Auteur Topic: [Webstore] Yoox  (253422 keer gelezen)

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #285 Gepost op: 18 oktober 2006 - 11:51:56
Hahaha inderdaad, alleen is de broek die ik wilde hebben weg  :cry:

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #286 Gepost op: 18 oktober 2006 - 11:53:31
Citaat van: "Vortex"
Hahaha inderdaad, alleen is de broek die ik wilde hebben weg  :cry:

Naar het schijnt sturen mensen best vaak nog wat terug, blijven checken! ;-)
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Alex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #287 Gepost op: 26 oktober 2006 - 19:46:43
Halloween@yoox Zorgt tot 31/10 voor gratis verzenden.

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #288 Gepost op: 26 oktober 2006 - 20:45:22
Heheh thnx heb alweer wat truitjes en broeken laten komen. Helaas past niet alles dus gaat er ook weer spul terug, ideaal dat gratis verzenden :)

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #289 Gepost op: 04 november 2006 - 12:50:41
Had een incotexje besteld bij yoox, maar kreeg een vage broek met wat chinese tekens.. Toch maar terug gestuurd
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Napoleon

• Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #290 Gepost op: 04 november 2006 - 12:53:03
gewoon bikkenburg patta halen, doen het prima in de kroeg  :D

Aaron

• Gast

Napoleon

• Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #292 Gepost op: 04 november 2006 - 13:04:13
leuk voor in het circus

Vortex

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #293 Gepost op: 04 november 2006 - 13:08:50
Waar staan die chinese tekens voor op die broek? Misschien: Ik ben een eikel om 198,00 euro voor deze broek te betalen?  :lol:

Btw: 25 cm pijpjes  :o , schande !!!

Aaron

• Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #294 Gepost op: 04 november 2006 - 13:21:20
ga zo ff een mabitexje bestellen. Twijfel tussen deze twee:

http://www1.yoox.com/searchresult.asp/gender/U/toll/A/ipp/10/ipp_old/10/pg/1/ENE_COUNTRY/4294962277/m_ENE_gender/15/textSearch/mabitex/ENE_LV/16/tskay/2A5DD3A9/ENE_TG/4294967327/areaid/7

Ik denk dat het de lichtere wordt.

Edit:

Heeft iemand enig idee wat bedoeld wordt met het verschil tussen wool en cloth? Anders bestel ik ze beide en stuur ik er ééntje terug.

Free shipping zal nu wel niet werken he?

Dhr. Lex P

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #295 Gepost op: 04 november 2006 - 13:36:58
Citaat van: "thmeky"
deze lex?:

http://www.yoox.com/item/YOOX/7+FOR+ALL+MANKIND/tskay/2A5DD3A9/rr/1/cod10/420314101L/areaid/33734

Nee die niet, is wel errug cool :shock:
Maar wat het ook was, het was zeker geen incotex.. Die herken ik ondertussen wel
size=9]A fashion is merely a form of ugliness so unbearable that we are compelled to alter it every six months.  (Oscar Wilde)[/size]

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #296 Gepost op: 04 november 2006 - 16:12:37

http://www1.yoox.com/searchresult.asp/gender/U/toll/A/ipp/10/ipp_old/10/pg/1/ENE_COUNTRY/4294962277/m_ENE_gender/15/textSearch/mabitex/ENE_LV/16/tskay/2A5DD3A9/ENE_TG/4294967327/areaid/7

Edit:

Heeft iemand enig idee wat bedoeld wordt met het verschil tussen wool en cloth? Anders bestel ik ze beide en stuur ik er ééntje terug.

Wellicht te laat, maar bedenk goed voor je deze bestelt dat er géén voering in zit. Daarom heb ik 'm uiteindelijk niet besteld. Zeker een wollen broek gaat er rap doorheen als er geen voering in de pijpen tot de knie zit...
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Aaron

• Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #297 Gepost op: 04 november 2006 - 16:24:28
Citaat van: "Merlino"

Edit:

Wellicht te laat, maar bedenk goed voor je deze bestelt dat er géén voering in zit. Daarom heb ik 'm uiteindelijk niet besteld. Zeker een wollen broek gaat er rap doorheen als er geen voering in de pijpen tot de knie zit...

ik zag idd dat ie unlined was. Slijt dat zo snel dan? Heb de lichtgrijze al besteld. kan hem eventueel terugsturen (maar de verzendkosten krijg ik er niet mee terug).

Merlino

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #298 Gepost op: 04 november 2006 - 16:25:44

Edit:

ik zag idd dat ie unlined was. Slijt dat zo snel dan? Heb de lichtgrijze al besteld. kan hem eventueel terugsturen (maar de verzendkosten krijg ik er niet mee terug).

Die voering zit er normaalgesproken niet voor niets in ;) Ik weet ook niet hoe dik de stof is, voor hetzelfde geld is het een hele dikke flannel dan zal het wel niet zo'n ramp zijn.
"It takes a man to suffer ignorance, and smile" - Gordon Sumner

Aaron

• Gast
[Webstore] Yoox - Deel I
Reactie #299 Gepost op: 04 november 2006 - 16:29:39

Edit:

Die voering zit er normaalgesproken niet voor niets in ;) Ik weet ook niet hoe dik de stof is, voor hetzelfde geld is het een hele dikke flannel dan zal het wel niet zo'n ramp zijn.

Let's hope so...

I'll keep you posted :wink: