Auteur Topic: [Fotoshoot] Schoenen  (516443 keer gelezen)

Gaja

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #270 Gepost op: 06 juli 2008 - 19:39:58
Citaat van: "gusto napolitano"
Die middelste is mooi op kleur ook en C&J soms.

Zijn dat niet de nieuwe Santoni's?
Life is too short to drink bad wine

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #271 Gepost op: 06 juli 2008 - 19:41:44
Zijn Santoni's zag ik een ander topic.

MaChemist

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #272 Gepost op: 06 juli 2008 - 23:05:19
Ja dat zijn die Santonis hoor heb ze maar dadelijk meegefotografeerd  :wink:

Edgar

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #273 Gepost op: 09 juli 2008 - 16:39:42
Citaat van: "ROWIN"
Mijn eerste nette schoentjes! Nu nog een pak maar hiervoor wil ik me nog wat breder oriënteren op het forum.  Ik moet wel zeggen dat ze iets 'roder' overkomen op de foto. De schoenen zijn van Ortigni.

Mooi. Zoiets zoek ik ook nog (als surrogaat voor mijn Van Bommels) voor onder mijn spijkerbroek.
The question then becomes, do you want to be part of the original group, or do you want be part of the cover band?

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #274 Gepost op: 28 juli 2008 - 15:12:48
Mijn collectie op dit moment. Ik heb nog wel meer schoenen, maar die draag ik niet meer. Uiteraard zal mijn - nu nog redelijk beperkte - collectie verder worden uitgebreid; je hebt immers nooit genoeg schoenen. :wink:

Peer Gynt

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #275 Gepost op: 28 juli 2008 - 15:15:50
Citaat van: "Jesper"
Mijn collectie op dit moment. Ik heb nog wel meer schoenen, maar die draag ik niet meer. Uiteraard zal mijn - nu nog redelijk beperkte - collectie verder worden uitgebreid; je hebt immers nooit genoeg schoenen. :wink:

Je kan niet genoeg schoenen hebben inderdaad :) Dit alles gepresenteerd op een echte Klippan? :D

Zijn die schoenen overigens nou echt rood, of is het meer bruinrood?
"Une personne n'est jamais heureuse excepté au prix d'ignorance." - Anatole France

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #276 Gepost op: 28 juli 2008 - 15:20:30
Ja, Peer, een échte. :lol: Voor zo'n studentenkamer geef ik liever nog niet zo veel uit aan meubilair, dat komt nog wel.

Die schoenen zijn echt rood, een beetje gevlamd. Ik draag ze natuurlijk niet in een formele omgeving.

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #277 Gepost op: 28 juli 2008 - 16:11:43
Jesper, die camel monk, is dat degene die je laatst online hebt besteld? Mooi!!

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #278 Gepost op: 28 juli 2008 - 16:18:20
Citaat van: "Evan_S"

Klopt, Evan. Het is de Magnanni 10979. Ik kreeg de schoenen vanmiddag binnen en ze passen gelukkig heel netjes. Hier vind je overigens nog twee foto's van de monk.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #279 Gepost op: 28 juli 2008 - 16:22:22
Citaat van: "Evan_S"

Klopt, Evan. Het is de Magnanni 10979. Ik kreeg de schoenen vanmiddag binnen en ze passen gelukkig heel netjes.

Mooie schoen zeg....todat ik die opanca zag. Ik kan daar maar niet aan wennen :-)

anyway... veel loopplezier.
Niets zo veranderlijk als de mens

adelante

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #280 Gepost op: 28 juli 2008 - 16:26:18
De volgende aankoop wordt er één met iets rondere neus, Jesper? :P
Lees deze reactie aandachtig, voor je het weet is ie weg.
Distracting older women since 1980

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #281 Gepost op: 28 juli 2008 - 16:29:14
Citaat van: "maboc"
Mooie schoen zeg....todat ik die opanca zag. Ik kan daar maar niet aan wennen :-)

Ik kan het me voorstellen. Vind het zelf wel leuk, maar ik houd het wel bij een of misschien twee schoenen met opanca.

Citaat van: "adelante"
De volgende aankoop wordt er één met iets rondere neus, Jesper? :P

:lol:

De volgende zal er denk ik eentje van Russo zijn. (Ik denk aan een wholecut.) Die zal iets minder spits zijn, inderdaad. De foto geeft het trouwens ook iets extremer weer.

maboc

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #282 Gepost op: 28 juli 2008 - 16:33:39
Citaat van: "maboc"

Ik kan het me voorstellen. Vind het zelf wel leuk, maar ik houd het wel bij een of misschien twee schoenen met opanca.

Ik heb nog een paar keer gekeken, maar deze schoen maakt me wel aan het twijfelen hoor.

Misschien dat ik toch ooit word bekeerd tot de opanca-dragers :-)
Niets zo veranderlijk als de mens

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #283 Gepost op: 28 juli 2008 - 18:17:15
Citaat van: "MaChemist"
Even nog twee overzichtplaatjes van mijn goede schoenen tot nu toe.

:D

Nu nog een mooie zwarte oxford erbij en je bent klaar. Goede collectie, goede merken, degelijke kwaliteit. Ik teken ervoor.

Mij te modieus allemaal. Iets te spits, heb je soms iets te compenseren?  :twisted:

MaChemist

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Fotoshoot] Schoenen
Reactie #284 Gepost op: 28 juli 2008 - 19:50:56
Dank je Daedalus. Tja zwarte schoenen zijn niet zo mijn ding. Ik heb geen enkel zwart kledingsstuk. En pakken draag ik niet dus een formele zwarte schoen heb ik niet echt nodig denk ik zo. Tenzij je me zegt dat je een zwarte schoen ook kan dragen onder een ribfluwelen of katoenen broek. Wat ik wel nog wil is een mooie monk. Ik zit te denken aan de C&J Malvern, Savile of een dubbele monk van C&J, de Falmouth van EG, een cordovan monk van Alden. Overigens ben ik wel geïnteresseerd geraakt in cordovan schoenen. Op Ask Andy en Style forum wordt er veel cordovan gedragen. Het enigste wat me stoort bij de Amerikanen is dat ze in mijn ogen hele mooie schoenen verprutsen door ze in veel te dikke voeten te proppen en dan zitten te zeveren over slechte pasvormen. Brengt de mooie schoenen in een verkeerd daglicht maar de kritische lezer weet beter.