Auteur Topic: mooie kleurencombinatie  (19988 keer gelezen)

Hollander

  • Gebruiker
  • Berichten: 60
    • Bekijk profiel
mooie kleurencombinatie
Reactie #60 Gepost op: 20 september 2006 – 21:53:41
Die van mij was 120. Maar dan hebben ze hem wel gratis getailleerd, de mouwen korter gemaakt en de mouwen getailleerd. (weet niet hoe je dat noemt) Die van mij zit nu super, en koste toch aardig wat minder dan een barba.

Die barba met witte manchet moet helaas nog even wachten. Ik mag hem niet kopen van mijn vader, ondanks dat ik hem zelf betaal. Hij vind dat veel te zakelijk, misschien heeft hij ook wel een beetje gelijk. Hopelijk komt er binnenkort een ander barba mtm shirt.

Huey

  • Gast
mooie kleurencombinatie
Reactie #61 Gepost op: 20 september 2006 – 22:44:39
Citaat van: "Hollander"
Die van mij was 120. Maar dan hebben ze hem wel gratis getailleerd, de mouwen korter gemaakt en de mouwen getailleerd. (weet niet hoe je dat noemt) Die van mij zit nu super, en koste toch aardig wat minder dan een barba.

Die barba met witte manchet moet helaas nog even wachten. Ik mag hem niet kopen van mijn vader, ondanks dat ik hem zelf betaal. Hij vind dat veel te zakelijk, misschien heeft hij ook wel een beetje gelijk. Hopelijk komt er binnenkort een ander barba mtm shirt.

Hollander, je bent 16 geloof ik he?

Waarom zou je op die leeftijd al voor MTM kiezen? Ook al ben je nu bijna al uitgegroeid, je maten gaan de komende tijd echt nog wel veranderen. Je smaak verandert ook verschrikkelijk snel, zeker als je nog een tijdje op dit forum mee leest.

Als ik jou was, zou ik ook gewoon nog even wachten om 220 euro plus voor ene overhemd uit te geven.

Peer Gynt

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.287
    • Bekijk profiel
mooie kleurencombinatie
Reactie #62 Gepost op: 21 september 2006 – 00:58:01
Ik kan het niet anders dan eens zijn met Huey. Mocht je gaan studeren dan is de kans dat je een paar maten aankomt niet ondenkbaar ;)
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
mooie kleurencombinatie
Reactie #63 Gepost op: 21 september 2006 – 01:10:40
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Hollander"
Die van mij was 120. Maar dan hebben ze hem wel gratis getailleerd, de mouwen korter gemaakt en de mouwen getailleerd. (weet niet hoe je dat noemt) Die van mij zit nu super, en koste toch aardig wat minder dan een barba.

Die barba met witte manchet moet helaas nog even wachten. Ik mag hem niet kopen van mijn vader, ondanks dat ik hem zelf betaal. Hij vind dat veel te zakelijk, misschien heeft hij ook wel een beetje gelijk. Hopelijk komt er binnenkort een ander barba mtm shirt.

Hollander, je bent 16 geloof ik he?

Waarom zou je op die leeftijd al voor MTM kiezen? Ook al ben je nu bijna al uitgegroeid, je maten gaan de komende tijd echt nog wel veranderen. Je smaak verandert ook verschrikkelijk snel, zeker als je nog een tijdje op dit forum mee leest.

Als ik jou was, zou ik ook gewoon nog even wachten om 220 euro plus voor ene overhemd uit te geven.


Tenminste tot je 20/21 bent. Dat is de gemiddelde leeftijd dat er hier begonnen wordt met maatwerk, nietwaar.  :lol:
This, madame, is Versailles.

Immanuel

  • Gast
mooie kleurencombinatie
Reactie #64 Gepost op: 21 september 2006 – 09:59:47
corneliani shirts liggen tussen 119 en 150, en altijd zijn er uitzonderingen die uitschieten naar boven, ik heb een katoen cashmere gezien voor € 185.. maar dat is een enkel stuk

Aaron

  • Gast
mooie kleurencombinatie
Reactie #65 Gepost op: 21 september 2006 – 12:19:38
Citaat van: "Rogier"
Citaat van: "Huey"
Citaat van: "Hollander"
Die van mij was 120. Maar dan hebben ze hem wel gratis getailleerd, de mouwen korter gemaakt en de mouwen getailleerd. (weet niet hoe je dat noemt) Die van mij zit nu super, en koste toch aardig wat minder dan een barba.

Die barba met witte manchet moet helaas nog even wachten. Ik mag hem niet kopen van mijn vader, ondanks dat ik hem zelf betaal. Hij vind dat veel te zakelijk, misschien heeft hij ook wel een beetje gelijk. Hopelijk komt er binnenkort een ander barba mtm shirt.

Hollander, je bent 16 geloof ik he?

Waarom zou je op die leeftijd al voor MTM kiezen? Ook al ben je nu bijna al uitgegroeid, je maten gaan de komende tijd echt nog wel veranderen. Je smaak verandert ook verschrikkelijk snel, zeker als je nog een tijdje op dit forum mee leest.

Als ik jou was, zou ik ook gewoon nog even wachten om 220 euro plus voor ene overhemd uit te geven.


Tenminste tot je 20/21 bent. Dat is de gemiddelde leeftijd dat er hier begonnen wordt met maatwerk, nietwaar.  :lol:


18 8)

Hollander

  • Gebruiker
  • Berichten: 60
    • Bekijk profiel
mooie kleurencombinatie
Reactie #66 Gepost op: 21 september 2006 – 12:40:51
Ok, ik zal er nog even over nadenken. Het probleem is dat de mooie overhemden bijna altij vanaf 38 beginnen. En ik ben vrij smal gebouwd, dus die zitten bijna altijd als een tent. Dat witte shirt van mij is een uitzondering, maar ik denk niet dat ze altijd zin hebben om mijn shirts zo erg te laten verbouwen door een kleermaker.

En zelfs in maat 38 heb je weinig keus in shirts, en ik vind ook lang niet alles mooi. Maar als jullie winkels en of merken weten die redelijk veel kleine maten verkopen en die redelijk getailleerd zijn, dan hoor ik het graag.

Dhr. Lex P

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.101
    • Bekijk profiel
mooie kleurencombinatie
Reactie #67 Gepost op: 21 september 2006 – 15:38:19
Citaat van: "Hollander"
Ok, ik zal er nog even over nadenken. Het probleem is dat de mooie overhemden bijna altij vanaf 38 beginnen. En ik ben vrij smal gebouwd, dus die zitten bijna altijd als een tent. Dat witte shirt van mij is een uitzondering, maar ik denk niet dat ze altijd zin hebben om mijn shirts zo erg te laten verbouwen door een kleermaker.

En zelfs in maat 38 heb je weinig keus in shirts, en ik vind ook lang niet alles mooi. Maar als jullie winkels en of merken weten die redelijk veel kleine maten verkopen en die redelijk getailleerd zijn, dan hoor ik het graag.


ik (en vele met mij hier) ken dat probleem heel goed. Ik heb eigenlijk een 36, en soms past een kleine 37. Maar bij de goede winkels (waar ik weer oger noem :oops: ) hebben ze vaak wel mijn maat. Probeer een dsf of een Fina per O. Dus shirts zijn er zeker wel, alleen wat beter zoeken en vaker passen. En overigens ligt bij mij de maatwerk leeftijd op 19 :oops:
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Immanuel

  • Gast
mooie kleurencombinatie
Reactie #68 Gepost op: 21 september 2006 – 15:54:29
bij mij ligt ie op 4 jaar...  (lichtblauwe overhemdjestijd..) maar das teveel van het goede, zelfs voor sf'ers vrees ik..

Napoleon

  • Gast
mooie kleurencombinatie
Reactie #69 Gepost op: 21 september 2006 – 16:05:08
20 denk ik

Immanuel

  • Gast
mooie kleurencombinatie
Reactie #70 Gepost op: 21 september 2006 – 16:07:37
Citaat van: "Napoleon"
20 denk ik


nee, 4 jaar dacht jij ook :lol:

Napoleon

  • Gast
mooie kleurencombinatie
Reactie #71 Gepost op: 21 september 2006 – 16:10:40
Citaat van: "Immanuel"
Citaat van: "Napoleon"
20 denk ik


nee, 4 jaar dacht jij ook :lol:
gedraag je toch een keer immanuel, ontzettende belg

Immanuel

  • Gast
mooie kleurencombinatie
Reactie #72 Gepost op: 21 september 2006 – 17:10:19
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Immanuel"
Citaat van: "Napoleon"
20 denk ik


nee, 4 jaar dacht jij ook :lol:
gedraag je toch een keer immanuel, ontzettende belg


snotneus  .. jij moet doen wat ik zeg.. niet andersom.. zo was t toch afgesproken? Sorry voor t offtopic gaan .

Napoleon

  • Gast
mooie kleurencombinatie
Reactie #73 Gepost op: 21 september 2006 – 17:23:41
Citaat van: "Immanuel"
Citaat van: "Napoleon"
Citaat van: "Immanuel"
Citaat van: "Napoleon"
20 denk ik


nee, 4 jaar dacht jij ook :lol:
gedraag je toch een keer immanuel, ontzettende belg


snotneus  .. jij moet doen wat ik zeg.. niet andersom.. zo was t toch afgesproken? Sorry voor t offtopic gaan .
anciënniteit, pacta sunt servanda

dutchscreen

  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
foto posten
Reactie #74 Gepost op: 22 september 2006 – 11:01:51
Hoe kan ik een foto toevoegen? IK heb namelijk oook een hemd maat 38 (Hollander!!!!! :) ) met witte manchetten en blauwe kleine ruitjes. Die wil ik wel even op het forum zetten.