Auteur Topic: Zwartjes  (24470 keer gelezen)

Jason

  • Gast
Zwartjes
Gepost op: 12 augustus 2006 – 22:39:51
Zwartjes in de Utrechtsestraat is m.i. de mooiste schoenenwinkel van 't land, misschien op Shoes & Shirts na waar ik niet ben geweest. De collectie is minder dan die van Sir Max en Shoes & Shirts, maar daar staat tegenover dat ze wel goede schoenen hebben die iets zachter zijn geprijsd.

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Zwartjes
Reactie #1 Gepost op: 12 augustus 2006 – 22:50:56
Is dit die winkel waar ze van die schoenen hebben die lijken op Santoni maar een stuk goedkoper zijn? Als dat zo is ben ik het absoluut niet met je eens :)

Sergio

  • Administrator
  • Gebruiker
  • Berichten: 10.163
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Zwartjes
Reactie #2 Gepost op: 12 augustus 2006 – 23:01:22
Citaat van: "Vortex"
Is dit die winkel waar ze van die schoenen hebben die lijken op Santoni maar een stuk goedkoper zijn? Als dat zo is ben ik het absoluut niet met je eens :)


Ze voeren veel merken waaronder Santoni. Kun je iets specifieker zijn?
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.


Vanità - modern tailors

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Zwartjes
Reactie #3 Gepost op: 14 augustus 2006 – 00:17:08
Citaat van: "Sergio"
Citaat van: "Vortex"
Is dit die winkel waar ze van die schoenen hebben die lijken op Santoni maar een stuk goedkoper zijn? Als dat zo is ben ik het absoluut niet met je eens :)


Ze voeren veel merken waaronder Santoni. Kun je iets specifieker zijn?


Ja, als je binnenkomt aan je rechterhand staan die nep Santoni's. Loop een stukje door (richting de kassa) staan weer aan je rechterhand oudere modellen van Santoni.

Vind Shoes & Shirts een veel betere winkel, kan zwartjes niet aan tippen.

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Zwartjes
Reactie #4 Gepost op: 14 augustus 2006 – 19:14:34
Nep Santoni = Magnanni

Best leuk voor erbij, heb 1 paar.

godelieven

  • Gebruiker
  • Berichten: 313
    • Bekijk profiel
Zwartjes
Reactie #5 Gepost op: 14 augustus 2006 – 19:16:23
Zijn best mooi zag ze in zurich ook en je loopt er echt niet mee voor gek.
k ben een knecht van Gusto maar eigenlijk zijn vriendin.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Zwartjes
Reactie #6 Gepost op: 15 augustus 2006 – 10:40:39
"nep Santoni" volgens mij slaat dat de plank een beetje mis. Magnanni is gewoon een merk schoenen en niet een bedrijf dat namaak Santoni's produceert... ik vind ze in iedergeval heel mooi en dat model dat Jacob heeft is gaaf.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Zwartjes
Reactie #7 Gepost op: 15 augustus 2006 – 10:58:46
Sorry, kwam niet op de naam. Zien er inderdaad wel leuk uit.

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Zwartjes
Reactie #8 Gepost op: 24 november 2006 – 20:09:49
ok: dan kier nog eens:

Dit weekeinde is er dan eindelijk de Crockett & Jones trunk show.
http://www.zwartjes.nl/crocket-jones.html

Ik was er vanmiddag even, maar dan helaas iets te vroeg. Martijn van Zwartjes heeft me netjes en kundig een en ander uitgelegd over de extra mogelijkheden bij C&J.
Ik werd benieuwd en ging met een vriend 2 uurtjes later terug. Toen waren de mensen van C&J aanwezig met een enorm uitgebreide collectie.
Een heel bijzondere collectie.   :-({|=
Mijn vriend paste een paar schoenen en kwam snel uit op de 350 leest van de handgrade lijn. We zijn zeer vakkundig geholpen door Dhr. van Leeuwen. Wat een service!!   :D
Het kiezen was door het grote aanbod moeilijk. Gelukkig is het bijna om de hoek. We gaan zeker nog eens terug!

f430

  • Gebruiker
  • Berichten: 587
    • Bekijk profiel
Zwartjes
Reactie #9 Gepost op: 24 november 2006 – 20:17:31
Ik las in de Quote dat Zwartjes vanaf nu ook een napolitaans schoenenmerk verkoopt, een beetje de tegenhanger van Santoni als ik het goed heb begrepen. Iemand meer info?

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Zwartjes
Reactie #10 Gepost op: 24 november 2006 – 22:41:37
Zijn de gewone schoenen van C&J ook in de aanbieding morgen? Wilde eigenlijk de Hallams bij Sir Max gaan halen maar als Zwartjes een aanbieding heeft...
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Harm

  • Gebruiker
  • Berichten: 767
    • Bekijk profiel
    • Thuisbarista.nl
Zwartjes
Reactie #11 Gepost op: 24 november 2006 – 22:51:59
Bah, heb ik weer. Ben heel het weekend in Ter Apel.

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Zwartjes
Reactie #12 Gepost op: 24 november 2006 – 22:56:15
Citaat van: "Merlino"
Zijn de gewone schoenen van C&J ook in de aanbieding morgen? Wilde eigenlijk de Hallams bij Sir Max gaan halen maar als Zwartjes een aanbieding heeft...


nee, hoor!
de prijzen zijn zoals gewoon.
alleen als je een "special" laat maken kost dit rond de 520€ i.p.v. ca 700€
de standardmodellen zijn gewoon geprijsd. 349€ voor de Hallam als ik het goed heb.

de heren van C&J hebben wel ook de andere modellen meegenomen. Modellen die niet in NL maar in andere landen verkrijgbaar zijn. En die kun je deze week alleen bij zwartjes zien, en voor de gewone prijs bestellen.

persoonlijk blijf ik de dalton en de hallam de mooiste modellen vinden en die hebben ze bij sir max ook.

Kortom: voor de prijs hoef je niet naar zwartjes. Sir Max hanteert dezelfde prijzen. Als je meer modellen wilt bekijken ben je dit weekeinde bij zwartjes op het goede adres.

Jim

  • Gebruiker
  • Berichten: 70
    • Bekijk profiel
Zwartjes
Reactie #13 Gepost op: 24 november 2006 – 23:18:18
Bij Sir Max zijn dezelfde voorwaarden, vrienden van mij gaan morgen een aantal modellen kopen en bestellen. Ook in hun topklasse. Sir Max vind ik echt een klasse apart, ik zal niet snel ergens anders meer kijken.

cypripedium

  • Gebruiker
  • Berichten: 952
    • Bekijk profiel
Zwartjes
Reactie #14 Gepost op: 24 november 2006 – 23:27:52
Citaat van: "Jim"
Bij Sir Max zijn dezelfde voorwaarden, vrienden van mij gaan morgen een aantal modellen kopen en bestellen. Ook in hun topklasse. Sir Max vind ik echt een klasse apart, ik zal niet snel ergens anders meer kijken.


dat zeg ik ook!
het enige voordeel van zwartjes is dat je morgen heel wat modellen kunt zien die je anders nooit ziet! Maar alles wat je kunt kopen, kun je bij SM ook bestellen. Ik heb bij Sir Max ook al 2 paar schoenen gekocht en ben ontzettend tevreden. Maar ik ben niet met hem getrouwd en mag best ergens anders kijken! En de meer dan 130 verschillende modellen C&J staan dit weekeinde nu eenmaal bij Zwartjes en niet bij Sir Max.
Een gemiste kans als je het niet ziet!