Auteur Topic: [Chasens] Scabal 'aanbieding'  (3394 keer gelezen)

Huey

  • Gast
[Chasens] Scabal 'aanbieding'
Gepost op: 13 oktober 2004 – 13:33:33
Na gisteren bij Hermans te zijn geweest voor mijn zoektocht naar dé Santoni's kon ik het niet nalaten om ook nog even bij de overburen naar binnen te stappen, Chasens dus.

Na even rondgekeken te hebben zonder echt iets te kunnen vinden besloot ik maar te vragen naar maatwerk/maatconfectie mogelijkheden. Hierop was het antwoord dat dat vooral met Zegna, Scabal en Brioni gedaan werd. Brioni is vér buiten budget op het moment. De verkoper liet het me echter wel even passen en zodra ik geld heb wordt het geen Borrelli maar Brioni  =P~ Vind die look toch wel erg  8)

Anyway, uiteindelijk bleek dat Scabal nog wel redelijk binnen budget was, Máár, Chasens heeft bepaalde Scabal stoffen geselecteerd die voor 849,- Euro voor een tweedelig pak aangeboden worden. Dus, eigen model bepalen, voering zelf uitzoeken, open knoopsgaatjes, rollende revers, wordt op maat gemaakt, niet gelijmd maar voor een groot deel handmatig gemaakt, etc. etc. voor 850 euro.

Ik ga binnenkort eens terug, maar dan om te kopen denk ik :)

Voor meer info over het pak:
http://scabal.kadratura.be/?category=made-to-measure&PHPSESSID=6516b3a453bbf6d7fa1d24aaf3f15127

Solitarias

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.010
    • Bekijk profiel
    • http://www.stijlforum.nl
Re: Scabal 'aanbieding' bij Chasens
Reactie #1 Gepost op: 13 oktober 2004 – 16:11:27
Citaat van: "Huey"
voor mijn zoektocht naar dé Santoni's


Wat bedoel je met DE Santoni's?
Mijn sartoriale boekencollectie:  http://www.librarything.com/catalog/Solitarias

Huey

  • Gast
Re: Scabal 'aanbieding' bij Chasens
Reactie #2 Gepost op: 13 oktober 2004 – 16:28:40
Citaat van: "Solitarias"
Citaat van: "Huey"
voor mijn zoektocht naar dé Santoni's


Wat bedoel je met DE Santoni's?

Het paar dat ik al maanden zoek, Model 6130. Heb er ook al meerdere malen foto's van gepost.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Re: Scabal 'aanbieding' bij Chasens
Reactie #3 Gepost op: 13 oktober 2004 – 18:29:56
Citaat van: "Solitarias"
Citaat van: "Huey"
voor mijn zoektocht naar dé Santoni's


Wat bedoel je met DE Santoni's?
Heb je ze nu ook gekocht die santoni`s
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Huey

  • Gast
Re: Scabal 'aanbieding' bij Chasens
Reactie #4 Gepost op: 13 oktober 2004 – 18:33:49
Citaat van: "gusto napolitano"
Citaat van: "Solitarias"
Citaat van: "Huey"
voor mijn zoektocht naar dé Santoni's


Wat bedoel je met DE Santoni's?
Heb je ze nu ook gekocht die santoni`s

Helaas niet, ze hadden alleen maar chocoladebruin of zwart. Ik wil ze in een veel lichtere kleur, zo had ik ze in Parijs gezien en die waren móói =P~ Ik wilde ze toen gelijk meenemen, alleen ik had die dag al ruim 15km gelopen, opgezwollen voeten en onder de blaren. Dus niet echt een goed idee om dan schoenen te gaan passen :(

Maar dit topic was eigenlijk bedoeld om de aandacht te vestigen op een mooie aanbieding van Chasens ;)

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
[Chasens] Scabal 'aanbieding'
Reactie #5 Gepost op: 17 oktober 2004 – 16:19:31
Anton Vlasman onderandere leverancier van Scabal en Scabal opmaat pakken.Of ze daar ook de zelfde aanbieding als in Utrecht hebben dat weet ik niet zou je even moeten vragen.




Adres.Mauritsweg 30 te Rotterdam op maandag gesloten
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Fedor

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.934
    • Bekijk profiel
Re: [Chasens] Scabal 'aanbieding'
Reactie #6 Gepost op: 19 januari 2006 – 12:20:23
Citaat van: "Huey"
Anyway, uiteindelijk bleek dat Scabal nog wel redelijk binnen budget was, Máár, Chasens heeft bepaalde Scabal stoffen geselecteerd die voor 849,- Euro voor een tweedelig pak aangeboden worden. Dus, eigen model bepalen, voering zelf uitzoeken, open knoopsgaatjes, rollende revers, wordt op maat gemaakt, niet gelijmd maar voor een groot deel handmatig gemaakt, etc. etc. voor 850 euro.

Ik ga binnenkort eens terug, maar dan om te kopen denk ik :)

Hoezo oud topic? :P

Al iets mee gedaan? ben ook naar Scabal aan het kijken bij Chasens. Stoffen die ik op het oog heb zouden met pak zo'n 1000 euro maken.