Auteur Topic: Duetz  (4654 keer gelezen)

Migliore

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.373
  • Strictly Personal
    • Bekijk profiel
    • www.pierrecorthay.blogspot.com
Duetz
Gepost op: 14 september 2006 – 07:46:14
De enige post die ik kon vinden over Duetz waren redelijk negatief. Verkeerde segment kleding en slechte verkopers.... Ik ben er nog nooit geweest, maar de site ziet er goed uit en ik denk dan ook dat er voor een deel van de SF΄ers hier best het e.e.a. te halen is....

Klik HIER voor de site van Duetz

Vanaf EUR 349,- krijg je er maatpakken en een shirt voor EUR 100,-

Merken als Canali, Hackett, Corneliani, Dressler, Burberrys etc....
En je kunt er ook aardig met het vrouwtje shoppen!
Winnaar: SF-schoen van het jaar 2008 - Derby: Corthay Arca


Pierre Corthay on Blogspot

giuliano

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.375
    • Bekijk profiel
Duetz
Reactie #1 Gepost op: 14 september 2006 – 12:17:50
Voor mij al lang geleden dat ik er ben geweest (Hilversum), toen ik nog in Bussum woonde, maar ik heb er goede ervaringen mee, ze hadden mooie spullen en de uitverkoop was goed (geen tientjeswerk op een pak van een mille).
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Duetz
Reactie #2 Gepost op: 14 september 2006 – 20:16:04
In Zeist geen goede ervaringen mee... vaak druk (behalve bij de pakken, maar daar werd ik niet geholpen) en verkopers hebben weinig tijd, ook de pakken/stoffen stonden me niet echt aan.

Maar voor casual is er wel erg veel keuze.

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Duetz
Reactie #3 Gepost op: 21 februari 2007 – 10:57:31
Citaat van: "Fastcruiser"
In Zeist geen goede ervaringen mee... vaak druk (behalve bij de pakken, maar daar werd ik niet geholpen) en verkopers hebben weinig tijd, ook de pakken/stoffen stonden me niet echt aan.

Maar voor casual is er wel erg veel keuze.


Ook geen goede ervaring in Zeist met verkoper. Zocht een hemd, als het maar geen roze was. Waar komt de verkoper na een aantal overhemden mee aandragen? Juist, roze....  :?
There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

FFW

  • Gast
Duetz
Reactie #4 Gepost op: 21 februari 2007 – 11:40:59
:O

jberendsen

  • Berichten: 8
    • Bekijk profiel
Duetz
Reactie #5 Gepost op: 23 september 2007 – 22:56:44
Ken de winkels in Veenendaal en Zeist.

Veenendaal is redelijk klein en niet echt speciaal.

Zeist is een grote winkel met ruim aanbod en goede opruiming ook. Niet al te beste verkopers. heb een keer een pak gekocht en heel slecht vermaakt. Zelf maar naar een kleermaker gegaan die het wel netjes gedaan heeft.

Agent 327

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.544
    • Bekijk profiel
Duetz
Reactie #6 Gepost op: 15 maart 2008 – 10:36:39
Loop al een paar weken met een boekje van Duetz in mn filofax om even te mailen dat ze me uit het adres bestand halen. Deze scan uit dat boekje wil ik jullie echter niet onthouden.

Check het boord

There are two ways to get enough. One is to continue to accumulate more and more. The other is to desire less.” ― G.K. Chesterton

Camiceria

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.914
  • Respect Perry
    • Bekijk profiel
Duetz
Reactie #7 Gepost op: 15 maart 2008 – 11:08:17
Ja da's niet echt netjes...

Verbaas me sowieso over de onzurgvuldigheid waarmee ge-etaleerd wordt bij andere winkels. Positieve uitzondering: mijn vrienden van Oger.
Cami schrijft een blogje op www.heerlijkbynvn.blogspot.com

Hobson: 'Ah yes, Arthur, bathing is a lonely business.' Arthur: 'Except for fish. Fish all bathe together.'

Bachelor

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.434
    • Bekijk profiel
Duetz
Reactie #8 Gepost op: 15 maart 2008 – 19:21:54
Heb hem ook ff uit de SG gehaald