Auteur Topic: Voorsteltopic  (1888787 keer gelezen)

Dieter

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.245
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7170 Gepost op: 25 juni 2017 – 13:45:41
Raadpleeg al een paar jaar het forum zonder te registreren en voelde mij daar een beetje schuldig over. Ik ben
veertig jaar en woon in Rotterdam. Mijn afkomst is Hongaars en ik ben dit jaar eens van plan om in Budapest
schoenen te laten maken. In het verleden heb ik daar weleens hemden laten maken en dat was voor mij
best een belevenis. Helaas bestaat het zaakje niet meer, Fleischers, waar de negentig jarige mevrouw Fleischer
met keurende blik het proces gade sloeg. Het was mijn eerste maatwerk ervaring, maar ik hoop niet de laatste.

Budapest en schoenen laten maken, dan denk ik aan Vass. Van plan om het daar te laten doen? Welkom!
Grammar Nazi's: They usually dwell on forums and correct the grammar/spelling of others. It is a sophisticated form of trolling.

L.deJong

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.873
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Voorsteltopic
Reactie #7171 Gepost op: 25 juni 2017 – 13:52:08
Er schijnen nog veel meer schoenmakers te zijn in Boedapest, die ook heel goed zijn maar doordat ze minder bekend zijn ook goedkoper.

Miki

  • Gebruiker
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7172 Gepost op: 25 juni 2017 – 19:33:41
Ja, er schijnen  een paar te zijn, ook nog buiten de stad. Ik ga behalve bij Vass ook langs bij Rozsnyai, hebben een winkel
in de buurt van Vass. De schoenen op de website lijken alle kanten op te gaan, maar hun reputatie is goed en ze zijn wat
goedkoper dan Vass. Zelf wil ik zwarte Oxfords laten maken, maar een Budapester vind ik op den duur ook wel heel stoer om te hebben.

Mocht iemand tips hebben, ik houd mij aanbevolen. Mocht iemand geοnteresseerd zijn  in Hongaarse schoenmakers zijn maar de taalbarriere niet kunnen overbruggen, ik spreek de taal, je kunt mij een pm sturen.

http://www.rozsnyaishoes.com/collection

http://www.rozsnyaishoes.com/collection/item/60-budapest-09  (zonder contrasterende stiksels)

PKRussel

  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7173 Gepost op: 24 juli 2017 – 14:16:07
Hoi,

Af en toe kom ik op het stijlforum om te "leren". Zo heb ik in 2016 het schoenpoets how to doorgenomen en alle spullen gekocht.
Gisteravond wederom m'n schoenen gepoetst en ik heb een aantal vragen hierover. Dus heb ik me maar geregistreerd.


Groet,
Russel

Merick

  • Gebruiker
  • Berichten: 945
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7174 Gepost op: 24 juli 2017 – 14:22:58
Welkom! Kom maar op met die vragen :)

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7175 Gepost op: 24 juli 2017 – 14:45:18
Welkom Russel

gooss

  • Gebruiker
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7176 Gepost op: 24 juli 2017 – 16:07:07
Ha Russel, welkom!

Jimi

  • Gebruiker
  • Berichten: 77
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7177 Gepost op: 22 augustus 2017 – 12:21:29
Ha, Jimi hier; studeer Rechten en langzamerhand kledingkast aan het vullen. Draag in mijn vrije tijd praktische (bah) doch 'goede' kleding. Qua pakken kies ik voor maatwerk, (tot nu toe) aangevuld met oxfords.

maboc

  • Gebruiker
  • Berichten: 2.448
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7178 Gepost op: 22 augustus 2017 – 12:35:23
Ha, Jimi hier; studeer Rechten en langzamerhand kledingkast aan het vullen. Draag in mijn vrije tijd praktische (bah) doch 'goede' kleding. Qua pakken kies ik voor maatwerk, (tot nu toe) aangevuld met oxfords.
Hehe JImi, Welkom, veel plezier hier.

Ik begrijp dat de stufi aanzienlijk hoger is dan een jaar of 20 geleden  :mrgreen:
Niets zo veranderlijk als de mens

L.deJong

  • Gebruiker
  • Berichten: 1.873
    • Bekijk profiel
    • AuthenticFit
Voorsteltopic
Reactie #7179 Gepost op: 22 augustus 2017 – 12:42:23
Hehe JImi, Welkom, veel plezier hier.

Ik begrijp dat de stufi aanzienlijk hoger is dan een jaar of 20 geleden  :mrgreen:
Sinds je kunt lenen tegen een lage rente gaan de uitgaven van een simpele student flink omhoog 8)

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7180 Gepost op: 22 augustus 2017 – 13:29:50
Welkom

Leone

  • Gebruiker
  • Berichten: 11.012
  • carpe diem et dolce far niente
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7181 Gepost op: 22 augustus 2017 – 13:51:23
Welkom PKR.
„Style is very personal.
It has nothing to do with fashion.
Fashion is over quickly.
Style is forever.“

P-K

  • Gebruiker
  • Berichten: 113
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7182 Gepost op: 09 september 2017 – 13:22:47
Welkom!

WillemDeBever

  • Berichten: 4
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7183 Gepost op: 10 september 2017 – 14:49:05
Hallo,

Mijn naam is Willem. Ik lees vaak de artikelen op dit forum, maar wilde nu zelf eens een vraag stellen. Vandaar dat ik een account heb aangemaakt. Ik houd van mooie kleren, maar heb er niet zo veel verstand van als sommigen op dit forum.

Gr. Willem

summit

  • Gebruiker
  • Berichten: 3.352
  • have more than you show, speak less than you know
    • Bekijk profiel
Voorsteltopic
Reactie #7184 Gepost op: 10 september 2017 – 15:02:50
Welkom Willem