Hallo allemaal! Na een tijdje te hebben gelurkt op dit forum, is het nu toch wel tijd om me even voor te stellen. Ik ben Paul, 26 jaar, bijna klaar met een master bestuurskunde en daarnaast al een tijdje werkzaam bij een nonprofit-belangenorganisatie. Op kantoor geldt geen dresscode, maar ik draag eigenlijk vrijwel altijd een pak of jasje omdat ik het mooi vind en praktisch. Bijna altijd in combinatie met een das (laatst weer wat mooie nieuwe exemplaren besteld bij TimeForModa). Mijn favoriete dassen zijn van Cordone1956 (unlined sevenfold) en Drake's.
Favoriet kledingstuk is een zwart-bruin geruit halfgevoerd jasje van Zegna (ooit gekocht bij Harvie in Groningen). Op nummer twee staat een grijs krijtstreeppak dat ik vorig jaar heb gekocht bij een kringloopwinkel (volledig nieuw, rijgnaden zaten er nog in). Merk onbekend, er zit alleen een label in van Loro Piana. Inclusief vermaken kostte het me minder dan honderd euro, enige nadeel is dat iemand anders' initialen in de voering staan... Maar dat deert niet.
Ik overweeg om voor het najaar een double breasted pak aan te schaffen (heb ik nog niet) in donkergroen flannel met patch pockets en bandplooibroek. Ben benieuwd hoe jullie daarover denken.