijn zusje in Laren en zag de ruiten volgeplakt met ''Opheffingsuitverkoop". Jammer, had wel veel keuze in C&J o.a.

Kerkhoffd

  • Gebruiker
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Brogues Laren
Reactie #11 Gepost op: 27 december 2019 – 11:00:03
Zonde. Vorig jaar nog binnen geweest en schoenen gekocht. Zoon inmiddels in de zaak, dus ik had goede hoop dat Brogues nog lange tijd zou bestaan. Edward Green al een tijd niet meer in de collectie. Daarvoor moet ik dan voortaan naar Maastricht. Als ik me niet vergis een van de weinige, zo niet enige, plaatsen waar het merk nog te koop is.

LJW

  • Gebruiker
  • Berichten: 489
    • Bekijk profiel
    • LJW Architectuur
Brogues Laren
Reactie #12 Gepost op: 27 december 2019 – 11:29:17
Inderdaad zonde, vond de ‘reorganisatie uitverkoop’ al wel een teken aan de wand. Hij kwam met het verhaal dat hij samen gaat met een high end kledingmerk. Verklaard nu wel waarom mijn conistons niet geleverd zijn. Overigens - nogmaals - op supercorrecte wijze door shoes & shirts geleverd. Echt zonde dat deze winkel helaas ook eindigt.
Architectuur is de materialisatie van hogere idealen...
http://www.beerari.tumblr.com/

gasgitaartje

  • Gebruiker
  • Berichten: 362
    • Bekijk profiel
Brogues Laren
Reactie #13 Gepost op: 27 december 2019 – 12:05:06
Zonde. Vorig jaar nog binnen geweest en schoenen gekocht. Zoon inmiddels in de zaak, dus ik had goede hoop dat Brogues nog lange tijd zou bestaan. Edward Green al een tijd niet meer in de collectie. Daarvoor moet ik dan voortaan naar Maastricht. Als ik me niet vergis een van de weinige, zo niet enige, plaatsen waar het merk nog te koop is.
Bij FG van den Heuvel in Den Haag staan altijd wel EG's in de etalage. Nooit binnen geweest dus weet niet precies hoeveel er binnen staan.

Kerkhoffd

  • Gebruiker
  • Berichten: 170
    • Bekijk profiel
Brogues Laren
Reactie #14 Gepost op: 27 december 2019 – 13:36:45
Bij FG van den Heuvel in Den Haag staan altijd wel EG's in de etalage. Nooit binnen geweest dus weet niet precies hoeveel er binnen staan.

Dank je wel voor de tip.