Auteur Topic: Maastricht  (93800 keer gelezen)

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Re: Maastricht
Reactie #225 Gepost op: 16 maart 2012 – 15:49:52
TEFAF is altijd fantastisch - normaal had ik er nu moeten zijn: ik ga al meer dan tien jaar op de eerste vrijdag (nog steeds niet goed genoeg voor donderdagavond). Deze keer dus niet; ik ben er volgende week.

guest45

  • Gast
Re: Maastricht
Reactie #226 Gepost op: 18 maart 2012 – 10:15:25
Ik ga maandag ook kijken, vorig jaar was het ook erg leuk. Naast alle kunst die er te zien is is het net alsof je de blog van 'the sartorialist' binnen loopt  :mrgreen:

Cesare

  • Gebruiker
  • Berichten: 955
    • Bekijk profiel
Re: Maastricht
Reactie #227 Gepost op: 18 maart 2012 – 10:24:14
het was wederom prachtig, wel iets minder bombastisch dan andere jaren. En inderdaad een parade van goede, maar ook buitengewoon slechte smaken..
Winnaar van de kekkeschoentjes -> zie archief

guest45

  • Gast
Re: Maastricht
Reactie #228 Gepost op: 18 maart 2012 – 10:27:09
maar ook buitengewoon slechte smaken..

Sommige Russen hebben nou eenmaal veel geld  :wink:

Orno

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.035
    • Bekijk profiel
Re: Maastricht
Reactie #229 Gepost op: 20 maart 2012 – 10:28:32
probeer nog te gaan maar ben echt druk druk druk
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Patrick Bateman

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.474
    • Bekijk profiel
Re: Maastricht
Reactie #230 Gepost op: 20 maart 2012 – 14:51:47
was wel leuk gisteren op de Tefaf. Veel oudjes: jasje dasje. Weinig jong volk

Qua kunst heb ik veel Picasso's gezien, Kees van Dongen ook veel. De Van Gogh (de aardappelrooiers) die er hing viel tegen.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

paulbrussel

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.499
    • Bekijk profiel
Re: Maastricht
Reactie #231 Gepost op: 24 maart 2012 – 00:20:44
Gisteren dan de TEFAF bezocht: prachtig!
Als eerder gezegd: veel Picasso maar dat is ΰltijd zo (en ik vind hem niet zo veel): hij (of anderen) maakten te veel. Verder zag ik achteraf dat ik wat Fontana's heb gemist  :( - van hem deze keer opvallend veel porselein. Gelukkig ook weer Jan Schoonhoven (minder dan de vorige keer), ook een Francis Bacon, nota bene twιι Lucian Freuds (niet de indrukwekkendste), slechts ιιn Armando (gezien), onverwacht een Boldini en een Antoon van Welie; weinig Adriaen Coorte deze keer, en natuurlijk weer veel Rembrandt-prentjes. Redelijk veel Isaac Israels, een paar Wim Scuhmachers, een Helmantel (mag dat ιcht?!). Enz.

Daarna Restaurant "O": goed restaurant, maar bediening kan vast (veel) beter als het geen TEFAF-week is. Menu van vier gangen was niet mogelijk in onze geplande 90 minuten; onze twee gangen waren na 40 minuten verorberd... Mooie bisque, daarna gevolgd door een goede tarbotfilet met wat groentjes. Aardige wijnkaart vanaf bijna 20 € de fles.

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.358
    • Bekijk profiel
Re: Maastricht
Reactie #232 Gepost op: 24 maart 2012 – 00:36:01
Sorry Paul. ;)
Onze wijnproeverij vanavond van Kwast was top.

Malle Beer

  • Gebruiker
  • Berichten: 84
    • Bekijk profiel
Re: Maastricht
Reactie #233 Gepost op: 20 april 2012 – 17:59:04
http://www.nu.nl/man/2791033/gant-opent-eerste-europese-campus-store-in-maastricht.html
Gant opent een campus store in Maastricht.
Ik ben benieuwd wat ze hier precies gaan verkopen. Gant heeft meerdere collecties (Gant Rugger, Gant by Michael Bastian) en er staat in het artikel niks over.
Zou mooi zijn als ze de Yale co-op shirts zouden verkopen, ben ik wel benieuwd naar omdat dit toch ook wel authentieke OCBD's zijn (remake van de shirts uit 1960)

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.283
    • Bekijk profiel
Re: Maastricht
Reactie #234 Gepost op: 20 april 2012 – 18:28:09
ralph is beter dan gant.
live and let die

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.358
    • Bekijk profiel
Re: Maastricht
Reactie #235 Gepost op: 20 april 2012 – 18:40:04
Gant Rugger heeft anders ook mooie spulletjes.

jordi

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.889
    • Bekijk profiel
Re: Maastricht
Reactie #236 Gepost op: 20 april 2012 – 19:39:06
ralph is beter dan gant.

Ja vind ik ook RL maakt echt leipe shit uit Bangladesh kwaliteit straalt ervan af. Gant Rugger en GT by MB is meestal made in Portugal dat is echt bagger moet niks hebben van die Europese meuk.

Ik moet zeggen Wolf heeft er wel kijk op.
Een arm mens past bijna alles, een rijke heeft moeilijke maten

wolf

  • Gebruiker
  • Berichten: 15.283
    • Bekijk profiel
Re: Maastricht
Reactie #237 Gepost op: 21 april 2012 – 21:37:15
wat ben je toch een aardige jongen jordi, jammer van je suffe nick. jordi's zijn jaren 80 middenstandsbaby's.
live and let die

Adrem

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.055
  • mnml
    • Bekijk profiel
Re: Maastricht
Reactie #238 Gepost op: 08 mei 2012 – 21:02:23
Voor hemelvaart een nachtje Townhouse Design Hotel geboekt. Iemand ervaring mee? Iemand nog een tip voor gezellig restaurant?
To consciously avoid fashion is in itself a fashion.

Mark020

  • Gebruiker
  • Berichten: 4.326
    • Bekijk profiel
Re: Maastricht
Reactie #239 Gepost op: 09 mei 2012 – 01:37:55
Het hangt er een beetje vanaf wat je uit wilt geven denk ik.
The long run is a misleading guide to current affairs. In the long run we are all dead.