Ja die Albany zijn mijn echt goed paar tot nu toe. De stemars vind ik zelf ook erg goede schoenen maar in vergelijking me C&J is het draagcomfort toch wel minder (zijn immers blake). Mijn paraboots zijn drie jaar oud en goodyear genaaid. Ze hebben wel rubbere zolen maar toen ik ze kocht destijds wist ik niet beter. Nu heb er geen spijt van want deze schoenen heb ik echt heel vaak gedragen en nu nog. Ik heb ze de eerste twee jaar elke dag gedragen jaar in en jaar uit. Geen spanners gebruikt ( wist niet beter toen) en slechte schoenpoets gebruikt. Nu ik dit forum lees heb ik ze de nodige rust gegund na het dragen en ze met goede poets geblonken. Het leer ziet er nog goed uit vind ik na zoveel te hebben gedragen. De chukkas zijn echt de minst goede van de hoop. Dat is pokkekwaliteit leer welk zeer moeilijk te blinken was. Heb ze ook gekocht voor ik dit forum kende. Nuja ze kostte dan ook maar 150 euro. En voor de rest heb ik nog een paar geoxen voor de zomer. Das pas slechte kwaliteit voor redelijk veel geld.