Auteur Topic: Maatshirt in het noorden  (3634 keer gelezen)

Stranger14

  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Maatshirt in het noorden
Gepost op: 25 juli 2006 – 19:02:18
Hey,

Iemand een goed adres om een maat shirt te laten maken in het noorden?(Friesland/Groningen)

Ik draag nu meestal Zegna of Corneliani.

Je komt al snel uit bij bedrijven die het "erbij"doen! Dus je kiest je boordmaat en kan dan wat opties kiezen zoals manchet, boord en wel redelijk wat stofstaaljes aanwezig! Prijs voor de hemden, vanaf 120 tot 160 euro! Volgens de verkoper wel slank gesneden. Je kon ook nog kiezen voor de optie Italian cut, dan was het superslank gesneden. Op het boek stond wel een naam van een stoffenmerk en daar onder Napels.

Iemand tips?

C&A

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.851
    • Bekijk profiel
Re: Maatshirt in het noorden
Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2006 – 19:05:49
Citaat van: "Stranger14"


Je komt al snel uit bij bedrijven die het "erbij"doen! Dus je kiest je boordmaat en kan dan wat opties kiezen zoals manchet, boord en wel redelijk wat stofstaaljes aanwezig! Prijs voor de hemden, vanaf 120 tot 160 euro! Volgens de verkoper wel slank gesneden. Je kon ook nog kiezen voor de optie Italian cut, dan was het superslank gesneden. Op het boek stond wel een naam van een stoffenmerk en daar onder Napels.


Welke winkel was dit?
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Stranger14

  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Maatshirt in het noorden
Reactie #2 Gepost op: 25 juli 2006 – 19:22:21
In Drachten, Elinga!

C&A

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.851
    • Bekijk profiel
Maatshirt in het noorden
Reactie #3 Gepost op: 25 juli 2006 – 19:24:54
Citaat van: "Stranger14"
In Drachten, Elinga!


Mij onbekend. Je kunt in het Noorden het best terecht bij Harvie in Groningen (o.m. Barba en Borrelli hemden) of bij Russo in Haren (alles onder eigen merk).

Er zijn hier op het forum discussies aan beide winkels gewijd.
Kastopruiming, dassen van Tie your Tie, Passaggio, Sozzi, Rubinacci, Classico Como

http://www.stijlforum.nl/SMF/index.php?topic=8878.new#new

Peter

  • Gebruiker
  • Berichten: 93
    • Bekijk profiel
Maatshirt in het noorden
Reactie #4 Gepost op: 27 juli 2006 – 16:15:16
Heb je daar al eens een shirt gekocht bij Elinga?

Ben wel benieuwd, anders binnenkort even langs 8)

Stranger14

  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Maatshirt in het noorden
Reactie #5 Gepost op: 27 juli 2006 – 17:24:56
Nee, ben vandaag naar Russo geweest in Haren, lees mij Topic daarover maar even. Ik heb alleen gekeken bij Elinga. Niets gekocht!