Auteur Topic: Vittorio Marchesi  (33296 keer gelezen)

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Vittorio Marchesi
Reactie #60 Gepost op: 18 juni 2008 – 17:40:46
Citaat van: "Mr.Barry"
Citaat van: "Haarlem"
maar niet de exclusiviteit die VM heeft (de 2 of 3 kragen bijvoorbeeld en de exclusieve knoopjes/afwerking).


Ik mis even wat 2 of 3 kragen met exclusiviteit te maken heeft, en wat is er volgens jou dan zo exclusief aan de knopen en afwerking?
Ik vind het echt nonsens wat je zegt over VM.

Je haalt me de woorden uit de mond. :lol:
This, madame, is Versailles.

DaanL

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.538
    • Bekijk profiel
Vittorio Marchesi
Reactie #61 Gepost op: 18 juni 2008 – 17:44:13
Opvallen/extravagant heeft niets te maken met exclusiviteit. Een rondje Haarlem levert minstens een man of 10 met VM shirts op.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Vittorio Marchesi
Reactie #62 Gepost op: 18 juni 2008 – 17:46:20
Zijn dat bekende nederlanders.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Daedalus

  • Gebruiker
  • Berichten: 567
    • Bekijk profiel
Vittorio Marchesi
Reactie #63 Gepost op: 18 juni 2008 – 17:48:09
Is het feit dat er een driedubbele button down boord in het RTW aanbod zit, niet een heel dwingende reden om weg te blijven bij een het merk?

Die dubbele boorden, bloemetjesdessins, afwijkende voeringen in boorden en manchetten, 2 of 3 sluitknopen bij de kraag, knoopsgaten van draad met onwaarschijnlijke afwijkende kleurtjes....

Not done, beetje provinciaals ook, we moeten onze zonen en dochters weghouden van deze zondige praktijken!  :wink:
cyka blyat

Rogier

  • Gebruiker
  • Berichten: 6.127
    • Bekijk profiel
Vittorio Marchesi
Reactie #64 Gepost op: 18 juni 2008 – 17:54:48
Citaat van: "Daedalus"

Not done, beetje provinciaals ook, we moeten onze zonen en dochters weghouden van deze zondige praktijken!  :wink:

 :lol:
This, madame, is Versailles.

Haarlem

  • Gebruiker
  • Berichten: 93
    • Bekijk profiel
Vittorio Marchesi
Reactie #65 Gepost op: 18 juni 2008 – 17:59:53
Citaat van: "DaanL"
Opvallen/extravagant heeft niets te maken met exclusiviteit. Een rondje Haarlem levert minstens een man of 10 met VM shirts op.


Als ik met zo'n shirt in overijssel loop, vraagt men waar ik zo'n shirt heb gekocht... Dat vind ik juist het leuke van zo'n shirt... Dat versta ik onder exclusief!
Het is ook een kwestie van smaak...
Dress for succes!

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Vittorio Marchesi
Reactie #66 Gepost op: 18 juni 2008 – 18:14:57
Citaat van: "Haarlem"
Citaat van: "DaanL"
Opvallen/extravagant heeft niets te maken met exclusiviteit. Een rondje Haarlem levert minstens een man of 10 met VM shirts op.


Als ik met zo'n shirt in overijssel loop, vraagt men waar ik zo'n shirt heb gekocht... Dat vind ik juist het leuke van zo'n shirt... Dat versta ik onder exclusief!
Het is ook een kwestie van smaak...


Tja... iets is niet exclusief puur op basis van het feit dat anderen (in de provincie) je vragen waar een kledingstuk verkrijgbaar is... Ik geloof dat de betekenis van het woord exclusief toch een andere is dan jouw interpretatie van het woord.
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

Haarlem

  • Gebruiker
  • Berichten: 93
    • Bekijk profiel
Vittorio Marchesi
Reactie #67 Gepost op: 19 juni 2008 – 07:52:56
Citaat van: "Timothy"
Citaat van: "Haarlem"
Citaat van: "DaanL"
Opvallen/extravagant heeft niets te maken met exclusiviteit. Een rondje Haarlem levert minstens een man of 10 met VM shirts op.


Als ik met zo'n shirt in overijssel loop, vraagt men waar ik zo'n shirt heb gekocht... Dat vind ik juist het leuke van zo'n shirt... Dat versta ik onder exclusief!
Het is ook een kwestie van smaak...


Tja... iets is niet exclusief puur op basis van het feit dat anderen (in de provincie) je vragen waar een kledingstuk verkrijgbaar is... Ik geloof dat de betekenis van het woord exclusief toch een andere is dan jouw interpretatie van het woord.


Mijn excuses als jullie mij verkeerd opvatten...
Dress for succes!

giuliano

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.375
    • Bekijk profiel
Vittorio Marchesi
Reactie #68 Gepost op: 20 juni 2008 – 17:05:14
Even Haarlem een hart onder de riem steken:

Jullie (reagerenden op vorige post) zijn wel een stel azijnpissers zeg... of eerder snobs.

Ik kom weliswaar uit Amsterdam en mag dus met recht de (denigrerende) term 'provinciaaltjes' bezigen ;-) maar ben het toch niet met het oordeel eens.
We begrijpen toch allemaal wat Haarlem zegt? Namelijk dat VM anders is dan de meeste anderen. En of het nu je smaak is of niet (de mijne is het ook niet altijd), dat is in zekere zin het interessante aan VM.

Dat bij sommigen onder u 'exclusief' wordt geassocieerd met 'prijzig' en dat VM daarom noch in het SF straatje (want driedubbele boorden mogen niet) noch in het prijzige straatje (want ca. EUR 100 per shirt) vallen doet de deugdelijke intentie van VM te kort. Er is al genoeg eenheidsworst, laten we juist blij zijn met de afwijkende norm - die maakt het tenminste aardig om te becommentarieren. Hulde voor Haarlem's vasthoudendheid.
....wel jammer van de SBH reclame ;-)

My five cents
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

giuliano

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.375
    • Bekijk profiel
Vittorio Marchesi
Reactie #69 Gepost op: 20 juni 2008 – 17:12:36
Oh en toepasselijk - deze heb ik vandaag aan:

 :shock:

Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Haarlem

  • Gebruiker
  • Berichten: 93
    • Bekijk profiel
Vittorio Marchesi
Reactie #70 Gepost op: 20 juni 2008 – 18:04:54
Citaat van: "giuliano"
Oh en toepasselijk - deze heb ik vandaag aan:

 :shock:



Haha, thanks G;)!

Mooi shirt overigens!! Lekker """exclusief"""...;)

Waarom vervelende reclame als ik mag vragen? Ben namelijk erg content over SBH..
Dress for succes!

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
Vittorio Marchesi
Reactie #71 Gepost op: 20 juni 2008 – 18:13:22
Dat waren vijf goede centen, giuliano. Maar Snobs? De mannen drukken zich misschien wat krachtig uit, maar ik denk dat het vast niet zo zwaar bedoeld is.  :wink:

giuliano

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.375
    • Bekijk profiel
Vittorio Marchesi
Reactie #72 Gepost op: 23 juni 2008 – 12:41:06
De soep wordt nooit zo heet gegeten etc.

Maar...it makes for a better discussion als er een beetje polarisatie in de reactie zit toch? Uiteraard is al bekend dat ik niet zo zwaar til aan wat een ander van mijn outfit of koopgedrag vind, dus was het alleen om de boel op scherp te zetten en om Haarlem een hart onder de riem te steken

En toch....die SBH reclame ;-)
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards.

Timothy

  • Gebruiker
  • Berichten: 7.062
    • Bekijk profiel
Vittorio Marchesi
Reactie #73 Gepost op: 23 juni 2008 – 14:17:15
Het zal wel Giuliano, ik vind de kraag gewoon verschrikkelijk ;)
En volgens mij had niemand het over geld hoor...
"I feel sorry for people who don't drink, when they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day" - Frank Sinatra

NOBD

  • Gebruiker
  • Berichten: 27.931
    • Bekijk profiel
Vittorio Marchesi
Reactie #74 Gepost op: 23 juni 2008 – 14:41:17
Maar wat zit er nou onder die tipp-ex, Giuliano?