Welk merk zijn die schoenen? Best mooi trouwens .Die polo heb ik ook besteld, maar direct teruggestuurd. Dit omdat hij veel te groot was, en ik de stof erg lelijk vond.Edit: al gevonden: Pirelli
Citaat van: "thmeky"Welk merk zijn die schoenen? Best mooi trouwens .Die polo heb ik ook besteld, maar direct teruggestuurd. Dit omdat hij veel te groot was, en ik de stof erg lelijk vond.Edit: al gevonden: PirelliIdd Pirelli, nu nog bijpassende riem Welke maat heb jij besteld van dat polootje? Heb nu maat 50 besteld, heb normaal maat 38 shirt... Als het niks is stuur ik hem wel terug.
Dat klinkt niet best thmeky, denk dat ik de mijne ook kan terugsturen. Ochjah toch geen verzendkosten betaald met die coupon Weet jij trouwens nog waar je mooie (zonder overdreven patslogo's) polo's kan kopen in A'dam? Hij moet wel behoorlijk slim fit zijn (lekker getailleerd)!
Citaat van: "Vortex"Dat klinkt niet best thmeky, denk dat ik de mijne ook kan terugsturen. Ochjah toch geen verzendkosten betaald met die coupon Weet jij trouwens nog waar je mooie (zonder overdreven patslogo's) polo's kan kopen in A'dam? Hij moet wel behoorlijk slim fit zijn (lekker getailleerd)!Ik heb geen flauw idee. Zelf kom ik eigenlijk alleen in de vakanties A'dam. Een tijdje terug heb ik een polo bij T&C gekocht van het merk Sun68, maar ondanks dat het qua pasvorm mijn beste polo tot nu toe is, ben ik er niet heel erg tevreden over. Heb jij trouwens nog wat gehoord van die Orian shirts?
Weet jij trouwens nog waar je mooie (zonder overdreven patslogo's) polo's kan kopen in A'dam? Hij moet wel behoorlijk slim fit zijn (lekker getailleerd)!
Net gevonden op het internet: de yoox code voor free shipping voor Mei 2006. Invoeren in hoofdletters:GLAMOURPARTY06@YOOX.COM