Auteur Topic: [Blog] The Sartorialist  (795083 keer gelezen)

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Re: [Blog] The Sartorialist
Reactie #2520 Gepost op: 12 maart 2010 - 10:40:55
Stoor je je daaraan? Ik doe het ook wel eens. :oops:

Storen niet direct, maar ik vind het weer die typische vorm van aandachttrekkerij die mij gemaakt overkomt, tenzij er een functionele reden voor is natuurlijk. Vandaar ook mijn vraag 'waarom'. ;-) Misschien kan iemand het me uitleggen. 

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2521 Gepost op: 12 maart 2010 - 10:47:36
Oh ja, wel een schitterende combi trouwens. Morgen ook maar eens zoiets aantrekken. :P

NOBD

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2522 Gepost op: 12 maart 2010 - 11:09:31
Storen niet direct, maar ik vind het weer die typische vorm van aandachttrekkerij die mij gemaakt overkomt, tenzij er een functionele reden voor is natuurlijk. Vandaar ook mijn vraag 'waarom'. ;-) Misschien kan iemand het me uitleggen. 

Beetje meer luchtcirculatie op erg warme dagen. Maar ik geloof niet dat dat speelt bij hem.

Mediaman

• Gast
Reactie #2523 Gepost op: 12 maart 2010 - 11:36:09

Het is niets anders dan willen laten zien dat het een duur maatjasje is en dat de persoon daar het geld en de smaak voor heeft. Kijk mij eens ontzettend smaak hebben en een baas zijn. Een open knoopje is zelden toevallig, het tegendeel weiger ik te geloven.

Gisteren bemerkte ik dat mijn RtW SuSu jasje van een pak het ook heeft, even overwogen om het eerste knoopje open te dragen. Niet gedaan omdat het jasje geen topper is, ik niet net wil doen of dat het wel is. Wat het niet is, is het niet en ik ga niet net doen alsof. Maar,....

Als ik wel een top maatjasje zou hebben en ik zou een proleterige fuck you-bui hebben zou ik het gewoon doen.

Bootstrap

• Gebruiker
  • De Baron
    • Bekijk profiel
Reactie #2524 Gepost op: 12 maart 2010 - 11:43:46
Als ik wel een top maatjasje zou hebben en ik zou een proleterige fuck you-bui hebben zou ik het gewoon doen.

Lekker he dat soort dagen.  :wink:
Remarkable. Unbelievable. Impossible. And true.

Alliata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2525 Gepost op: 12 maart 2010 - 11:45:23

Gaat het nu om de manchetten van het jasje of het shirt?
"There are three choices in life: be good, get good or give up."
House MD

Tumblr

Mediaman

• Gast
Reactie #2526 Gepost op: 12 maart 2010 - 11:45:55
Lekker he dat soort dagen.  :wink:

Voor eem meeting met hippie tree huggers doe ik het zeker.  :twisted:

Bogart

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2527 Gepost op: 12 maart 2010 - 11:50:58
Oh ja, wel een schitterende combi trouwens. Morgen ook maar eens zoiets aantrekken. :P

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2528 Gepost op: 12 maart 2010 - 11:57:44
Het is niets anders dan willen laten zien dat het een duur maatjasje is en dat de persoon daar het geld en de smaak voor heeft. Kijk mij eens ontzettend smaak hebben en een baas zijn. Een open knoopje is zelden toevallig, het tegendeel weiger ik te geloven.

Gisteren bemerkte ik dat mijn RtW SuSu jasje van een pak het ook heeft, even overwogen om het eerste knoopje open te dragen. Niet gedaan omdat het jasje geen topper is, ik niet net wil doen of dat het wel is. Wat het niet is, is het niet en ik ga niet net doen alsof. Maar,....

Even voor de duidelijkheid, ik had het hier over de manchetten, van het shirt dus. ;-)

Orno

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2529 Gepost op: 12 maart 2010 - 11:59:31
Bij mij meestal 2 of 3 knopen open. En het shirt altijd open tenzij er sprake is van een dubbele manchet.
Winnaar van "De titanenstrijd der kekke schoentjes" 2010 - Oxford

Mediaman

• Gast
Reactie #2530 Gepost op: 12 maart 2010 - 12:13:21
Even voor de duidelijkheid, ik had het hier over de manchetten, van het shirt dus. ;-)

Ik niet.  :mrgreen:

Ik draag soms het manchet van een shirt los om een groter horloge meer ruimte te geven. Om daar helemaal aangepaste manchetten voor te laten maken vind ik onzin en te ver gaan.

Alliata

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2531 Gepost op: 12 maart 2010 - 12:16:59
Ik draag mijn manchetten alleen open als de mouwen van het shirt iets korter zijn en het er zo uitziet

Als de mouwen langer zijn valt de manchet over de hand, dat vind ik niet mooi en zeker ook niet handig.
"There are three choices in life: be good, get good or give up."
House MD

Tumblr

Sergio

• Administrator
  • Gebruiker
    • Bekijk profiel
    • Vanità - modern tailors
Reactie #2532 Gepost op: 12 maart 2010 - 13:33:08
Ik draag in de zomer de manchetten van mijn hemden altijd los... Scheelt aanzienlijk in de warmte.
If something seems too good to be true, it probably is.
Never expect to get a lot by paying a little
Style isn't a question of life or death: it's much more important than that.

Vanità - modern tailors

Mikey Fuoco

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2533 Gepost op: 12 maart 2010 - 14:17:38
Fijn dat jullie je allemaal even verantwoorden. :mrgreen:

Daedalus

• Gebruiker
    • Bekijk profiel
Reactie #2534 Gepost op: 12 maart 2010 - 19:28:18
Ik draag in de zomer de manchetten van mijn hemden altijd los... Scheelt aanzienlijk in de warmte.

Ik draag ze altijd los. De lengte van de mouwen van mijn hemden is erop aangepast.... Comfort, comfort.

Strakke, te korte broeken, dat is pas aandacht vragen...
Laatst bewerkt op: 13 maart 2010 - 01:51:35 door Daedalus