Auteur Topic: Velvet slippers  (167034 keer gelezen)

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Velvet slippers
Reactie #195 Gepost op: 22 augustus 2009 - 10:01:20
Iemand nog een tip voor een webshop waar ze deze nog steeds in het blauw verkopen, in 7 of 7,5?
Eduard Pelger heeft heeft ze in het zwart wellicht kunnen ze deze ook in blauw bestellen.

J

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #196 Gepost op: 22 augustus 2009 - 10:03:41
Waar heb jij de jouwe gekocht, Jesper?

Herring Shoes. Heb je dus helaas niets aan.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #197 Gepost op: 22 augustus 2009 - 10:17:15
Eduard Pelger heeft heeft ze in het zwart wellicht kunnen ze deze ook in blauw bestellen.

Hebben ze ook nog andere kleuren dat jij weet?

gusto napolitano

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #198 Gepost op: 22 augustus 2009 - 10:22:01
Je ziet daar alleen de zwarte uitvoering loop anders vanmiddag even binnen.

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #199 Gepost op: 22 augustus 2009 - 11:52:23
Heb ik weleens gedaan, maar nu draag ik ze hoogstens nog buiten om even afval weg te brengen. De zolen zijn te kwetsbaar om veel mee over straat te lopen.

Precies, daarnaast is de achterkant van de hak niet afgewerkt met een stukje rubber. Dat scheelt toch aanzienlijk in de tractie...
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Evan_S

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #200 Gepost op: 22 augustus 2009 - 13:54:03
Evan S heeft ervaring met het dragen van dat spul buiten de deur.

Met regelmaat zelfs. Buitenshuis in plaats van teenslippers. Met name de hak slijt vrij hard, maar ik overweeg nog wel eens om er een stuk rubber onder te laten plakken.

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #201 Gepost op: 22 augustus 2009 - 17:55:15
de titel luidt weliswaar velvet slipper, maar waar scharen wij de slipper shoes onder? ik heb mijn velvet slippers inmiddels ingeruild voor een paar slipper shoes [de Ajax van Church's] omdat deze bijna lopen als een schoentje en toch het uiterlijk en comfort hebben van een "grecian" velvet slipper, in mijn beleving en ervaring het beste van beide werelden.
het is mijn vrouw zelfs al eens overkomen dat ze vergeten was haar slipper shoes om te wisselen voor haar "echte" schoenen  :oops:  en dus rechtsomkeert naar huis en omruilen :-$

Laatst bewerkt op: 22 augustus 2009 - 17:56:46 door Leone
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #202 Gepost op: 22 augustus 2009 - 18:09:17
Ik was vanmiddag bij Pelger en heb ze gepast. Maar nota bene maat 8, waar ik van bijvoorbeeld C&J maat 7,5 heb, zat krap bij mijn grote teen, terwijl de schoen aan de achterzijde wat breed was. De vriendelijke verkoper vertelde mij wat ik al wist; de leest past gewoon niet bij mijn voet. :(

Zou S&H een optie voor mij zijn?

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #203 Gepost op: 22 augustus 2009 - 20:52:36
Even bellen met één van de winkels in Parijs. Terugsturen is geen enkel probleem.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #204 Gepost op: 22 augustus 2009 - 21:47:48
Online hebben ze ook een hele collectie. Al hebben ze in de winkel in Parijs wel een mooie collectie staan zoals je aan de foto die ik eerder heb gepost kan zien.

Ik zit nog te twijfelen wil ze namelijk niet alleen voor buitenshuis.. moeilijk moeilijk!
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #205 Gepost op: 22 augustus 2009 - 22:17:59
Ik heb je foto even geleend, Orno. Zal hier nog wel vaker van pas komen.

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #206 Gepost op: 22 augustus 2009 - 22:24:22
Die op de Franse site met borduurwerk zijn wel echt heel mooi. Maar jongens, 300,- E voor een paar pantoffels... 8-[

Van welk merk zijn de jouwe Sergio?

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #207 Gepost op: 23 augustus 2009 - 12:27:21
Op de site zijn ze 159BG omgerekend is dat €183,22. De return policy is ook erg positief als ik zo hun site lees, je kan ze altijd terugsturen en een vervangend product of geld terug krijgen. Top!

Zullen ik kijken of ik de mensen kan contacten of ze misschien aan een SF actie willen meedoen?:)

Ik baal een beetje want had nog 3 foto's geschoten maar doordat ik het weer te snel wilde doen zijn die nog erger bewogen dan deze hierboven.. :( (stomme telefoon camera's:()

Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Willem

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #208 Gepost op: 02 september 2009 - 22:28:17
Ben ook al een tijdje op zoek naar slippers voor de koude dagen die vast komen gaan. Ik vind de velvet slippers best wel aardig, maar ik ben niet zo'n geduldig mannetje. Zes tot acht weken wachten vind ik nogal wat. En dan zul je zien, dat zo'n slipper niet perfect zit. Dan hebben we voor de tweede levering de kerstboom al weer op opgeruimd.
Maar wat is een alternatief? Op www.woodsofshropshire.co.uk staan wine leather slippers. Eigenlijk zoals afgebeeld hierboven door Leone. Of wordt dit als (hum hum) ouwelullig beschouwd?

Leone

• Gebruiker
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Reactie #209 Gepost op: 03 september 2009 - 09:26:47
Leuke site ! Persoonlijk vind ik de gevoerde versie wat minder geslaagd, deze lijken mij een zachte zool te hebben en derhalve uitsluitend voor binnengebruik geschikt, zelf hebben wij beide een harde zool versie zodat je hier ook mee in de tuin kunt vertoeven zonder allerlei ongewenste zaken mee naar binnen te slepen onder de shoe.
De pasvorm van een slippershoe komt trouwens niet overeen met de eigen schoenmaat, is zeker een halve tot een hele maat kleiner, maar de voorzijde aan de bovenkant moet wel worden ingelopen en/of soepeler gemaakt met een passende schoenspanner met veer voor een beter comfort.
Er is tevens een grecian versie beschikbaar welke ik persoonlijk inmiddels nog iets fraaier vind, worden de volgende slipper shoes bij vervanging.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“