Auteur Topic: Voorsteltopic  (1892947 keer gelezen)

Capua

  • Gebruiker
  • Berichten: 459
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7365 Gepost op: 07 november 2018 – 13:54:58
Welkom!

SuperFly

  • Gebruiker
  • Berichten: 30
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7366 Gepost op: 14 november 2018 – 18:05:43
Na lange tijd te hebben meegelezen hierbij ook mijn eerste post. Ik ben hier terecht gekomen door een zoektocht naar een nieuw pak (ben toen bij Suitsupply uitgekomen) en sindsdien altijd dankbaar gebruik mogen maken van inspiratie/adviezen die dit forum te bieden heeft. Ik ben 36 jaar en woonachtig in midden van het land. Binnenkort maar eens bespoke proberen voor de ervaring!

Mr. Noah

  • Gebruiker
  • Berichten: 65
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7367 Gepost op: 26 november 2018 – 21:18:30
Goedendag allen, avond inmiddels,

Ik had hierbij een vraag die als volgt gaat: Wat vind men van Oscar Hammersteijn ?

-Draagt hij ook maatpakken? Zoja? Welke merken?



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7368 Gepost op: 26 november 2018 – 22:04:46
Volgens mij is dit het voorstel topic, probeer het nog eens...

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Voorsteltopic
Reactie #7369 Gepost op: 26 november 2018 – 22:07:38
 :mrgreen:

Tenzij hij zelf Oscar is...

vedoder

  • Gebruiker
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7370 Gepost op: 21 december 2018 – 23:23:04
Hoi,

Inmiddels lees ik onder een andere naam al genant lang mee op dit forum zonder eigenlijk wat te zeggen. Vandaar dat ik toch maar iets laat horen van mijn kant.

Ik kom uit het midden van het land, doe iets met online marketing en ben qua kleding een schoenen zo’n type dat eigenlijk net te weinig wil besteden en dan eigenlijk zo veel mogelijk wil hebben voor zo weinig mogelijk geld. Ik wil eigenlijk Voor Een Dubbeltje Op De Eerste Rang zitten. Vandaar mijn rare nickname.

Dit resulteert in een kledingkast met vooral wat Suitsupply, Uniqlo, Luxire van toen de dollarkoers nog gunstig was, hier en daar wat selvedge van Levi’s (uit de sale). Hou ook van ouwe horloges van onbekendere (want minder dure) merken. En heb verder heel veel tweedehands schoenen.

Eerst begonnen met Van Liers en Van Bommels van de kringloop, daarna langzaam opgekropen, gehandeld en geruild via lelijke Florsheims en Allen Edmonds van eBay naar verschillende, lekker bonkige Red Wings van Marktplaats.

Op Marktplaats gebleven en de collectie uitgebouwd naar de huidige hoop met o.a. 2x shell cordovan (Alden en Allen Edmonds LWB), Paraboot Avignon en Crockett & Jones Grasmere. Goed, je neemt de kans op een voetschimmelinfectie op de koop toe. Net als lugubere opmerkingen als: “Deze schoenen kunnen de eigenaar overleven, weet ik uit ervaring”. TMI, mevrouw.

Via de schoenenhandel heb ik toevallig al een SF’er mogen ontmoeten. Had Trickers PTB’s van Italo-shell in de ramsj (want te klein voor mij) en toen kwam iemand een keertje passen die ook op SF zit. Kwam er met wat speurwerk achter dat het Ralef was. De schoenen waren ook voor hem te klein trouwens.

Enkele maanden later kon ik bij iemand C&J Conistons ruilen die voor mij juist te groot waren. Ooit voor wènig opgepikt omdat ze te koop stonden als ‘Crochet en Jones’. Ik onwetend op weg naar de eigenaar van de Grasmeres waar ik ze tegen kom ruilen. Daar aangekomen doet een bekend gezicht open. Bleek ik zonder dat ik het doorhad weer met Ralef afgesproken te hebben. Tot zover het naamdroppen.

Goed. Wellicht dat ik ook in andere draadjes wat ga plaatsen. Maar waarschijnlijk niet.

Groet,

F.

Mikey Fuoco

  • Gebruiker
  • Berichten: 26.690
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7371 Gepost op: 22 december 2018 – 00:03:50
Goed verhaal man. :thumbsup:

Maar welkom.

tjoena

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.639
    • Bekijk profiel
    • Toni van den Munckhof
Voorsteltopic
Reactie #7372 Gepost op: 22 december 2018 – 01:24:44
Lekker kort ook.

Welkom!

Avvocato

  • Gebruiker
  • Berichten: 5.765
  • Huis-Consigliere
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7373 Gepost op: 22 december 2018 – 08:14:00
Welkom. Welke maat heb je?
The man with style, is the man who can smile

joostUSA

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.054
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7374 Gepost op: 22 december 2018 – 08:27:42
Welkom!  :thumbsup:

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7375 Gepost op: 22 december 2018 – 09:20:31
Goed stukkie. Welkom!

Bogart

  • Gebruiker
  • Berichten: 21.368
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7376 Gepost op: 22 december 2018 – 10:20:43
 :thumbsup:
Die Ralef.

vedoder

  • Gebruiker
  • Berichten: 62
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7377 Gepost op: 22 december 2018 – 11:57:22
Dank allen voor de warme woorden!

@Avvocato: om en nabij schoenmaat 44

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7378 Gepost op: 22 december 2018 – 12:34:05
Welkom 'maat 10' vedoder.  :thumbsup:
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

kwantummechanica

  • Berichten: 1
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7379 Gepost op: 29 december 2018 – 14:03:10
Hallo!

Na echt heel lang gelurkt te hebben voor jaren en een periode een eigen bedrijf en de daarbijbehorende armoede (ik moet iets fout hebben gedaan, dat was niet de bedoeling) die ertoe leidde dat ik de kleding liet verslijten kom ik me maar eens aanmelden.

De greves en magnannis werden Carlos Santos, Morreschi en as we speak draag ik een nieuw paar Santoni's. En ik breng teveel tijd door met naar plaatjes van schoenen kijken, hehe. Ik heb een liefde voor de mooie schoen (wel een saaie, ik heb nog nooit een schoen met broguering mooi gevonden) en voor het mooie pak. Ik werk in de software dus daar is het dragen van een dress shoe al snel "goh ga je ergens heen vanavond" zelfs al draag je er een truitje bij, maar ik doe m'n best om dat te negeren!