Citaat van: "gusto napolitano"Uiterlijk misschien Maboc ik zou het ook niet weten.mmmm daar had ik nog niet aan gedacht. Heeft dat er iets mee te maken dan?
Uiterlijk misschien Maboc ik zou het ook niet weten.
Citaat van: "maboc"Citaat van: "gusto napolitano"Uiterlijk misschien Maboc ik zou het ook niet weten.mmmm daar had ik nog niet aan gedacht. Heeft dat er iets mee te maken dan? Nee natuurlijk niet zal wel de uitstraling van zijn gezicht zijn zo iets heb ik ook uitstraling.
Heel goed, Maboc. Precies wat ik me bij jou had voorgesteld. Ik mis nog wellevend, intelligent en elegant. En een fotootje van jou in zo'n outfit.
Zoals ik onder meer al schreef : bescheiden.Fotootje zou wel een paar geheimen mbt bovenstaande verprutsen. Dus die laat ik vooralsnog maar even achterwege.
Citaat van: "maboc"Zoals ik onder meer al schreef : bescheiden.Fotootje zou wel een paar geheimen mbt bovenstaande verprutsen. Dus die laat ik vooralsnog maar even achterwege.Omdat je niet bescheiden van omvang bent? En wel een onbescheiden, terecht trotse vader?
Die damstyle is echt een afspiegeling van wat je in Amsterdam zoal treft, de sartorialist haalt er z'n lenskapje niet voor af.