Auteur Topic: Valentini  (31214 keer gelezen)

Alboreto

  • Gebruiker
  • Berichten: 374
    • Bekijk profiel
Valentini
Gepost op: 03 juni 2006 – 23:38:00
Over Incotex, een absolute forumfavoriet, wordt volop gediscussieerd hier. Over Valentini heeft bijna niemand het. Ik heb een paar Valentini broeken en ik moet zeggen dat ik ze qua pasvorm beter vind dan Incotex. Dat kan natuurlijk van persoon tot persoon verschillen. De zakken strijken ook fijner, bij mijn Incotex zit daar een bies om, een dubbele laag stof die het strijken bemoeilijkt. Jammer is alleen dat er niet, als bij Incotex, zo'n fijn zakje in de rechterzak zit voor kleingeld etc.
Zijn er meer mensen die dit merk dragen en wat is jullie mening? En waar is Valentini nog meer verkrijgbaar buiten Oger en Pauw?
esus saves, George Nelson withdraws!

Jason

  • Gast
Valentini
Reactie #1 Gepost op: 03 juni 2006 – 23:51:08
Ik heb er een katoenen broek van, erg mooi. Valentini werkt trouwens met drop 6/7/8 etc., net als bij jasjes. Heb ik bij incotex nog nooit gezien. Die broek van mij is drop 6 dus niet zo slank gesneden, dus over pasvorm in vergelijking met incotex kan ik weinig zeggen.

Alboreto

  • Gebruiker
  • Berichten: 374
    • Bekijk profiel
Valentini
Reactie #2 Gepost op: 04 juni 2006 – 00:39:27
Dat van die drop is nieuw voor me. Welke maten worden met elkaar vergeleken, taille en enkels? ;)
Ik lees op de site van Pauw dat zij Valentini met zijtrekker aanbieden. Hebben ze ook modellen met een normale band?
esus saves, George Nelson withdraws!

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Valentini
Reactie #3 Gepost op: 04 juni 2006 – 01:25:34
Heb nog nooit een Valentini geprobeerd maar heb ze wel zien hangen bij Oger (outlet), Pauw en Town & Country. Ik heb ze bij Pauw ook zonder zijtrekkers gezien (dus met normale band) en jeans bij Oger outlet.

Valentini ziet en voelt erg goed, precieze details over maakwijze kan ik me niet herinneren. Ik heb Valentini broeken ook wel eens met knopengulp gezien, stoffen zijn ook erg mooi (vooral die bij Pauw hangen maar wat is daar niet mooi?).

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Valentini
Reactie #4 Gepost op: 04 juni 2006 – 09:19:25
Valentini past mij meestal beter dan incotex maar ik heb tot nu toe geen broeken gezien waarvan ik de stoffen/kleuren echt mooi vond, i.t.t. incotex waarvan ik de stoffen meestal bijzonder mooi vind.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Aaron

  • Gast
Valentini
Reactie #5 Gepost op: 04 juni 2006 – 13:09:51
Citaat van: "Jason"
Ik heb er een katoenen broek van, erg mooi. Valentini werkt trouwens met drop 6/7/8 etc., net als bij jasjes. Heb ik bij incotex nog nooit gezien. Die broek van mij is drop 6 dus niet zo slank gesneden, dus over pasvorm in vergelijking met incotex kan ik weinig zeggen.


Wat heeft een drop met broeken te maken? Ik dacht dat dat het verschil tussen de halve borst- en taille omtrek was(?)

Napoleon

  • Gast
Valentini
Reactie #6 Gepost op: 04 juni 2006 – 19:45:37
Citaat van: "Merlino"
Valentini past mij meestal beter dan incotex maar ik heb tot nu toe geen broeken gezien waarvan ik de stoffen/kleuren echt mooi vond, i.t.t. incotex waarvan ik de stoffen meestal bijzonder mooi vind.
precies, maar een grijze/dblauw met klein wit streepje doet het altijd wel goed toch :)

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Valentini
Reactie #7 Gepost op: 04 juni 2006 – 20:17:43
Heb ik al, voor 160 op maat ;)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Valentini
Reactie #8 Gepost op: 04 juni 2006 – 21:01:12
Ook ik draag Valentini broeken en ze zijn haast eender als Incotex.Je zou haast zeggen ze komen bij de zelfde maker vandaan als je naar de etiketten binnenin kijkt.Beiden zijn prima broeken.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

Jason

  • Gast
Valentini
Reactie #9 Gepost op: 04 juni 2006 – 23:53:57
Citaat van: "thmeky"
Citaat van: "Jason"
Ik heb er een katoenen broek van, erg mooi. Valentini werkt trouwens met drop 6/7/8 etc., net als bij jasjes. Heb ik bij incotex nog nooit gezien. Die broek van mij is drop 6 dus niet zo slank gesneden, dus over pasvorm in vergelijking met incotex kan ik weinig zeggen.


Wat heeft een drop met broeken te maken? Ik dacht dat dat het verschil tussen de halve borst- en taille omtrek was(?)


Dat weet ik ook niet precies, op het labeltje stond drop 6.

Jacob

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.233
    • Bekijk profiel
Valentini
Reactie #10 Gepost op: 05 juni 2006 – 10:01:50
Citaat van: "Merlino"
Heb ik al, voor 160 op maat ;)


Waar?

Merlino

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.838
    • Bekijk profiel
Valentini
Reactie #11 Gepost op: 05 juni 2006 – 11:20:41
Russo Italia.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Napoleon

  • Gast
Valentini
Reactie #12 Gepost op: 05 juni 2006 – 22:49:10
Citaat van: "Merlino"
Russo Italia.
koning :)

Penjon

  • Gebruiker
  • Berichten: 159
    • Bekijk profiel
Valentini
Reactie #13 Gepost op: 06 juni 2006 – 22:57:07
Als ik zou moeten kiezen dan prefereer ik Valentini boven Incotex. Valentini's zitten bij de buik iets hoger heb ik het idee, hetgeen wat klassieker aandoet. Incotex is uiteraard ook prima hoor.

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
Valentini
Reactie #14 Gepost op: 07 juni 2006 – 19:10:43
Citaat van: "Penjon"
Als ik zou moeten kiezen dan prefereer ik Valentini boven Incotex. Valentini's zitten bij de buik iets hoger heb ik het idee, hetgeen wat klassieker aandoet. Incotex is uiteraard ook prima hoor.
Dat idee heb ik ook dat ze wat hoger zitten.
Support your local Mikey Fuoco chapter.