Is iemand het met me eens dat The Sart een beetje achteruit gaat?
Ik volg de blog al een lange tijd maar ik vind de foto's eigenlijk steeds "kunstzinniger" worden.
Niet meer goede mannen/vrouwenmode maar vooral foto's van mensen die er gek uitzien!
Ik denk dat dit deel is van verschuiving van het modebeeld. In de tijd dat Sart begon waren diegenen die zich klassiek kleden juist diegenen die een eigen stijl hadden en er positief uitsprongen tussen de grijze muizen, weinig mensen wisten er iets van. Dat dit overeen komt met 'onze' smaak is misschien in dat opzicht meer toeval. Maar tegenwoordig kent iedereen dezelfde blogs en fora en is een klassiek conservatieve stijl niet speciaal meer, van eigen stijl is ook haast niet meer te spreken als je hetzelfde 'uniform' aan hebt als je collega-forumgangers. De meer kunstzinnige uitspattingen zijn dan al snel weer de opvallende mensen met eigen stijl tussen 'ons' grijze muizen.
(Gibson merkte ook in een interview op dat hij tijdens boekentours de invloed van stijlblogs kon zien op de wereldpopulatie - vroeger had elke metropolis z'n eigen stijl, tegenwoordig leest iedereen dezelfde blogs en wordt de wereld idd plat, qua hoe men zich kleedt)