Auteur Topic: mooie kleurencombinatie  (19986 keer gelezen)

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Re: foto posten
Reactie #75 Gepost op: 22 september 2006 – 11:03:37
Citaat van: "dutchscreen"
Hoe kan ik een foto toevoegen? IK heb namelijk oook een hemd maat 38 (Hollander!!!!! :) ) met witte manchetten en blauwe kleine ruitjes. Die wil ik wel even op het forum zetten.


[Howto] Plaatjes posten
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Napoleon

  • Gast
Re: foto posten
Reactie #76 Gepost op: 22 september 2006 – 11:12:54
Citaat van: "dutchscreen"
Hoe kan ik een foto toevoegen? IK heb namelijk oook een hemd maat 38 (Hollander!!!!! :) ) met witte manchetten en blauwe kleine ruitjes. Die wil ik wel even op het forum zetten.
www.imageshack.us

dutchscreen

  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Overhemd met witte manchet
Reactie #77 Gepost op: 22 september 2006 – 11:35:30
Hierbij mijn overhemd, blauw klein geblokt, witte kraag en manchet




Hollander

  • Gebruiker
  • Berichten: 60
    • Bekijk profiel
mooie kleurencombinatie
Reactie #78 Gepost op: 22 september 2006 – 14:14:32
bedankt voor de foto's. Ik denk dat ik misschien een mtm shirt koop, en als ik dan 18 ben kan ik wel mijn collectie uit gaan breiden. Ik zal voor meer shirts dan waarschijnlijk wel naar adam moeten gaan, en dan goed zoeken naar kleine maten.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
mooie kleurencombinatie
Reactie #79 Gepost op: 22 september 2006 – 20:46:29
Mooi hemd dutchscreen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
mooie kleurencombinatie
Reactie #80 Gepost op: 23 september 2006 – 12:26:34
Citaat van: "Hollander"
bedankt voor de foto's. Ik denk dat ik misschien een mtm shirt koop, en als ik dan 18 ben kan ik wel mijn collectie uit gaan breiden. Ik zal voor meer shirts dan waarschijnlijk wel naar adam moeten gaan, en dan goed zoeken naar kleine maten.


Je zou ook een gewoon RTW shirt kunnen kopen en dat laten tailleren. Weet niet hoe lang en breed je bent maar een vriend van me is best lang maar ontzettend smal dus hij laat z'n hemden altijd tailleren omdat het anders ook als een tent zit.

Voor een goedkoper MTM adres zou je Tailormade Suits kunnen overwegen (vanaf 35 e).

Napoleon

  • Gast
mooie kleurencombinatie
Reactie #81 Gepost op: 23 september 2006 – 13:04:56
als je een suitsupply shirtje pakt a 50 ekkies en je laat die goed aanpassen heb je voor 70 E een top shirt, stoffen zijn namelijk zeker ok bij SuSu, je moet alleen wel een tailor vinden die voor 20 ey je mouwen flink versmald en goed kan tailleren

Clay

  • Moderator
  • Gebruiker
  • Berichten: 6.359
    • Bekijk profiel
mooie kleurencombinatie
Reactie #82 Gepost op: 23 september 2006 – 13:38:38
Citaat van: "Napoleon"
als je een suitsupply shirtje pakt a 50 ekkies en je laat die goed aanpassen heb je voor 70 E een top shirt, stoffen zijn namelijk zeker ok bij SuSu, je moet alleen wel een tailor vinden die voor 20 ey je mouwen flink versmald en goed kan tailleren


Als je een adresje weet in het zuiden, graag..

Napoleon

  • Gast
mooie kleurencombinatie
Reactie #83 Gepost op: 23 september 2006 – 14:38:03
Citaat van: "Clay"
Citaat van: "Napoleon"
als je een suitsupply shirtje pakt a 50 ekkies en je laat die goed aanpassen heb je voor 70 E een top shirt, stoffen zijn namelijk zeker ok bij SuSu, je moet alleen wel een tailor vinden die voor 20 ey je mouwen flink versmald en goed kan tailleren


Als je een adresje weet in het zuiden, graag..
er zit een turk om de hoek bij suitable en bijenkorf, die is goed maar duur. die huistailor van vOvW is echt super alleen die doet alleen materiaal uit eigen zaak. Ze hebben daar emmanuel berg shirt die zijn niet zo duur

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
mooie kleurencombinatie
Reactie #84 Gepost op: 23 september 2006 – 20:51:51
Erg Engels; persoonlijk zou ik niet voor een borstzakje kiezen, maar ik vind de combinatie tussen de stoffen verrassend goed uitpakken.  

Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
mooie kleurencombinatie
Reactie #85 Gepost op: 23 september 2006 – 21:41:30
Mooi shirt camiceria!   =P~