Auteur Topic: [Webstore] Yoox  (253417 keer gelezen)

JJ

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #210 Gepost op: 21 april 2006 - 18:59:09
38=15, 41=16.

Wel prima hoor, als je één keer je juiste maat van bv. Barba/Borrelli op Yoox hebt 'ontdekt' kan je daarna met een gerust hart bestellen.

ruby tuesday

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #211 Gepost op: 21 april 2006 - 19:56:41
oke, dan moet ik gewoon 38/15 nemen en dan maar wat laten vermaken.. Had wel een vermoeden, maar vraag het liever nog eens voordat ik weer iets verkeerds doe... retourneren mag toch?

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #212 Gepost op: 21 april 2006 - 20:58:29
Leuk hemd gekocht JJ, heb zelf loafers en een polootje gekocht:

Kun je trouwens op yoox ook zien of een hemd lange(re) mouwen heeft? Heb normaal boordmaat 38 maar mijn armen zijn te lang voor een standaard maatje 38. Ben daarom altijd aangewezen aan maatwerk (geen ramp hoor!).

Aaron

• Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #213 Gepost op: 21 april 2006 - 21:09:08
Welk merk zijn die schoenen? Best mooi trouwens :D .

Die polo heb ik ook besteld, maar direct teruggestuurd. Dit omdat hij veel te groot was, en ik de stof erg lelijk vond.

Edit: al gevonden: Pirelli

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #214 Gepost op: 21 april 2006 - 21:16:15
Citaat van: "thmeky"

Die polo heb ik ook besteld, maar direct teruggestuurd. Dit omdat hij veel te groot was, en ik de stof erg lelijk vond.

Idd Pirelli, nu nog bijpassende riem :) Welke maat heb jij besteld van dat polootje? Heb nu maat 50 besteld, heb normaal maat 38 shirt... Als het niks is stuur ik hem wel terug.

Aaron

• Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #215 Gepost op: 21 april 2006 - 21:19:03
Citaat van: "Vortex"

Idd Pirelli, nu nog bijpassende riem :) Welke maat heb jij besteld van dat polootje? Heb nu maat 50 besteld, heb normaal maat 38 shirt... Als het niks is stuur ik hem wel terug.

50 :(

Ik heb bij shirts vaak 39 nodig vanwege een brede borst/ schouders, maar die polo was aan alle kanten te groot. Ik hoop het beste voor je  :wink: .

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #216 Gepost op: 21 april 2006 - 21:23:25
Dat klinkt niet best thmeky, denk dat ik de mijne ook kan terugsturen. Ochjah toch geen verzendkosten betaald met die coupon :)

Weet jij trouwens nog waar je mooie (zonder overdreven patslogo's) polo's kan kopen in A'dam? Hij moet wel behoorlijk slim fit zijn (lekker getailleerd)!

Aaron

• Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #217 Gepost op: 21 april 2006 - 21:30:41
Dat klinkt niet best thmeky, denk dat ik de mijne ook kan terugsturen. Ochjah toch geen verzendkosten betaald met die coupon :)

Weet jij trouwens nog waar je mooie (zonder overdreven patslogo's) polo's kan kopen in A'dam? Hij moet wel behoorlijk slim fit zijn (lekker getailleerd)!

Ik heb geen flauw idee. Zelf kom ik eigenlijk alleen in de vakanties A'dam. Een tijdje terug heb ik een polo bij T&C gekocht van het merk Sun68, maar ondanks dat het qua pasvorm mijn beste polo tot nu toe is, is hij nog niet perfect. Heb jij trouwens nog wat gehoord van die Orian shirts?

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #218 Gepost op: 21 april 2006 - 21:36:22

Ik heb geen flauw idee. Zelf kom ik eigenlijk alleen in de vakanties A'dam. Een tijdje terug heb ik een polo bij T&C gekocht van het merk Sun68, maar ondanks dat het qua pasvorm mijn beste polo tot nu toe is, ben ik er niet heel erg tevreden over. Heb jij trouwens nog wat gehoord van die Orian shirts?

Nee nog niks over gehoord, moet dinsdag toch naar Arnhem zal er eens langs gaan. Maar ze hadden het toen over mei dus ik denk dat we nog even moeten wachten. Ben benieuwd of ze er twee goed passende hemden van maken!

Jason

• Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #219 Gepost op: 22 april 2006 - 01:40:00

American Apparel, Westerstraat 59-61 misschien. De website ziet er iig goed uit, http://www.americanapparel.net/

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #220 Gepost op: 25 april 2006 - 18:44:50
Spulletjes van Yoox alweer terug gestuurd: loafers schuren (teveel) bij m'n hak en polo is niet mooi :(

Divo

• Bekijk profiel
YOOX Code
Reactie #221 Gepost op: 05 mei 2006 - 16:20:17
Net gevonden op het internet: de yoox code voor free shipping voor Mei 2006. Invoeren in hoofdletters:

GLAMOURPARTY06@YOOX.COM
l draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #222 Gepost op: 06 mei 2006 - 09:57:30
thx, nu alleen nog even wat leuks vinden! De incotexen die binnengekomen zijn zijn allemaal of heel klein (44) of heel groot (56-58)
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #223 Gepost op: 06 mei 2006 - 20:20:34
Ja, al het mooie is volgens mij al weg. Zoek nog mooie instappers maatje 45/46..

Alboreto

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: YOOX Code
Reactie #224 Gepost op: 06 mei 2006 - 21:48:23
Citaat van: "Divo"
Net gevonden op het internet: de yoox code voor free shipping voor Mei 2006. Invoeren in hoofdletters:

GLAMOURPARTY06@YOOX.COM
Zonder punt COM, dus GLAMOURPARTY06@YOOX volstaat.
esus saves, George Nelson withdraws!