Klik dat.
Afgezien van de zomersjaals ( :-k) zeker een mooi geheel. Begin het merk Caruso zelf steeds meer te waarderen. Goeie prijs/kwaliteit-verhouding, laatst nog bijna een RTW-pak bij Oger gekocht. Het enige wat me tegenhield was de net-niet perfecte fit rond de schouders. Ben nooit zo te spreken over de fit van RTW-pakken maar Caruso komt behoorlijk in de buurt; misschien ooit maar eens een Yoox-gokje wagen.
Regelmatig MTM sessies van Caruso.
Oger heeft een jaarlijkse toch? FB is me echt een beetje te ver weg, sorry
Er is net weer een Fine Penze (mijn italiaans is nogal roestig...dus het kan ook heel anders heten ) periode geweest bij Oger.Die pakken worden nu geleverd
Yep, was ervan op de hoogte maar had even geen 1000 e klaarliggen op dat moment. Misschien pak ik de volgende wel mee.
Begrijpelijk.....het is misschien niet duur, maar wel veel geld.Ik mag zaterdag de resultaten eens gaan bekijken
Wij ook, hoop ik?
1 lettertje verkeerd.Fine Pezze
Ook wel veel marketinggeblaat, vond ik. (Ik geef toe dat ik daar al snel jeuk van krijg.)En het nieuwe logo:Ik kijk het nog even aan. Eerste indruk: chocoladeletters en dan ook nog kleinkapitalen (echte?) omringd door kapitalen. Nu was ik ook niet echt gek op die dolgedraaide letter van het vorige logo, en uiteindelijk gaat het natuurlijk om de kledingstukken. Misschien vind ik het over een tijdje wel mooi van lelijkheid.
Net een check gedaan: Caruso wordt bij vOvW ook uit het assortiment gehaald.