Auteur Topic: Klantvriendelijke zaken  (3699 keer gelezen)

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Klantvriendelijke zaken
Gepost op: 19 oktober 2004 – 21:42:34
Op vrijwel elke zaak valt wel wat aan te merken... vaak door momentopnames e.d.

Moeilijker is het om een zaak te vinden waar voornamelijk tevreden geluiden over valt te horen.

Dus: Over welke zaak zijn jullie, liefst na meerdere bezoeken, louter positief gestemd? En waarom natuurlijk :)

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Klantvriendelijke zaken
Reactie #1 Gepost op: 19 oktober 2004 – 21:54:39
Shoes & Shirts... toen ik duidelijk zσnder koopintenties kwam (had wat vragen over hun shirts) kreeg ik toch een hele rondleiding langs hun schoenen en werd mij een half uur ofzo alles uitgelegd over verschillende leersoorten, maakwijzen, schoenmerken, modellen... echt TOP!

Ze hebben toen niks verkocht, maar wel een klant erbij gekregen. Ik weet waar ik m'n schoenen in het vervolg koop :).
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Klantvriendelijke zaken
Reactie #2 Gepost op: 19 oktober 2004 – 22:34:24
Sartoria in Naarden.

Mooie winkel, goed assortiment, vriendelijke en vooral kundige verkoper. Ze geven je echt goed advies wanneer je er om vraagt en als je gewoon even rond wil kijken is dat ook geen enkel probleem.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Klantvriendelijke zaken
Reactie #3 Gepost op: 19 oktober 2004 – 22:36:46
Citaat van: "Huey"
Sartoria in Naarden.

Mooie winkel, goed assortiment, vriendelijke en vooral kundige verkoper. Ze geven je echt goed advies wanneer je er om vraagt en als je gewoon even rond wil kijken is dat ook geen enkel probleem.

Idd ook belangrijk: gewoon eens lekker zelf rond kunnen kijken zonder dat er een verkoper om je heen hangt ;).
Fashion can be bought. Style one must possess.

Huey

  • Gast
Klantvriendelijke zaken
Reactie #4 Gepost op: 19 oktober 2004 – 22:40:33
Citaat van: "Nexus"
Citaat van: "Huey"
Sartoria in Naarden.

Mooie winkel, goed assortiment, vriendelijke en vooral kundige verkoper. Ze geven je echt goed advies wanneer je er om vraagt en als je gewoon even rond wil kijken is dat ook geen enkel probleem.

Idd ook belangrijk: gewoon eens lekker zelf rond kunnen kijken zonder dat er een verkoper om je heen hangt ;).

Zeker weten, ik ben iemand die het ook gewoon leuk vind om even te winkelen om het winkelen. Dus zonder van te voren te bedenken wat ik nog nodig heb. Dan wil ik gewoon even in alle gemak rondkijken.

Maar ik vind het gewoon een prettige winkel, het is helaas wel een vrij kleine winkel. Zeker als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Oger.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Klantvriendelijke zaken
Reactie #5 Gepost op: 20 oktober 2004 – 19:33:20
to cut
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Klantvriendelijke zaken
Reactie #6 Gepost op: 21 oktober 2004 – 08:11:39
Is er nog verschil kwa service tussen de verschillende Oger-zaken? Iedereen heeft het over die in de PC maar er zijn er meerdere.

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Klantvriendelijke zaken
Reactie #7 Gepost op: 21 oktober 2004 – 09:38:27
Citaat van: "Fastcruiser"
Is er nog verschil kwa service tussen de verschillende Oger-zaken? Iedereen heeft het over die in de PC maar er zijn er meerdere.


Ik kom vaak bij Oger in Den Haag: service vind ik zeer passend, niet te los, niet te opdringerig. En ze doen echt moeite om bepaalde bestellingen rond te krijgen voor je.....
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Klantvriendelijke zaken
Reactie #8 Gepost op: 21 oktober 2004 – 17:40:35
Citaat van: "Fastcruiser"
Is er nog verschil kwa service tussen de verschillende Oger-zaken? Iedereen heeft het over die in de PC maar er zijn er meerdere.
Er zal wellicht een verschil zijn per vestiging in rotterdam is het nu eenmaal anders dan in den-haag en amsterdam,ik denk dat het te maken heeft met de mentaliteit van de stad waar de vestiging zit.In rotterdam zijn ze nou eenmaal non bluff.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Nexus

  • Gebruiker
  • Berichten: 10.416
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Klantvriendelijke zaken
Reactie #9 Gepost op: 11 december 2004 – 21:26:13
Citaat van: "Huey"
Sartoria in Naarden.

Mooie winkel, goed assortiment, vriendelijke en vooral kundige verkoper. Ze geven je echt goed advies wanneer je er om vraagt en als je gewoon even rond wil kijken is dat ook geen enkel probleem.

Dit kan ik alleen maar onderstrepen sinds ik vandaag bij Sartoria ben geweest!
Fashion can be bought. Style one must possess.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Klantvriendelijke zaken
Reactie #10 Gepost op: 11 december 2004 – 21:37:48
Een fijne zaak met een uitgekiende collectie herenkleding en sinds kort ook voor vrouwen.
Support your local Mikey Fuoco chapter.