Auteur Topic: Maastricht  (111836 keer gelezen)

ChetBaker

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Maastricht
Reactie #345 Gepost op: 11 maart 2025 - 08:45:20
JEF Gastrobar op de Rechtstraat ook goed.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #346 Gepost op: 28 maart 2026 - 14:00:21
Klopt, maar komt wel goed. Zit ontzettend veel ervaring met extreem hoog niveau

Net twee dagen bij Van Oys geweest. Mooi erg, luxe congreshotel. Advocaten van lolo zaten er ook voor een retraite. Goede spa. Geweldig ontbijt. Prima gegeten bij Maes, create zat vol en is ook met 250 per couvert iets te duur voor mij. Wellicht had ik iets te hoge verwachtingen na een eerder verblijf bij Botanic Sanctuary in Antwerpen. Daarvoor waren we drie dagen op st Gerlach, iets minder luxe maar wel veel rustiger gelegen en in een mooiere omgeving, vind ik dan. Les Salons vond ik zelfde niveau als Maes.

Dagje outlet Roermond gedaan. Behalve Zegna weinig moois gezien. Maastricht blijft wel een aardig winkelstad. Hoogtepunt was de vlaai van Peter Lemmens en Mathieu Hermans bij Museum aan het Vrijthof.
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #347 Gepost op: 28 maart 2026 - 14:01:51
Noblesse volgende keer proberen

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #348 Gepost op: 28 maart 2026 - 14:14:31
Dank je. Ziet er ook goed uit https://www.noblesse-maastricht.nl/

Weer een nieuwe rabbit hole te pakken… vroeger hadden we thuis altijd vlaai van Voncken. Achteraf een beetje de multivlaai van het zuiden…
He was a cop, and good at his job. But then he committed the ultimate sin and testified against other cops gone bad. Cops who tried to kill him, but got the woman he loved instead. Framed for murder, now he prowls the badlands. An outlaw hunting outlaws.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #349 Gepost op: 28 maart 2026 - 14:16:23
Ja,klopt.
Lemmens de taartjes en Hermans de vlaaien.

RJ

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #350 Gepost op: 28 maart 2026 - 17:06:23
Top! Jammer dat je create gemist hebt, maakt wel echt het verschil. Wat ik jammer vind, is het systeemplafond in de hotelgangen. Verder erg goed. Is overigens het kernteam dat botanic in Antwerpen heeft opgezet.

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #351 Gepost op: 28 maart 2026 - 20:14:08
Create ? Ga  ik liever naar Atelier of Haricot.

Patrick Bateman

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #352 Gepost op: 28 maart 2026 - 21:42:46
Top! Jammer dat je create gemist hebt, maakt wel echt het verschil. Wat ik jammer vind, is het systeemplafond in de hotelgangen. Verder erg goed. Is overigens het kernteam dat botanic in Antwerpen heeft opgezet.

Ja snap ik , was ook schrootjes vibe in de hotelkamer. Vergelijk met botanic is evident. De spa daar en het Olympische zwembad maken wel een duidelijk verschil. Van Oys is overigens gewoon super. Het lijkt wel alsof we hier zo zuur zijn als die gast bij white lotus 1.
Laatst bewerkt op: 28 maart 2026 - 21:47:04 door Patrick Bateman

Timothy

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #353 Gepost op: 29 maart 2026 - 13:15:06
Wij zijn eind december bij van Oys geweest. Prettig hotel, goede service en hoewel het buitengedeelte van de spa toen nog niet helemaal af was hebben we ook van de spa genoten. St Gerlach is hier een soort staple, maar voelt toch wel een beetje gedateerd inmiddels. Botanic sanctuary zou ik misschien nog eens puur voor de ervaring naartoe gaan. Maar Antwerpen wel een beetje gezien tbh.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra