Auteur Topic: Velvet slippers  (167039 keer gelezen)

Velponi

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: Velvet slippers
Reactie #585 Gepost op: 25 februari 2021 - 12:13:29
Clay, waar zijn die van?

Linger

• Gebruiker
  • The Mighty Linger
    • Bekijk profiel
Reactie #586 Gepost op: 25 februari 2021 - 12:17:42
Ik vind die velvet  slippers altijd wel cool. Wel duur. Nadeel lijkt mij dat ze allemaal een leren zooltje en hak hebben. Voor huisschoenen zou ik alleen juist rubber hebben. Zeker op houten vloer.

Klopt allemaal. Ik heb ze niet nodig ivm vloerverwarming, en binnenshuis klikklak ik de hele tent wakker, maar heb ze toch gekocht ivm gaaf en cool, en draag ze dus zo nu en dan buiten, qua ftw.

MrMB

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #588 Gepost op: 25 februari 2021 - 12:29:50
Ik vind die velvet  slippers altijd wel cool. Wel duur. Nadeel lijkt mij dat ze allemaal een leren zooltje en hak hebben. Voor huisschoenen zou ik alleen juist rubber hebben. Zeker op houten vloer.

Ik doe al jaren met mijn paar slippers. Ze waren zeker duur in aanschaf, maar als je dan kijkt hoe lang je ermee kan doen, valt het uiteindelijk ook wel weer mee.

wolf

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #589 Gepost op: 25 februari 2021 - 12:54:19
Klopt allemaal. Ik heb ze niet nodig ivm vloerverwarming, en binnenshuis klikklak ik de hele tent wakker, maar heb ze toch gekocht ivm gaaf en cool, en draag ze dus zo nu en dan buiten, qua ftw.
Erg #menswear
live and let die

Chris

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #590 Gepost op: 25 februari 2021 - 19:05:14
Bij de bakker had iemand ze aan vandaag,  wet een pauw er op. icm jeans. Hij kon ze wel dragen maar ik snap dat ze niet in Nederland minder goed in het straatbeeld passen.

Hamerhaai

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #591 Gepost op: 25 februari 2021 - 21:01:10
Ik wel.