Auteur Topic: Online shops  (2522 keer gelezen)

Carlo

  • Berichten: 11
    • Bekijk profiel
Online shops
Gepost op: 08 april 2006 – 18:26:29
Koop wel eens wat (casual) kleding online (shirts, broeken, sneakers), hebben jullie verder nog shops die aan te raden zijn?

Ken zelf:
www.raffaello-network.com (nooit wat gekocht)
www.yoox.com
www.w1style.co.uk
www.kickz.com (sneakers)

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel

its

  • Gebruiker
  • Berichten: 143
    • Bekijk profiel
Online shops
Reactie #2 Gepost op: 09 april 2006 – 10:25:11
Ik heb nog nooit iets online gekocht. Volgens mij werkt dat ook niet lekker, je weet toch nooit of iets '' perfect '' past. Dassen en dergelijke kan natuurlijk wel.....

maar scheelt het trouwens flink in de prijs of........(voorbeelden?)
oedkoop is duurkoop!

Vortex

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.181
    • Bekijk profiel
Online shops
Reactie #3 Gepost op: 09 april 2006 – 12:08:08
Citaat van: "its"
Ik heb nog nooit iets online gekocht. Volgens mij werkt dat ook niet lekker, je weet toch nooit of iets '' perfect '' past. Dassen en dergelijke kan natuurlijk wel.....

maar scheelt het trouwens flink in de prijs of........(voorbeelden?)


Bij zo'n beetje alle webshops kun je het terug sturen als het niet past. Daarbij weet je vaak wel je maten (ik wel iig).

Ik koop b.v. dingen die goed in te nemen zijn zoals broeken. Als het net iets te groot is laat ik het gewoon goed innemen zodat het goed zit. Kost je niet veel en heb je toch goedkoop een kledingstuk gescoord!

Voor dingen als colberts en hemden zou ik niet snel iets online kopen. Zoiets moet gewoon goed passen en dan ga ik ook altijd voor maatwerk.

Als je bij de goede shops shopt kun je heel wat euro's besparen!

Vodka

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.230
    • Bekijk profiel
Online shops
Reactie #4 Gepost op: 09 april 2006 – 20:36:45
Bij pakken staan ook heel vaak de verschillende maten aangegeven (lengte mouwen, lengte schouders etc. etc.)
Sailing, an expensive way to travel for free"