Mijn 2e paar G&G balmoral boots is een feit. Ik ben gek op die stijl!
Het is een "Canterbury" geworden op de GG06 leest (traditioneel rond), in vintage cedar.

Het was wederom een impuls aankoop. Ik zag 'em staan en ging als een bezetene opzoek naar informatie over de "Canterbury". En toen kwam ik het volgende tegen:
Op Styleforum.net is een forumlid, Michael, die ook eerst een "Wigmore" had gekocht en daarna een "Canterbury". Hij is 'public defender' in LA (lekker weertje voor boots) en into boots. Maar omdat hij ze vooral bij pakken draagt gaat hij voor de donkere kleuren:

Hoewel, als het zonnetje op dit Vintage Rioja schijnt gebeuren er opvallende dingen:

Zijn Canterbury is ook op de TG73 leest (volgens hem: the best there is):
Op deze foto heeft hij een ander paar tussen zijn voeten gezet die hij speciaal heeft laten maken voor de helft aan $$:

Verder zijn er veel fora die aandacht aan Balmoral boots schenken, of zelfs speciale boots laten maken. Zoals ASW (asuitablewardrobe: ASW winter boot) met zijn "Canterbury" op de TG73 leest in Cordovan (januari 2009):

Maar ook de London Lounge had een mooie van Carmina in Cordovan, 2 jaar geleden:

Op zoek naar Balmoral boots kwam ik vooral boots van EG tegen, in alle vormen en maten. Ik krijg de indruk dat zij de baas zijn op de Balmoral markt. Misschien leuk om binnenkort eens wat foto's te plaatsen in het EG topic. Op de EG-site is overigens geen Balmoral boot meer te vinden. Zou het soms niet meer in de mode zijn?
In ieder geval: al deze info, en mijn prettige ervaring met mijn "Wigmore", zorgden voor een snelle aankoop van de "Canterbury":

...and I love it!