Auteur Topic: De bron van al uw vertier.  (16522 keer gelezen)

FFW

  • Gast
De bron van al uw vertier.
Reactie #15 Gepost op: 05 april 2005 – 16:50:46
Bij mij ook, Ik ga alleen ergens heen als ik het daar beter heb dan thuis. Dus goed eten, lekker weer, privacy, enz enz enz.
Dus liever een weekje top, dan 7 weken op een camping

Regouin

  • Gebruiker
  • Berichten: 127
    • Bekijk profiel
De bron van al uw vertier.
Reactie #16 Gepost op: 06 april 2005 – 11:04:12
Dont get me wrong, ik heb over een algemeen een lichte aversie tegen campings en dan met name het volk wat zich er ophoudt. Op vakantie is het eigenlijk alleen maar hotel of appartement wat de klok slaat. Nou is dit in sommige delen van de wereld alleen niet te betalen (ben zomer 2003 naar scandinavië en baltische staten geweest voor 6 weken) en scandinavië kon ik gelukkig grootendeels verblijven bij vrienden aldaar, want een beetje fatsoenlijk hotel is daar niet op te brengen. Baltische staten is het overigens weer zeer goed te doen, plus dat je daar bijzonder aantrekkelijke dames hebt (in scandinavië ook trouwens, maar in de baltische staten lopen ze rijen dik achter je aan (bij wijze van spreken)).
Soms echter verlangt de situatie dat je in een minder luxe situatie terecht komt en waar de leefstandaard lager is dan die je thuis gewend bent.
Ik krijg nu visioenen van een hoogvlakte in Bolivia waar je van jan en alleman verlaten bent en in een soort kleien hutje slaapt terwijl het buiten min 5 is. Maar het gevoel wat je krijgt als je 's ochtends daar wakker wordt en de meest heldere lucht ter wereld terwijl je omringt bent door bergtoppen van 6 tot 6.5km is toch wel heel bijzonder (dan maar een beetje afzien).
Maar goed ik heb dan ook de onweerstaanbare drang om steeds maar weer nieuwe dingen te zien op deze wereld en daar moet je af en toe wat voor over hebben (maar een tentje op de veluwe hoort daar niet bij).
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

guest45

  • Gast
De bron van al uw vertier.
Reactie #17 Gepost op: 06 april 2005 – 13:31:47
echt kamperen lijkt mij nog wel kicken een keer!

(pijl en boog, hengeltje, tent lucifers, mes en tentje ergens in hoet oerwoud of alaska ofzo)....maar campings :?  :lol:

anders maar huisje huren of hotel idd

Regouin

  • Gebruiker
  • Berichten: 127
    • Bekijk profiel
De bron van al uw vertier.
Reactie #18 Gepost op: 06 april 2005 – 14:24:20
dat is dan toch meer survivalen ipv kamperen denk ik zo, en dan sta je ineens met je Santoni's tot aan je knieen in de drek. En kun je mooi een Borelli gebruiken om er voor te zorgen dat je vlammetje niet uitwaait ;)
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

guest45

  • Gast
De bron van al uw vertier.
Reactie #19 Gepost op: 06 april 2005 – 14:32:44
survivalen is een ruim begrip....daar valt zelfs uitkijken naar auto's als je de straat over steekt onder lijkt me :lol:

je begrijpt iig wat ik bedoel....
 :)

Regouin

  • Gebruiker
  • Berichten: 127
    • Bekijk profiel
De bron van al uw vertier.
Reactie #20 Gepost op: 06 april 2005 – 15:02:23
Survivalen is een ruim begrip, een halfje wit bij de bakker om de hoek halen is al een kunst om te overleven als je het zo bekijkt, maar ik snap inderdaad wat je bedoelt, met de Volvo V70, 1.7 kind en een golden retriever naar zuid frankrijk om aldaar 4 weken op een leuke familiecamping in de dordogne door te brengen. (toch... ;))
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
De bron van al uw vertier.
Reactie #21 Gepost op: 06 april 2005 – 15:04:57
Citaat van: "Regouin"
Survivalen is een ruim begrip, een halfje wit bij de bakker om de hoek halen is al een kunst om te overleven als je het zo bekijkt, maar ik snap inderdaad wat je bedoelt, met de Volvo V70, 1.7 kind en een golden retriever naar zuid frankrijk om aldaar 4 weken op een leuke familiecamping in de dordogne door te brengen. (toch... ;))

dat is pas survivalen....
echter beide definities niet aan mij besteed, werk is survivalen genoeg voor me; vakantie moet gewoon helemaal okay zijn
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

Regouin

  • Gebruiker
  • Berichten: 127
    • Bekijk profiel
De bron van al uw vertier.
Reactie #22 Gepost op: 06 april 2005 – 15:09:51
Ik snap inderdaad wat je bedoelt, en ieder zijn eigen ding voor vakantie's, ik zou dood ongelukkig worden als veel meer mensen gingen lopen doen wat ik met de zomer doe, ik mag altijd blij zijn als ik nederlanders tegenkom en blij toe ook.
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

guest45

  • Gast
De bron van al uw vertier.
Reactie #23 Gepost op: 06 april 2005 – 19:16:12
Citaat van: "Regouin"
Survivalen is een ruim begrip, een halfje wit bij de bakker om de hoek halen is al een kunst om te overleven als je het zo bekijkt, maar ik snap inderdaad wat je bedoelt, met de Volvo V70, 1.7 kind en een golden retriever naar zuid frankrijk om aldaar 4 weken op een leuke familiecamping in de dordogne door te brengen. (toch... ;))


dat zou ik niet survive'en :lol:

Daan

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.057
    • Bekijk profiel
De bron van al uw vertier.
Reactie #24 Gepost op: 06 april 2005 – 19:25:37
brrr, camperen. en dan vooral allemaal tegelijk op vakantie gaan, zodat het hele dorp naast elkaar op de camping in zuid-frankrijk staat.

guest45

  • Gast
De bron van al uw vertier.
Reactie #25 Gepost op: 06 april 2005 – 19:34:21
hehehe...och..als zij dat leuk vinden....zo kom ik straks in alaska iig niet mijn hele dorp tegen

Regouin

  • Gebruiker
  • Berichten: 127
    • Bekijk profiel
De bron van al uw vertier.
Reactie #26 Gepost op: 07 april 2005 – 11:27:01
@chris ga je straks naar alaska of was dat een bij wijze van spreken uitdrukking?
I'm tired of all this nonsense about beauty being only skin-deep. That's deep enough. What do you want, an adorable pancreas?"

Marco

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.793
    • Bekijk profiel
    • http://www.spiceracing.nl
De bron van al uw vertier.
Reactie #27 Gepost op: 28 april 2005 – 20:14:21
"The Roman empire was not built by holding meetings and having discussions
but by killing those who opposed them"

gusto napolitano

  • Gebruiker
  • Berichten: 18.177
    • Bekijk profiel
De bron van al uw vertier.
Reactie #28 Gepost op: 28 april 2005 – 20:20:57
Is mooi maar niet voor mij.
Support your local Mikey Fuoco chapter.

FFW

  • Gast
De bron van al uw vertier.
Reactie #29 Gepost op: 28 april 2005 – 20:23:03
kamelenhaar, wat weten jullie daarvan. Is dat een beetje zacht? En is het duur?